اخبار ارز دیجیتال

رابرت کیوساکی: بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۵۰ هزار دلار می‌رسد.

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

رابرت کیوساکی، نویسنده پرفروش کتاب “پدر پولدار پدر بی پول” می‌گویدبیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۵۰ هزار دلار می‌رسد.

کیوساکی مشخص کرد که “دیواری از پول سازمان های نهادی” در سال ۲۰۲۱ به بیت کوین وارد می‌شود که می‌تواند قیمت را بیشتر افزایش دهد.

چرا کیوساکی در مورد علاقه سازمان های نهادی به بیت کوین صحبت می‌کند؟

کیوساکی، که همچنین یک مغازه دار املاک و مستغلات و سرمایه گذار در فلزات گرانبها است، در طول تاریخ به فروشگاه های مختلف با ارزش از جمله نقره را علاقه داشته است.

بر اساس جریان ورودی نهادی به بیت کوین، کیوساکی اشاره کرد که بیت کوین با قیمت زیر ۲۰،۰۰۰ دلار ایده آل است، زیرا هدف بعدی ۵۰،۰۰۰ دلار است. او گفت:

“خوشحالم که بیت کوین خریدم. گام بعدی ۵۰ هزار دلار است. دیواری از پول سازمان های نهادی که به ۲۰۲۱ می‌رسد. بیت کوین را با قیمت زیر ۲۰ دلار بخرید. اگر بیت کوین را از دست دادید، نقره بخرید. نقره به دلیل طرح AOC قرار است منتقل شود. آمریکا با مشکل مواجه است. آینده روشن برای بیت کوین و کارآفرینان نقره طلا است. “

اگر بیت کوین به ۵۰ هزار دلار برسد، ارزش بازار آن به ۹۲۸ میلیارد دلار می‌رسد که در حدود ۱۰٫۳ درصد از ارزش بازار طلا در مقایسه با ۲٫۹ درصد فعلی است.

بیت کوین به دلیل همبستگی کم با بازار سهام در ماه های آینده در موقعیت مطلوبی قرار دارد.

دارایی های رایج مانند طلا، اغلب با افزایش ارزش سهام ایالات متحده قیمت هایشان اصلاح می‌شود. بیت کوین رابطه نسبتاً کمی با سهام ایالات متحده نشان داده است. از این رو، بیت کوین حتی در هنگام افزایش ارزش سهام، روند صعودی شدید مشاهده کرده است.

همبستگی بیت کوین در مقابل S&P 500 و Gold

به عنوان مثال، طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین حدود ۴٫۵ درصد افزایش یافته است و در اوج روز افزایش ۶٫۵ درصدی را ثبت کرده است.

در حالی که بازارهای آسیا سقوط کردند و سهام ایالات متحده اندکی اصلاح شده است. بیت کوین همزمان با طلا یکی شد. Holger Zschaepitz، تحلیلگر بازار در Welt، گفت:

“سهام آسیا پس از یک جلسه مختلط Wall St، در میان احتیاط نسبت به خطرات اقتصادی ناشی از محدودیت های مربوط به ویروس و گفتگوهای محرک مالی ایالات متحده، پس از یک نشست متفاوت Wall St اصلاح شد. اوراق قرضه با بازدهی معادل ۱۰ سال ایالات متحده سود می‌گیرند (کمتر از) ۰٫۹ درصد است. دلار ثابت w/Euro با قیمت ۱٫۲۱۵۳ دلار است. طلا تا ۱۸۳۹ دلار افزایش می‌یابد و بیت کوین با قیمت ۱۹٫۱ هزار دلار است. “

عدم ارتباط بین بیت کوین و بازار سهام ایالات متحده احتمالاً از دو عامل ناشی می‌شود. اول، هنگامی که دارایی های دارای ریسک افزایش می‌یابد، بیت کوین از افزایش کلی تمایل سرمایه گذار سود می‌برد.

دوم، سهام در ماه های اخیر به دلیل تزریق بی سابقه نقدینگی به بانک مرکزی افزایش یافته است. شرایط مالی آرام به سود بیت کوین است زیرا سرمایه گذاران برای جلوگیری از تورم تلاش می‌کنند.

فعالیت های معاملاتی CME و Grayscale همچنان رو به افزایش است

سود باز بازار معاملات آتی Bitcoin CME با ۱٫۰۷ میلیارد دلار نامشخص است و پشت فیوچرز OKEx و بایننس می‌باشد.

داده ها نشان می‌دهد تقاضای نهادی برای بیت کوین تا حدی زیاد است که پلتفرم های متمرکز بر مؤسسات از صرافی های عمده خرده فروش با سود باز و حجم معاملات پیشی می‌گیرند.

Grayscale همچنین در تاریخ ۱۵ دسامبر با ۱۳ میلیارد دلار از دارایی های تحت مدیریت پیشی گرفته است که نشان دهنده افزایش زیادی ورود نهادی به بیت کوین است.

به نظر می‌رسد نهاد ها به سرعت در حال جمع آوری بیت کوین به دنبال سرمایه گذاری های تبلیغاتی با تبلیغات بالا از جمله MicroStrategy ،Square و MassMutual هستند. در نتیجه، این امر منجر به خرید تهاجمی و دیپ قیمت در بازارهای آتی و آپشن ها شده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *