اخبار ارز دیجیتال

افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین به بالاترین حد – ۱ بهمن ۹۹

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین بدلیل افزایش آدرس های بیت کوین از ابتدای ۲۰۲۱ است. ۲۴۴۰ آدرس که بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین دارند و ارزش هرکدام حداقل ۳۵ میلیون دلار است وجود دارد.

آدرس هایی که بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین نگه می‌دارند، به بالاترین حد خود رسیدند. امسال ۱۶۴ آدرس اضافه شد که تقریباً ۶ میلیارد دلار ارزش دارد.

بر اساس Glassnode پلتفرم معیارهای ارز دیجیتال، در حال حاضر نزدیک به ۲۴۴۰ آدرس وجود دارد که دارای ۱۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر هستند. البته به دلیل ناشناس بودن ذاتی بلاک چین، ممکن است برای کاربران متفاوتی باشد. (برخی از افراد ممکن است چندین آدرس داشته باشند و برخی از آدرس ها ممکن است بیت کوینی که متعلق به چند نفر است را داشته باشد).

افزایش آدرسهای جدید فقط به دلیل افزایش قیمت ناگهانی بیت کوین نیست. در واقع کاربران کوین های جدیدی به دارایی های خود اضافه کردند.

براساس داده های Glassnode، تعداد نهنگ های بیت کوین بین ۱۸ تا ۲۶ دسامبر زمانی که قیمت بیت کوین بین ۲۳۰۰۰ تا ۲۶۴۰۰ دلار بود، فرو ریخت. در آن زمان، ارز دیجیتال بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده بود. بنابراین برخی از نهنگ ها به طور دقیق ۸۵ مورد، ممکن است از این افزایش قیمت استفاده کرده و حداقل برخی از دارایی خود را بفروشند و “لیگ های بزرگ” را ترک کنند. ”

از ۲۶ دسامبر، وقتی مشخص شد قیمت بیت کوین با افزایش اندکی در بالاترین حد خود متوقف نخواهد شد، تعداد نهنگ های بیت کوین افزایش یافت.

در حال حاضر بیت کوین در حدود ۳۴،۷۵۰ دلار معامله می‌شود و در روز ۶٪ کاهش دارد. اجرای گاو اخیراً کمی کند شده است. تحلیلگران JPMorgan بیان کردند: ممکن است سرمایه گذاران خرده فروشی روند را از دست بدهند. همچنین افزودند بیت کوین برای ادامه حرکت صعودی خود به بیش از ۴۰،۰۰۰ دلار نیاز دارد.

از طرف دیگر، سرمایه گذاران نهادی اخیراً از طریق سرمایه گذاری Grayscale فقط در طی یک روز ۶۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریدند و یکی از بزرگترین خریدهای بیت کوین تاکنون را انجام داده است. حتی ممکن است برخی از آنها از این نهنگ های جدید باشند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *