اخبار ارز دیجیتال

شرکت MicroStrategy حدود ۴۱۴٫۴ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

جهش قیمت ۴۷۰۰ دلاری بیت کوین (BTC) در ۲۹ نوامبر احتمالا تسکین بزرگی برای دارندگان بود، اما به نظر می رسد که با توجه به معیارهای مشتق، زودهنگام کاهش قیمت بیت کوین اعلام می شود.

این نباید تعجب آور باشد زیرا قیمت بیت کوین هنوز ۱۵ درصد کمتر از ۶۹۰۰۰ دلار بالاترین قیمت تاریخ ۱۰ نوامبر است. فقط ۱۵ روز بعد، ارز دیجیتال پس از اصلاح ناگهانی ۲۲ درصدی، پشتیبانی ۵۳۵۰۰ دلاری را آزمایش می کرد.

تغییر روند صعودی امروز احتمالا به دلیل انتشار خبر خرید بیت کوین توسط شرکت MicroStrategy بوده است. این شرکت حدود ۴۱۴٫۴ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. از طرف دیگر اپراتور بازار سهام آلمان Deutsche Boerse فهرست اسکناس قابل معامله بیت کوین Invesco Physical یا ETN را اعلام کرد. محصول جدید با علامت BTIC در بورس دیجیتال Xetra شرکت Deutsche Boerse معامله خواهد شد.

MicroStrategy با خرید بیت کوین به ارزش ۴۱۴٫۴ میلیون دلار کل موجودی بیت کوین ۳٫۵ میلیارد دلار را تحت الشعاع قرار می دهد. این شرکت تجزیه و تحلیل داده های تجاری از آگوست ۲۰۲۰ در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

مایکل سیلر، مدیرعامل شرکت تجزیه و تحلیل داده های سازمانی MicroStrategy، روز دوشنبه از طریق یک پست توییتر اعلام کرد که این شرکت ۷۰۰۲ بیت کوین (BTC) به ارزش تقریبی ۴۱۴.۴ میلیون دلار با میانگین قیمت ۵۹،۱۸۷ دلار برای هر کوین خریداری کرده است.

شرکت MicroStrategy حدود ۵۷۱۰۰۱ از سهام شرکت را بین ۱ اکتبر تا ۲۹ نوامبر به قیمت ۷۳۲٫۱۶ دلار به فروش رساند که در مجموع ۴۱۴٫۴ میلیون دلار پول نقد به دست آورد.


از روز دوشنبه، این شرکت دارای ۱۲۱۰۴۴ بیت کوین به ارزش ۳٫۵۷ میلیارد دلار است. این با میانگین قیمت ۲۹۵۳۴ دلار برای هر بیت کوین خریداری شد و شامل افزایش سرمایه از بیت کوین های قبلی بود.

در آگوست ۲۰۲۰، MicroStrategy اعلام کرد که بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره خزانه داری خود می پذیرد و به این اشاره کرد که ارز دیجیتال یک “ذخیره ارزش قابل اعتماد” و یک سرمایه گذاری جذاب با پتانسیل های بازده طولانی مدت بیشتر از نگهداری پول نقد است.

علاوه بر این، این شرکت توجه را به محرک بی‌سابقه‌ای که توسط دولت‌ها برای مبارزه با COVID-19 به عنوان یک کاتالیزور برای تورم احتمالی و متعاقب آن کاهش ارزش ارزهای فیات چاپ می‌شود، جلب کرد. از آن زمان تاکنون، MicroStrategy تقریبا به طور مداوم هر سه ماهه بیت کوین خریداری کرده است.

به طور معمول، زمانی که قیمت بیت کوین کاهش می یابد، سرمایه گذاران روزانه ضرر می کنند و زمانی که قیمت افزایش می یابد، سود می برند. با این حال، این لزوماً برای MicroStrategy صدق نمی کند. طبق رونوشت کنفرانس درآمد خود که ماه گذشته منتشر شد، Phong Le، رئیس و مدیر مالی MicroStrategy، گفت که دارایی‌های بیت کوین این شرکت به عنوان «دارایی نامشهود با عمر نامعین تحت قوانین حسابداری قابل اجرا» طبقه‌بندی می‌شود.

این بدان معناست که در هر زمانی پس از کسب بیت کوین، اگر ارزش منصفانه یا ارزش بازار بیت کوین کمتر از ارزش دفتری آن باشد، شرکت باید هزینه های کاهش ارزش را شناسایی کند. پس از آن می توان از این هزینه های کاهش ارزش برای جبران قانونی بدهی مالیات بر درآمد شرکت استفاده کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *