اخبار ارز دیجیتال

رابرت کیوساکی: آینده بیت کوین بسیار روشن است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش پدر ثروتمند فقیر، پس از پیش بینی سقوط بزرگ بازار سهام اعلام کرد: آینده بیت کوین “بسیار روشن” است و این رمز ارز می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهد. وی در ادامه افزود: قبل از سرمایه گذاری مجدد در بیت کوین منتظر اصلاح بازار بیت کوین است.

کیوساکی روز جمعه در تاریخِ ۱۵ آگوست ۱۴۰۰ در توییتی نوشت:

“صعود بیت کوین به بالای ۶۰ هزار دلار و آینده بسیار روشن این رمز ارز را جشن بگیرید اما محتاط باشید. من قبل از سرمایه گذاری مجدد در بیت کوین منتظر اصلاح بازار این ارز دیجیتال هستم.”

در حالی که سرمایه گذار مشهور مدتی است بیت کوین را به سرمایه گذاران پیشنهاد می کند، پیش بینی کرد که “سقوط بزرگ بازار سهام” در اکتبر اتفاق می افتد و افزود که بازار طلا، نقره و بیت کوین نیز ممکن است سقوط کنند. در ژوئیه ۲۰۲۱، او هشدار داد: “بزرگترین ارز دیجیتال جهان که به عنوان حباب شناخته می‌شد، در حال اصلاح شدید بازار خود است.”

با این وجود، او بیت کوین را بزرگترین سرمایه گذاری در نظر گرفت و خاطرنشان کرد: “با کاهش ارزش دلار، بیت کوین و نقره بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند.” در آگوست ۲۰۲۱، کیوساکی توییت کرد که اقتصاد آمریکا “در حال ورشکستگی است” و به سرمایه گذاران توصیه کرد “به خرید بیت کوین، نقره، طلا ادامه دهند.”

در زمان نگارش این خبر و بر اساس داده‌های بازار پبنگی قیمت بیت کوین ۶۱٫۳۲۸ دلار است.

علاوه بر این، کیوساکی روز جمعه دلیل سرمایه گذاری خود در بیت کوین را در توییتر تکرار کرد:

من بیت کوین را دوست دارم؛ زیرا به فدرال رزرو، خزانه داری یا وال استریت اعتماد ندارم.

بیانیه او بازتاب اظهارات او در آگوست بود که بیان گرده بود دلیل اصلی و برای سرمایه گذاری در بیت کوین این بود که به فدرال رزرو، خزانه داری کشور و بازار سهام اعتماد ندارد.

با افزایش قیمت بیت کوین و عبور آن از ۶۰ هزار دلار و انتشار اخبار، داده‌های سایت تجزیه و تحلیل سنتیمنت نشان داد که تعداد نهنگ‌های بیت کوین (آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰ بیت کوین دارند) نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته و به بالاترین ارزش خود رسیده است. از تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ بیش از ۲۵۰ نهنگ به شبکه بیت کوین اضافه شده است.

افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین نیز با افزایش تدریجی جایجایی بیت کوین بین آدرس‌ها انجام می‌شود. در حالی که تریدرها و سرمایه گذاران وجوه خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند، چاره ای جز نگهداری آنها در کیف پول خود ندارند. از این رو شبکه بیت کوین شامل تعداد زیادی از هودلرهای جدید است.

از سوی دیگر، افزایش تعداد دارندگان را می‌توان با افزایش سریع و قابل توجه ارزش بازار بیت کوین مرتبط دانست. پرایش اکشن فعلی بیت کوین نشان دهنده‌ی ۴۰ درصد رشد و جذب سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشان است.

علاوه بر محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال در بین عموم مردم، اخبار تأیید صندوق معاملات آتی بیت کوین (The first bitcoin futures ETF) یک سیگنال خطرناک برای سرمایه گذاران نهادی است. بر اساس اخبار و گزارشات قبلی بلافاصله پس از تأیید این صندوق بازار بیت کوین شاهد جذب سرمایه‌ی زیادی خواهد بود.

با توجه به داده‌های سنتیمت، اکثر نهنگ‌ها اصلاحات قبلی بازار را حفظ کرده اند و تنها تعداد کمی از هودلرهای بزرگ باید کوین‌های خود را رها کنند. افزایش فعلی تعداد نهنگ‌ها در مقایسه با دوره‌های دیگر بسیار سریع تر است.

افزایش علاقه‌ی مردم به خصوص افراد مشهور به بازار بیت کوین باعث رشد این رمز ارز می‌شود. قیمت بیت کوین تحت تأثیر توییت یا بیانیه‌ی افراد مختلف کاهش و افزایش می‌یابد. برای آگاهی از جدیدترین اخبار روز با ما همراه باشید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *