اخبار ارز دیجیتال

بازی Sorare به مبلغ ۶۸۰ میلیون دلار توکن NFT جمع آوری کرد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بازی Sorare برای گسترش فعالیت خود در سایر ورزش‌ها ۶۸۰ میلیون دلار توکن NFT معادل ۴/۳ میلیارد دلار جمع آوری کرد. این شرکت قصد دارد دفتر خود را در ایالات متحده راه اندازی کند.

بازی Sorare (سوراره) یک پلتفرم NFT مبتنی بر فوتبال است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

چکیده:

  • Sorare، یک بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر پلتفرم NFT بر روی بلاک چین اتریوم، ۶۸۰ میلیون دلار توکن به مبلغ ۴/۳ میلیوم دلار جمع آوری کرده است.
  • این استارتاپ فرانسوی قصد دارد بازی خود را در سایر ورزش‌ها گسترش دهد و یک دفتر در ایالات متحده افتتاح کند.

Sorare، یک بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر اتریوم، بر اساس کارت‌های معاملاتی NFT ساخته شده است. در سال ۲۰۲۱ با رشد بازیکنان و حجم معاملات محبوبیت این بازی افزایش یافت. امروز این استارتاپ فرانسوی با اعلام سرمایه گذاری ۶۸۰ میلیون دلاری موجب صعود و رشد پلتفرم شد.

سرمایه گذاری ۶۸۰ میلیون دلاری توکن NFT در سری B معادل ۴/۳ میلیارد دلار ارزش دارد. اولین سرمایه گذاری (سری A) با مبلغ ۵۰ میلیون دلار NFT در فوریه انجام شد.

سرمایه گذاری سری B توسط گروه تجاری و سرمایه گذاری ژاپنی به نام SoftBank انجام شد.

سرمایه گذاری سری B: در این مرحله، محصول یا خدمات کسب‌وکار نوپای مد نظر به بازار عرضه شده و سرمایه‌گذاری در آن به منظور توسعه‌ی بیشتر، رقابت با سایر فعالان در آن صنعت و برخودار شدن از سهم بازار بیشتر انجام می‌شود.

در حال حاضر بازی Sorare بر روی فوتبال تمرکز دارد و بازیکنان بیش از ۱۷۵ باشگاه مجاز در این بازی در دسترس هستند.

بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن و همچنین اتحادیه بازیکنان فوتبال لیگ برتر ایالات متحده تنها بازیکنان و نه باشگاه از جمله باشگاه‌ و بازیکنان مجاز در این بازی هستند.

نیکولاس جولیا (Nicolas Julia)، بنیانگذار و مدیر عامل Sorare، این هفته اعلام کرد: این شرکت قصد دارد در ورزش‌های دیگر نیز گسترش یابد. همچنین بیان کرد که در ماه‌های آینده یک دفتر در ایالات متحده افتتاح راه اندازی خواهد کرد که به بازیکنان در پیشرفت همراه با طرفداران و لیگ‌های ورزشی کمک می‌کند.

جولیا گفت:

“ما برنامه‌های بلندپروازانه‌ای داریم تا سوراره را به یک غول سرگرمی ورزشی تبدیل کنیم. بودجه جدید برای کمک به رشد تیمی در سطح جهانی، گسترش در لیگ‌های جدید و ورزش‌های جدید و بهبود تجربه کاربران، استفاده می‌شود.”

Sorare مانند دپر لب Top Shot، بر اساس استفاده از پلتفرم NFT ساخته شده است. NFT به عنوان سند مالکیت یک توکن دیجیتالی استفاده می‌شود. در بازی سوراره، NFT یک کارت معاملاتی دیجیتالی است که می‌توان آن را خرید و مجدداً فروخت که تعداد آنها محدود است. به عنوان مثال یکی از این کارت‌های NFT در مارس به ارزش ۲۹۰ هزار دلار اتر دلار فروخته شد.

این ورزش مشابه سایر ورزش‌های فانتزی است؛ زیرا می‌توانید هر هفته مجموعه‌ای از بازیکنان حرفه‌ای را انتخاب کنید و با سایر کاربران وارد لیگ شوید و بر اساس عملکردهای واقعی بازیکنان خود در بازی امتیاز کسب کنید. با Sorare فقط می توانید تیم خود را با کارت‌های بازیکنی که در اختیار دارید بسازید، اما پاداش را بصورت کارت NFT یا اتر دریافت کنید.

به گفته این شرکت، از ابتدای سال ۲۰۲۱ حجم معاملات این شرکت بیش از ۱۵۰ میلیون دلار بوده است و بیش از ۶۰۰ هزار کاربر در این پلتفرم ثبت نام کرده‌اند. Sorare قصد دارد از ۲۰ لیگ برتر فوتبال و ۵۰ اتحادیه برتر فوتبال در سراسر جهان استفاده کند و همچنین باشگاه‌های فوتبال زنان را برای پیوستن به تیم‌های فعلی انتخاب کند.

دور ۶۸۰ میلیون دلاری سری B شامل مشارکت سرمایه گذاران جدید مانند شرکت بسمر، شرکت سرمایه گذاری D1، شرکت تکنولوژی Atomico، شرکت داروسازی یوروویتال، IVP، برنامه تلویزیونی Hillhouse،

دور ۶۸۰ میلیون دلاری سری B شامل مشارکت سرمایه گذاران جدید مانند Liontree، شرکت بسمر، شرکت سرمایه گذاری D1، شرکت تکنولوژی Atomico، شرکت داروسازی یوروویتال، IVP، برنامه تلویزیونی Hillhouse است.

بازیکنان حرفه‌ای فوتبال مانند جرارد پیکه، آنتوان گریزمان، ریو فردیناند و سزار آزپیلیکوئتا نیز در این دور سرمایه گذاری کردند. در همین حال، دور سری A فوریه شامل سرمایه گذاری افرادی مانند گری واینرچوک، کارآفرین و علاقه مند به NFT و همچنین بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری Seven Seven Six و الکسیس اوهانیان، بنیانگذار برنامه Reddit بود.

Sorare همچنین روابط نزدیکی با ناشر اصلی بازی Ubisoft دارد. این استارتاپ در برنامه شتاب‌دهنده آزمایشگاه کارآفرینان یوبی سافت شرکت کرد. به علاوه این شرکت‌ها در بهار ۲۰۲۱ در بازی فوتبال One Shot League همکاری کردند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *