اخبار ارز دیجیتال

توکن ConstitutionDAO پس از لیست شدن افزایش چشمگیری داشت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

توکن ConstitutionDAO تقریباً یک قسمت از هر بخش کریپتو را به خود جلب کرده است. ۱۷۴۹۴ خریدار به عنوان کمک مالی برای توسعه این پروژه بیش از ۴۵ میلیون دلار جمع آوری کردند. این امر به منظور ویرایش قانون اساسی ایالات متحده است.

اگرچه این گروه شکست خوردند، اما مورد توجه تیترهای خبری قرار گرفتند. توکن ConstitutionDAO که با نام DAO’s PEOPLE نیز شناخته می‌شود در صرافی‌ها ارز دیجیتال مانند Gate.io ،MEXC ،OKEx ،Poloniex و غیره لیست شده است. برخی از معامله گران معتقدند که این توکن پس از لیست شدن در صرافی‌ها با افزایش چشمگیر همراه بوده است.

در زمان انتشار خبر (۷ آذر ۱۴۰۰)، توکن PEOPLE مورد استقبال بسیاری از صرافی‌ها قرار گرفت و با رشد چشمگیر همراه بود و با قیمت ۰٫۱۰۱۴ دلار معامله می‌شد. در ۲۴ ساعت، این توکن با افزایش ۱۹۶٫۳۶ درصدی روبرو شد. همین چند روز پیش قیمت PEOPLE تقریبا ۰٫۰۰۴ دلار بود. بررسی‌های اخیر سایت Etherscan نشان داد که توکن PEOPLE نزدیک به ۱۳۱۳۳ هودلر دارد.

توکن PEOPLE و هزینه‌ی گَس شبکه

ممکن است زمان رشد ConstitutDAO به پایان رسیده باشد، اما ناظران کریپتو نیز به دلایل دیگر این شبکه را دنبال می‌کنند. توکن ConstitutDAO دو راه حل برای کاهش هزینه‌های گَس ارائه می‌کند: دریافت یا باز خرید توکن‌های PEOPLE برای بازپرداخت هزینه‌ی گَس اتریوم.

طبق آمار داده‌های Dune Analytics تقریبا ۵۵٫۲۶% از وجوه تاکنون برگشت داده شده است.

مشکلات مربوط به هزینه‌ی گَس اتریوم همیشه مورد بحث بوده است. با این وجود، تلاش‌های ConstitutionDAO برای غلبه بر این مشکلات، هم برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و هم برای بازگرداندن آنها، این مشکل را بیشتر روشن کرد.

تیم بیکو، توسعه‌دهنده اتریوم نیز این واقعیت را در آخرین جلسه توسعه دهندگان برجسته کرد. او در توییتر گفت:

کارمزدهای اتریوم بالا هستند و همچنین در جمع‌آوری‌ها کمک‌های مالی بی‌اهمیت نیستند، بنابراین ارزش آن را دارد که در مورد جایگزین آن بیشتر فکر کنید…!”

مهمتر از آن، توسعه دهندگان بهبود EIP-4488 و EIP-4490 را برای رسیدگی به این موضوع مورد بحث قرار دادند.

آیا توکن ConstitutionDAO می‌تواند میم کوین بعدی باشد؟

شاید توکن ConstitutionDAO هنوز آنچنان رشد نکرده باشد، اما این شبکه اهداف بلندپروازانه‌ای برای توسعه‌ی خود در نظر دارد.

کسانی که به ConstitutionDAO اعتماد کردند، پس از اینکه سازمان غیرمتمرکز مستقل نتوانست قانون اساسی ایالات متحده را بخرد، شاهد افزایش ۴۰۰۰ درصدی توکن های PEOPLE بودند. اما این فقط قیمت نیست که در حال گسترش است.

یک پروژه جدید به نام PEOPLELAND، به اهداکنندگان اجازه می‌دهد تا یک قطعه زمین مجازی را به صورت رایگان استخراج کنند. فقط کسانی که “کار مهم و قابل توجهی انجام دادند” می‌توانند توکن ها را به صورت رایگان استخراج کنند.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال OKEx توکن PEOPLE را لیست کرده است وحجم معاملات روز گذشته ای کوین برابر با ۳۶۹٫۷ میلیون دلار بود. حتی اگر از زوایای مختلف هم نگاه کنید این توکن با پروژه‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو سازگار بوده و به همین دلیل به عنوان یک کوین سازگار در نظر گرفته می‌شود.

ارزش توکن PEOPLE به شدت افزایش یافته است. این تا حدی به این دلیل است که بازپرداخت تعداد توکن‌های PEOPLE در گردش را کاهش می‌دهد و قیمت توکن‌های PEOPLE را افزایش می‌دهد. اما کل بازار هنوز ارزش دارد؛ زیرا مردم بسیار هیجان زده هستند که سرانجام چه می‌شود. ارز دیجیتال ConstitutionDAO “نمی‌تواند برنامه‌های آتی برای توکن، از جمله پروژه‌های مشتقه و معاملات ثانویه را تایید کند.”

سرمایه گذاران چینی به ویژه در مورد این توکن هیجان زده هستند. یک چت غیر رسمی برای این پروژه در حال حاضر ۳۷۰۰۰ عضو دارد. بسیاری از مردم فکر می کنند که توکن ConstitutionDAO، میم کوین بعد از شیبا اینو است. شیبا اینو یک میم کوین جایگزین دوج کوین بود.

واضح است که توکن PEOPLE می‌تواند به سرعت به میم کوین بعدی تبدیل شود.

یکی از اعضای گروه قیمت ConstitutionDAO در مورد این رمز ارز گفت: “ConstitutionDAO در جنگ مناقصه باخت و این آغاز است.” معاملات چند روز آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *