اخبار ارز دیجیتال

همکاری Niantic با Fold برای ساخت بیت کوین متاورس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

استارت آپ Fold با Niantic همکاری می کند تا یک متاورس ایجاد کند که به کاربران امکان می‌دهد با جمع‌آوری ساتوشی در حین بازی، بیت کوین به دست آورند. Niantic یک استودیوی بازی‌های موبایلی است که بیشتر به خاطر توسعه بازی‌های واقعیت افزوده (AR) Pokémon Go شناخته می‌شود.

اگر با Pokémon Go آشنایی ندارید، در اینجا توضیح مختصری از آورده شده است:

Pokémon Go یک بازی موبایل واقعیت افزوده (AR) در سال ۲۰۱۶ است که توسط Niantic با همکاری Nintendo و The Pokémon Company برای دستگاه‌های iOS و اندروید توسعه و منتشر شده است. این بازی که بخشی از فرنچایز Pokémon است، حاصل همکاری Niantic، Nintendo و The Pokémon Company است.

این بازی از دستگاه های تلفن همراه با GPS برای مکان یابی، تسخیر، آموزش و مبارزه با موجودات مجازی به نام پوکمون استفاده می کند که به نظر می رسد در مکان واقعی بازیکن قرار دارند. این بازی رایگان است و از یک مدل کسب و کار freemium همراه با تبلیغات محلی استفاده می کند و از خریدهای درون برنامه ای برای آیتم های اضافی درون بازی پشتیبانی می کند. این بازی با حدود ۱۵۰ گونه پوکمون راه اندازی شد که تا سال ۲۰۲۱ به حدود ۷۰۰ گونه افزایش یافته بود.

فولد Fold یک شرکت بیت‌کوین است که به کاربران کارت دبیت ویزا ارائه می دهد و اجازه می‌دهد تا در هر خرید، یک پاداش BTC دریافت کنند.

شرکت fold

پس از خرید، کاربران می‌توانند به اپلیکیشن موبایل فولد که به نظر می‌رسد فقط در ایالات متحده موجود است مراجعه کنند تا چرخه شانس برنده شدن بیت‌کوین را بچرخانند.

چرخه پاداش بیت کوین fold

در ۲۳ نوامبر، Fold در وبلاگ خود اعلام کرد که با مشارکت Niantic در حال ساخت یک متاورس جدید است، “دنیایی که در آن فناوری آزادی و شادی انسان را آزاد می کند”.

همچنین اشاره کرد که برای تجربه متاورس، Fold شروع به انتشار محدود نسخه بتا کرده است. در اینجا شرح برنامه Fold در فروشگاه Google Play در مورد تجربه متاورس فعلی که ارائه می دهد می گوید:

بازی Fold’s Sat Stacking برای همه کاربران برنامه رایگان است و برای دارندگان کارت Fold پاداش افزایش داده است. برای ورود به متاورس، کافی است روی Play ضربه بزنید و تا جایی که می‌توانید تعداد دفعات حرکت و چرخش را روی هم قرار دهید.

و در اینجا چیزی است که پست وبلاگ در مورد ویژگی متاورس برنامه آنها گفته است:

برای شروع، به سادگی تب ‘Play’ را در Fold App باز کنید تا بیت کوین و سایر جوایز پنهان شده در اطرافتان را کشف کنید. تجربه بسیار ساده است: هر ده دقیقه، یک بلوک جدید در جایی در اطراف شما ظاهر می شود و اگر باز شود، انفجاری از جوایز را آغاز می کند.

 

جوایز شامل ساتوشی، چرخش اضافی برای دریافت جوایز بیشتر در کارت فولد، تمدید زمان برای ماندن طولانی‌تر در بازی و قرص‌های نارنجی برای محافظت از شما در برابر غافلگیری‌های مضر است. مراقب باشید زیرا شیت‌کوین‌ها و قرص‌های سمی در میان بازی هستند که بیت‌کوینی را که به سختی به دست آورده‌اید، تهدید می‌کنند. از ثروتمند شدن لذت ببرید.

در ادامه این پست وبلاگ آمده است:

«تجربه AR به عنوان یک توسعه طبیعی از برنامه Fold عمل می کند که در حال حاضر به شما توانایی کسب بیت کوین را در زندگی روزمره خود می دهد: خرید قهوه، رفتن به خرید، پرداخت قبوض و حتی پرداخت مالیات. در حالی که این تجربه برای هر کسی آزاد است، دارندگان کارت فولد می‌توانند چرخش‌های اضافی و افزایش جوایز را جمع‌آوری کنند تا پاداش‌های خود را در کارت فولد افزایش دهند.

تجربه کامل در سال آینده کاهش خواهد یافت و افراد را قادر می‌سازد تا بیت کوین و سایر پاداش‌ها را در سراسر جهان IRL پیدا کنند، تجارت کنند و پنهان کنند، و همچنین به بازرگانان این امکان را می‌دهد که با مشوق‌ها و پیشنهادات جامعه را درگیر کنند. همه چیز از جایی شروع شد که گفت: «بیایید PokemonGo بسازیم اما برای بیت کوین» و با «بیایید راهی جدید برای تبادل و به اشتراک گذاری بیت کوین با دیگران بسازیم» به پایان رسید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *