اخبار ارز دیجیتال

علیرغم شکایت SEC، ریپل کسب و کار خود را گسترش می‌دهد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

علیرغم جنگ حقوقی میان ریپل و SEC (کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا)، ریپل همچنان به کسب و کار خود در خارج از ایالت متحده گسترش می‌دهد.

چارلز گاسپارینو (Charles Gasparino)، خبرنگار فاکس بیزینس در توییتر اطلاعات به دست آمده از مدیران ارشد Ripple Lab را به اشتراک گذاشت. به گفته آن‌ها، در نتیجه شکایت SEC، فقط کسب و کار‌هایی که از ریپل در داخل این کشور استفاده می‌کردند، آسیب دیده‌اند. مدیران ارشد ریپل (XRP) می‌گویند که کسب و کار بلاک چین آن‌ها در خارج از مرزهای ایالات متحده همچنان در حال پیشرفت است.

ریپل یک راهکار ODL (نقدینگی مورد تقاضا) دیگر از ژاپن به فیلیپین راه اندازی کرده است. علاوه بر این، این شرکت همچنان به گسترش شبکه RippleNet ادامه می دهد. یکی از شرکت‌هایی که اخیراً به آن اضافه شده Paydek در انگلستان است. این شرکت قصد دارد از فن‌آوری ODL ریپل برای توسعه تجارت خود در آفریقا و آمریکای لاتین و سازماندهی حواله‌ها و پرداخت‌های ارزان و سریع برای کارمندان و مشاغل آزاد استفاده کند.

پیشتر چارلز گاسپارینو در توئیتی اعلام کرده بود که Ripple Labs قصد حل و فصل دعوی با SEC را ندارد اما قصد پیروزی در برابر قانون‌گذاران را دارد.

طبق گفته‌های تیم حقوقی شرکت، ریپل قصد ندارد شکایت خود و SEC مبنی بر فروش ریپل به عنوان ارز دیجیتال را حل و فصل کند. تیم حقوقی ریپل به فاکس بیزنس گفت که آنها به توافق با SEC فکر نمی‌کنند.

اغلب تحلیلگران دنیای رمز ارز‌ها استدلال می‌کنند که در شکایت بین ریپل و SEC، به احتمال زیاد شرکت فناوری پرداخت پرونده برنده خواهد شد.

تیم حقوقی ریپل برای تأیید این استدلال اعلام کرده است که حل و فصل را به عنوان یک گزینه در نظر نمی‌گیرد.

این موضوع را چارلز گاسپارینو روز گذشته در توییتی فاش کرد. گاسپارینو گفت که تیم حقوقی اعلام کرد: قصد دارند به طور قاطع ثابت کنند که پرونده SEC برابر با انتخاب جنبه‌هایی است که به ضرر نوآوری در کل دنیای کریپتو شده است.

این موضع گیری عموماً واکنش‌های مثبتی را از سوی اعضای جامعه کریپتو و همچنین طرفداران و دارندگان توکن ریپل برانگیخته است.

گاسپارینو خاطرنشان کرد که شکایت SEC از شرکت‌های رمز ارز (SEC اخیراً تهدید کرد که برای راه اندازی محصول Lend خود از کوین بیس شکایت خواهد کرد) و موفقیت ریپل در خارج از ایالات متحده ثابت می‌کند که SEC باعث می‌شود نوآوری در خارج از ایالات متحده اتفاق بیفتد.”

با وجود شکایت‌های بین ریپل و SEC قیمت ریپل امروز در تاریخِ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ صعودی بوده است. نمودار ۲۴ ساعته ارز دیجیتال ریپل نشان می‌دهد که عملکرد قیمت صعودی است. بازار گاوها خود را برای عبور از سطح مقاومت روزانه آماده می‌شوند.

XRP در نمودار تجزیه و تحلیل قیمت روز گذشته روند مطلوبی را دنبال می‌کرد. به نظر می‌رسید گاوها در حال طراحی استراتژی حمله احتمالی هستند که روند منفی را تغییر می‌دهد. گاوها به صورت انبوه افزایش یافتند و قدرت کافی را برای ایجاد سطح حمایت قوی که روند نزولی را معکوس کرد و باعث افزایش ریپل شد، بدست آوردند.

نمودار ۲۴ ساعته ریپل نشان می دهد که عملکرد قیمت صعودی است. در نتیجه قیمت ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت ۱/۰۸ دلار معامله می‌شود.

به‌طور کلی بازار ارز‌های دیجیتال با کاهش قیمت همراه بود. بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار، با افت ۰/۰۴درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۴۸/۱۷۳ دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با کاهش ۰/۸۹ درصدی با قیمت ۳/۴۲۱ دلار معامله می‌شود. در این میان ریپل با افزایش قیمت امیدوار کننده با ۱/۰۸ دلار در جایگاه ششم بازار قرار دارد.

با روند صعودی بازار و در صورت تسلط خریداران در بازار انتظار داریم که ریپل همچنان به افزایش قیمت ادامه دهد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *