اخبار ارز دیجیتال

احتمالاً پولکادات، کازماس و تزوس دنباله رو سولانا خواهند بود

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

به طور کلی پروتکل‌های بلاک چین لایه ۲ در چند ماه گذشته رشد قابل توجهی داشتند. در سال ۲۰۲۱ توکن این شبکه‌های بلاک چین عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

با این حال در این اواخر زنجیره‌های سازگار با بلاک چین لایه ۱ اتریوم مانند تزوس، کازماس و پولکادات روند صعودی داشته و بازار آلت کوین‌ها را در دست گرفتند و به نظر می‌رسد این سه آلت کوین دنباله رو سولانا خواهند بود.

همچنین طی چند ماه گذشته، آلت کوین‌های ذکر شده نظر هودلر‌ها را به سوی خود جلب کرده‌اند.

در ۳۰ روز گذشته (آگوست ۲۰۲۱)، کازماس بیش از ۹۲درصد افزایش یافت و در همین بازه زمانی تزوس و پولکادات به ترتیب ۷۳ و ۴۱ درصد رشد کرده‌اند.

کدام یک از آلت کوین‌ها عملکرد بهتری داشتند؟

برای پاسخ به این سؤال باید چند عامل را در نظر بگیریم. اولین مورد نسبت سهام به جریان یک دارایی است. در زمان نوشتن این خبر نسبت سهام به جریان پولکادات ۱۰/۰۱، تزوس ۱۳/۷۶ و کازماس ۱۶/۳۳ بود. مدل سهام به جریان کمیابی یک دارایی نسبت به مواردی مانند عرضه و تولید سالانه دارایی را بررسی می‌کند.

با توجه به نسبت‌های ارائه شده در ۲۴ ساعت گذشته، کازماس و به دنبال آن تزوس و پولکادات در بازار آلت کوین‌ها رشد بیشتری داشته‌اند.

حتی ب توجه به میانگین سود این ۳ آلت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، رتبه اول به کازماس و پس از آن به تزوس و پولکادات تعلق می‌گیرد. در زمان نوشتن خبر، نسبت شارپ این سه آلت کوین به ترتیب ۵/۶، ۴/۶ و ۳/۹ بود.

با محاسبه نسبت شارپ (Sharpe Ratio)، می‌توان مقدار سود سرمایه‌گذاری را به‌ازای هر واحد ریسک تعیین کرد.

نسبت شارپ پولکادات، تزوس و کازماس

علاوه بر این میانگین نوسان تزوس، کازماس و پولکادات در ۳۰ روز گذشته کمتر از ۲ بوده است و همین امر فضا را برای رشد مداوم و پایدار این رمز ارز‌ها فراهم می‌کند.

بازار با نوسان بالا حرکت در هر دو جهت صعودی و نزولی را ممکن می‌سازد، اما معمولاً سطح متوسط بیشتر به سمت روند صعودی تمایل دارد.

به غیر از سطح مقاومت ۳۱ و ۳۲ دلار، به نظر نمی‌رسد که کازماس مانعی برای صعود داشته باشد. حجم معامله این آلت کوین در حال افزایش است و همچنین بیش از میانگین متحرک روزانه خود معامله می‌شود. در صورت افزایش فشار خرید، تریدر می‌تواند انتظار داشته باشد که حجم معاملات به بالاترین سطح برسد، در غیر این صورت سطح مقاومت به ۲۷ دلار کاهش می‌یابد.

در حقیقت، مایکل ون پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر مشهور، در ویدئوی اخیر همین مطلب را تأیید کرد و گفت:

“اگر بخواهم کوینی را انتخاب کنم که دنباله رو سولانا باشد، تزوس، کازماس و یا پولکادات خواهد بود که با توجه به ساختار و شبکه‌ی بلاک چین‌، فوق العاده‌ به نظر می‌رسند.”

در زمان انتشار خبر پولکادات با ۳۳/۶۶، تزوس ۶/۸۸ دلار معامله می‌شوند و با بالاترین قیمت خود در می ۲۰۲۱ یعنی ۴۹/۷ دلار و ۸/۴ دلار فاصله چندانی ندارند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *