اخبار ارز دیجیتال

ماتیک همزمان با لیست شدن در صرافی کره ای ۲۰ درصد افزایش یافت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ماتیک (MATIC)، توکن بومی شبکه پالی گان پس از اینکه صرافی کره‌ای آپ‌بیت (Upbit) این توکن را لیست کرد، ۲۵ درصد افزایش یافت.

پالی گان یک شبکه دارای ارز دیجیتال ماتیک یا متیک، اولین پلتفرم دارای ساختار مناسب برای افزایش مقیاس پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم و قابل استفاده برای یکپارچه کردن تمامی محصولات و خدمات غیر متمرکز است.

ماتیک به لیست شدن در صرافی کره‌ای واکنش نشان داد

بازرگانان کره ای میزبان استفاده از شبکه‌ی پالی گان هستند.

توکن بومی شبکه مقیاس پذیر پالی گان پس از انتشار خبر لیست شدن در صرافی آپ‌بیت در روز جمعه در تاریخِ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ افزایش یافت. بازرگانان کره ای اکنون می توانند توکن اصلی و بومی پالی گان را با حداقل واریزی ۱۰ ماتیک بخرند، بفروشند و یا مبادله کنند.

پس از انتشار این اطلاعات، توکن ماتیک با افزایش ۲۵ درصدی روبرو شد و قیمت این رمز ارز در آن زمان بیش از ۱/۶۰ دلار بود.

همراه با اعلام خبر، صرافی کره‌ای آپ‌بیت، خرید و فروش ۲ ارز دیجیتال سولانا و NuCypher را نیز راه اندازی کرده است. در همین زمان رمز ارز سولانا ۵/۸ درصد و رمز ارز NuCypher حدود ۶۷۸ درصد افزایش یافته است.

پالی گان و NuCypher معمولاً ابتکارهای اولیه برای به دست آوردن افزایش قابل توجه یک رمز ارز نیستند. در تابستان ۲۰۲۱، تعدادی از دارایی های دیجیتال پس از ثبت شدن در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در ایالات متحده، به رشد ۲ الی ۳ رقمی رمز ارزها کمک کرد. برای مثال ارز دیجیتال Harvest Finance پس از لیست شدن در کوین بیس با ۱۲۷% رشد همراه بوده است.

هاروست فایننس یک پروتکل غیرمتمرکز است که به افرادی که به دنبال برداشت سود هستند کمک می‌کند تا پربارترین فضاها را برای سرمایه گذاری و برداشت سود پیدا کنند. پس از یافتن بهترین مکان برای سرمایه گذاری، این سیستم جدیدترین روش‌های فارمینگ یا کشت سرمایه را برای افزایش بهره و دریافت بیشترین بازده به کار می‌گیرد.

آپ‌بیت در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی است که روزانه بیش از ۷ میلیارد دلار تراکنش در آن انجام می‌شود. از آنجا که بازار ارزهای دیجیتال در کره در حال رشد است، Upbit ممکن است اقدام به لیست رمز ارزهای بیشتر بنا به برآوردن درخواست خریداران کند.

پالی گان در ابتدا با نام ماتیک نتورک (Matic Network) شناخته می‌شد و از جمله پلتفرم‌های کاربردی برای مقیاس پذیری و توسعه زیرساخت‌های اتریوم است. شبکه ماتیک و یا پالی گان یک راه حل مقیاس پذیر برای شبکه اتریوم است و این امکان ایجاد می‌شود که معاملات مبتنی بر اتریوم طی چند ثانیه با استفاده از پروتکل‌های نوآورانه انجام شود تا تجربه کاربر را در طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز یا Dapp ها بهبود ببخشد.

پالی گان یک پروتکل و چارچوبی برای ایجاد و اتصال شبکه های بلاک چین سازگار با اتریوم است. این شبکه از راه حل های مقیاس پذیر در اتریوم پشتیبانی می‌کند.

بر اساس تحلیل تکنیکال و تحولات رایج در زمینه برنامه‌های غیر متمرکز، پیش بینی قیمت MATIC برای سال ۲۰۲۱ نشان می دهد که قیمت توکن به تدریج افزایش می یابد.

علاوه بر این، توسعه برنامه های غیر متمرکز یک محیط برای احساسات خوش بینانه است که انتظار می‌رود در ماتیک ادامه یابد. درنهایت، به نظر می‌رسد تا زمانی که از این شبکه ارز دیجیتال برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند استفاده شود، حرکت قیمت پالی گان در مسیر صعودی قرار خواهد داشت.

پلتفرم های تحلیلی موافقند که به طور کلی، ارز دیجیتال ماتیک رشد خواهد کرد، اما آنها چنین تغییرات سریعی را پیش بینی نمی‌کنند. به عنوان مثال، وبسایت Digital Coin Price پیش بینی کرد که تا ژانویه ۲۰۲۲، قیمت متیک حدود ۱٫۴۳ دلار خواهد بود. طبق پیش بینی این سایت، ارز دیجیتال فقط تا آوریل ۲۰۲۳ دوباره به ۲ دلار باز می‌گردد.

در حال حاضر (۲۴ مهر ۱۴۰۰) ارز دیجیتال ماتیک با قیمت ۱/۵۳ دلار معامله می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *