اخبار ارز دیجیتال

خرید ۱۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط شرکت Marathon

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

خرید ۱۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط شرکت Marathon زمانی که بیت کوین در سطح ۳۱ هزار دلاری قرار داشت.

این شرکت که در Nasdaq حضور دارد روز دوشنبه اعلام کرد که از طریق سازمان NYDIG بیت کوین خریده است. ماراتون جدیدترین شرکت تجاری است که خزانه نقدی این ارز مجازی را تعویض می‌کند و اکنون با ۴،۸۱۲٫۶۶ بیت کوین موجود در دفتر سفارش، یکی از بزرگترین سرمایه گذار ها است.

مدیرعامل Marathon، مریک اوکاموتو در بیانیه ای گفت: خرید بیت کوین آنها سرمایه گذاری بیت کوین خالص برای رقابت تریدرهای وال استریت را “تسریع” می‌کند.

در حالی که ماینر های برجسته ی ارز دیجیتال همگانی Riot Blockchain و Hut 8 (یک شرکت کانادایی) نیز بیت کوین را در موجودی خود نگه می‌دارند و از طریق یک مدل سرمایه گذاری مستقیم، اطلاعات خود را جمع کردند.

Riot در سه ماهه سوم سال۲۰۲۰، ۲٫۴ میلیون دلار درآمد استخراج و Hut 8، چهار میلیون دلار گزارش کرد. ماینر های بسیار کوچکتر مانند ماراتن در همین مدت فقط ۸۳۵۱۸۴ دلار درآمد کسب کرد.

صنعت ماینینگ بیت کوین اکنون از آنچه اوکاموتو یک “مسابقه تسلیحاتی” برای ریگ های جدید خوانده است، رد شد. ماشین آلات استخراج بیشتر به معنای قدرت استخراج بیشتر است و ماراتن برای جبران مسابقه می‌دهد.

مطلب مرتبط: راهنمای کامل استخراج بیت کوین

ماراتن در ۲۰۲۱ وارد شد زیرا مدیر عامل شرکت، اوکاموتو برای پیروزی در “مسابقه تسلیحات” ریگ های استخراج، شرکت کرد. این شرکت تصمیم دارد تا سال آینده تعداد ریگ های خود را به بالاتر از ۱۰۳،۰۰۰ برساند. ۲۰۰ میلیون دلار در اوایل ژانویه و ۲۵۰ میلیون دلار بیشتر در بیش از یک هفته بعد جمع آوری کرد. اوکاموتو گفته است که وارد کردن سرمایه، بودجه توسعه تجارت را تأمین خواهد کرد.

این شرکت به این زودی ها به ظرفیت ماینیگ هدف خود نخواهد رسید. اوکاموتو گفت: در حال حاضر برای سرمایه گذاری در بیت کوین از پول نقد خود استفاده می‌کند.

همچنین گفت: ماراتون قبل از افزایش سهام خود و خرید ۱۵۰ میلیون دلار بیت کوین، ۴۲۵ میلیون دلار پول نقد در دست داشت.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *