اخبار ارز دیجیتال

ریپل به دنبال دریافت اسناد از ۱۵ صرافی خارج از آمریکا است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ریپل به دنبال دریافت اسناد از ۱۵ صرافی خارج از آمریکا است تا ثابت کند که مدیران این بخش با فروش ریپل به مردم آمریکا، بخش ۵ قانون اوراق بهادار را نقض نکرده‌اند.

برد گارلینگهاوس ( Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت ریپل و بنیانگذار آن کریس لارسن (Chris Larsen)، با طرح پیشنهادی از SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) تحقیق در مورد شرکت مادر Bitfinex ،iFinex و ۱۴ صرافی بین المللی خارج از آمریکا را آغاز کرده‌اند.

این شرکت در تاریخِ ۲ ژوئن ۲۰۲۱ اسناد و مدارک را از صرافی‌های iFinex ،Bitforex ،Bithumb Bitlish ،BitMart ،Bitrue ،Bitstamp ،Coinbene ،HitBTC ،Huobi Global ،Korbit OKEx ،Upbit Singapore ZB Network Technology و AscendEX درخواست می‌کند.

در یادداشت حمایتی این نامه درخواست کمک از مقامات در جزایر کیمن، هنگ کنگ، کره جنوبی، انگلستان، سنگاپور، سیشل و مالت ذکر شده است.

شکایت اصلاح شده SEC علیه ریپل، گارلینگهاوس و لارسن را به فروش بیش از دو میلیارد توکن ریپل به “سرمایه گذاران عمومی” واقع در “سراسر جهان” متهم می‌کند؛ زیرا SEC به دنبال انزجار از مدیران ریپل به دلیل فروش غیر قانونی است.

مدیران ریپل با تأکید بر اینکه بخش ۵ قانون اوراق بهادار را نقض نکرده‌اند، ادعاهای SEC در مورد نقض بخش ۵ قانون اوراق بهادار ۱۹۳۳ را انکار می‌کنند. نمایندگی قانونی گارلینگهاوس و لارسن مبنی بر اینکه فروش ریپل در صرافی‌های خارج از آمریکا و در نتیجه خارج از صلاحیت SEC انجام شده است:

“در مورد معاملات انجام شده در پلتفرم‌های ارز دیجیتال خارج از کشور، عرضه ریپل و فروش ریپل در دفتر‌ها و سوابق پلتفرم‌های مربوطه ثبت شده. بنابراین از لحاظ جغرافیایی در خارج از ایالات متحده است. عدم موفقیت SEC در این ادعا می‌تواند برای آن‌ها کشنده باشد “

ریپل ادعا می ‌کند که صرافی‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع جدید “دارای اسناد و اطلاعاتی هستند” که در مورد نبرد حقوقی ریپل با SEC، به ویژه در مورد “فروش و معامله ریپل در صرافی و پلتفرم‌های خارج از آمریکا است.”

SEC شکایت خود را علیه ریپل و مدیران شرکت در فوریه ۲۰۲۱ اصلاح کرد و ادعا کرد که فروش ریپل، قیمت این رمز ارز را افزایش داده است. این شکایت همچنین گارلینگهاوس و لارسن را به گمراه کردن سرمایه گذاران عمومی متهم می‌کند در حالی که به گفته‌ی گارلینگهاوس ارزش میلیارد دلاری ریپل در مدت زمان طولانی بدست آمده است.

چند روز گذشته نیز دادگاه درخواست SEC برای دسترسی به ارتباطات حقوقی داخلی ریپل در مورد فروش توكن‌های XRP را رد كرده بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *