اخبار ارز دیجیتال

ران پاول: بیت کوین مانند پول به مقررات و مالیات نیاز دارد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ران پاول (Ron Paul)، نماینده سابق کنگره، معتقد است که بیت کوین مانند پول به تنظیم مقررات و مالیات نیاز دارد.

ران پاول نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری و نماینده‌ی سابق کنگره بار دیگر خواستار قانونی شدن بیت کوین مانند پول شده است. همچنین وی اعتقاد دارد همان طور که نگهداری دلار مشمول مالیات نمی‌شود، به بیت کوین هم نباید مالیت تعلق بگیرد.

پاول آزادی‌خواه سرسخت و نویسنده مورد علاقه Bitcoiner “End the Fed” است که در گذشته طرفدار قانونی شدن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده بود. نماینده سابق کنگره همچنین به طور منظم از زمان آغاز شیوع بیماری همه گیر علیه فدرال رزرو برای چاپ پول بدون استفاده تمرکز کرده است.

پیش از حضور در کنفرانس بیت کوین میامی در ۳ ژوئن ۲۰۲۱، پاول ۸۵ ساله با ارائه دهنده اخبار مالی کیتکو نیوز صحبت کرد و خاطرنشان کرد که هدف او “کمک به قانونی کردن رقابت است. فکر می‌کنم مردم به آن رسیدگی کنند. آزادی انتخاب آن را حل خواهد کرد. “

نماینده سابق کنگره، طلا و بیت کوین را به عنوان پول و “رقابت” در برابر دلار توصیف کرد و تأکید کرد که دلیل عمده سرمایه گذاران برای جستجوی چنین اشکال جایگزین پول، جلوگیری از کاهش ارزش دلار آمریکا است.

ران پاول معتقد است که به همین دلیل، برای “جایگزین پول” باید همانند پول فیات مالیات در نظر گرفته شود:

“در حال حاضر، اگر طلا را بخرید و بفروشید، مالیات آن را می‌پردازید، می‌توانند این کار را انجام دهند. اگر در بیت کوین سود کسب کنید، داستان‌هایی را می‌خوانید که از آن مالیات می‌گیرند. شما نمی‌توانید برای پول مالیات دهید. اگر یک سال پیش یک دلار خریده‌اید و ۱۰٪ کاهش یافته است، ضرر نمی‌کنید؛ زیرا دلار ارزش خود را از دست داده است. “

پاول معتقد است كه نهادهای نظارتی آمریكا در حال تنظیم مقررات و مالیات بیشتر برای بیت کوین هستند؛ زیرا با دلار آمریكا رقابت می‌كند و خاطرنشان كرد كه در طول تاریخ همیشه كنترل پول را داشته‌اند” و پیش بینی كرد دولت هرگز تسلیم نمی‌شود.”

“اما من همین نگرانی را در مورد طلا دارم؛ زیرا می‌دانید اولین کاری که روزولت (Roosevelt) در سال ۱۹۳۳ انجام داد چه بود؟ او بلافاصله تمام طلاها را از مردم گرفت “.

وقتی از او در مورد موضوع سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین میامی سؤال شد، پاول تأکید کرد که لزوماً در مورد اهمیت بلاک چین یا از دیدگاه طرفدار بیت کوین صحبت نخواهد کرد، اما از زاویه اجازه دادن به بازار تصمیم گیری و آزادی انتخاب گفت:

“من سعی نمی‌کنم به طور دقیق و تکنیکال، خوب یا بد یا بی تفاوت بودن بیت کوین را توضیح دهم. من بیشتر در مورد قانونی کردن آزادی انتخاب بحث خواهم کرد. نظر من این است: مردم باید تصمیم بگیرند و نه دولت. “

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *