اخبار ارز دیجیتال

تعداد نهنگ های بیت کوین به بیشترین تعداد خود رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بیت کوین یک شبکه ی پرداخت غیرمتمرکز است. اما تعداد کمی از بازیکنان بزرگ مقدار قابل توجهی کوین نگه می‌دارند.

خلاصه

  • نهنگ های بیت کوین به بیشترین تعداد خود رسید.
  • این به گفته Glassnode است که هرکسی را که حداقل هزار بیت کوین دارد، به عنوان نهنگ علامت گذاری می‌کند.
  • نهنگ ها توانایی شکل دادن به بازار را دارند.

داده های سایت سنجش Glassnode نشان می‌دهد امروز تعداد “نهنگ های بیت کوین” به بیشترین تعداد خود رسیده است.

نهنگ ها سرمایه گذاران بسیار ثروتمندی هستند که با معاملات خود می‌توانند قیمت ها را کم یا زیاد کنند. Glassnode نهنگ های بیت کوین را مؤسساتی تعریف می‌کند (اشخاص یا سازمانهایی که Glassnode معتقد است برخی از کیف پولها را در اختیار دارد) که حداقل ۱۰۰۰ بیت کوین با ارزش فعلی ۱۹میلیون دلار، را در خود جای داده است.

Per Glassnode، چیزی کمتر از ۲۰۰۰ نهنگ بیت کوین وجود دارد. آخرین باری که این تعداد نهنگ وجود داشت ژوئن ۲۰۱۶ بود، ۲۰۱۷، یک سال قبل از اجرای بازار گاو نر بیت کوین بود.

در اوایل این هفته، گزارشی از شرکت تحلیلی بیت کوین Santiment نشان داد که تعداد کیف پول هایی که حداقل ۱۰ هزار بیت کوین را در اختیار داشتند نیز در بالاترین حد سالانه قرار داشتند.

بیت کوین های خارق العاده مدتهاست که مورد توجه سرمایه گذاران مؤسسات و نهنگ ها قرار می‌گیرند. نبرد آنها البته پایان ناپذیر است، چه کسی تعیین می‌کند که سرانجام چه زمانی سرمایه گذاران مؤسسات برسند؟

با ادامه دادخواهی، موسسات و سرمایه گذاران ثروتمند یکی یکی به آنها پاسخ دادند.

سرمایه گذاران میلیاردر مانند Stanley Druckenmiller و Ricardo Salinas Pliego از سرمایه گذاران برجسته بیت کوین هستند. MicroStrategy در تابستان امسال ۴۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد.

اکنون شرکت های بزرگ بیت کوین را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند. اخیراً پی پال خدمات ارز دیجیتال را برای مشتریان آمریکایی ارائه داده است، Robinhood معاملات رمزنگاری بدون کمیسیون را ارائه می‌دهد و  Square’s Cash App، ارز دیجیتال را به کاربران خود می‌فروشد.

برای ارائه خدمات به مشتریان در حال رشد خود، مؤسسات بزرگی مانند Grayscale (یک شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری)، Square و PayPal تمام بیت کوین های جدید را خریداری می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان آنها از عرضه کافی برخوردار هستند.

اما اگر تعداد کمی از شرکت ها بیت کوین بیشتری در اختیار داشته باشند، شبکه توزیع شده، کمی سنگین می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *