آموزش آلت کوین هاآموزش سرمایه گذاری

پیش بینی قیمت شیبا از ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۸
(۱۲۴)

ارز شیبا، یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱، پس از افزایش قیمت به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، در حالی که دوج کوین در هفته سوم سپتامبر ۲۰۲۱ کاهش می‌یابد. ارز دیجیتال شیبا اینو تراکنش‌های سریع ارائه می‌دهد، این رمز ارز بسیار شبیه به بیت کوین است، اما قیمت شیبا نسبت به بیت کوین قیمت کمتر و مقرون به صرفه تری دارد.

افزایش قیمت شیبا به مردم و دولت‌ها نسبت داده می شود که به صورت تصاعدی ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. پس از آنکه دولت السالوادور بیت کوین (BTC) را به عنوان وجه قانونی تصویب کرد، بزرگترین ارز دیجیتال جهان در سپتامبر ۲۰۲۱ یکی از سودآورترین رمز ارزها بوده است. همین چند روز پیش، شیبا اینو به شدت افزایش یافت و قیمت شیبا در ۲۴ ساعت پس از توییت ایلان ماسک ۵۶ درصد رشد کرد.

 

ارز شیبا چیست؟

ارز شیبا را می‌توان یکی از محبوب ترین میم کوین‌ها نام برد که از نام سگ شیبا اینو گرفته شده است. این کوین طی این سالها رشد فوق العاده ای داشته است. ارز دیجیتال شیبا در اصل یک نماد میم غیر متمرکز است که توانسته است تکامل یابد و جامعه ای پر جنب و جوش را برای اکوسیستم خود جمع آوری کند. رویکرد جامعه، توکن شیبا را محبوب کرده است و در نتیجه نام آن “قاتل دوج” است. امروزه در اکثر صرافی‌های غیر متمرکز موجود است.

ارز دیجیتال شیبا اینو اخیراً از زمان راه اندازی آن در آگوست ۲۰۲۰ قیمت بالایی را ثبت کرده است. آینده برای رمز ارزها بسیار روشن به نظر می‌رسد، زیرا پیش بینی ها نشان می‌دهد که بیشتر آنها در طولانی مدت به افزایش ارزش خود ادامه خواهند داد.

از آنجا که ارز شیبا به بلاک چین اتریوم (ETH) وابسته است و ایلان ماسک از آن پشتیبانی می کند، به احتمال زیاد رشد نمایی را تجربه می‌کند.

ارز شیبا در اصل محبوب ترین رمز ارز است که از دوج کوین (DOGECOIN) الهام گرفته است. اکثر این توکن‌های الهام گرفته از دوج کوین به دلیل تأیید ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، محبوبیت پیدا کردند.

شیبا اینو به دنبال لیشت شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال برتر مانند بایننس (Binance) سود قابل توجهی بدست آورده است. در زمان نوشتن این مقاله، ارز شیبا با ارزش بازار ۱۳٫۰۷۷ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ قرار دارد.

کل عرضه در گردش توکن‌های ارز شیبا، با توجه به داده‌های بازار ۳۹۴،۷۹۶٫۰۰٫۰۰ توکن شیبا است.

 

مزایا و معایب سرمایه گذاری در شیبا اینو

ارز شیبا در کنار دوج کوین یکی از با بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این ارزهای دیجیتال اغلب در نوسان هستند. برخی از این نوسانات ناشی از تأیید از سوی ایلان ماسک است.

با این حال، سرمایه گذاری در این رمز ارزها می‌تواند ایده خوبی باشد. البته می‌تواند خلاف پیش بینی شما نیز باشد. در زیر برخی از مزایا و معایب سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شیبا، با توجه به پیش بینی قیمت شیبا بیان شده است.

مزایا

  • بر اساس پیش بینی قیمت شیبا، قیمت این رمز ارز دارای پتانسیل باورنکردنی برای تحقق رشد قابل توجه در روند صعودی است.
  • توییت ایلان ماسک به طور مستقیم بر قیمت ارز دیجتیال شیبا تأثیر می‌گذارد. هر زمان که ایلان ماسک این میم کوین را تأیید کند، انتظار می‌رود قیمت شیبا اینو به شدت افزایش یابد.
  • سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی به شما امکان می‌دهد از درصد بالایی از توکن‌های نسبتاً جدید مانند ارز شیبا بهره مند شوید.
  • از آنجا که بازار رمز ارزها صعودی است، ارزش بیشتر توکن ها باید افزایش یابد. ارز دیجیتال شیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر بازار گاوی برای مدت طولانی ادامه یابد، قیمت شیبا در صرافی بایننس به بالاترین ارزش روزانه‌ی خود دست می‌یابد.

 

پیش بینی قیمت شیبا

ارز شیبا در زمان نوشتن مقاله با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۶۲۶ دلار معامله می‌شود و هیچ نشانی از توقف روند صعودی مشاهده نمی‌شود. حجم تراکنش ارز شیبا به طرز عجیبی تا ۷۰۰ درصد افزایش یافته و به ارزش بازار آن از ۱/۲۵ میلیارد دلار به ۶/۸ میلیارد دلار رسیده است. ارز دیجیتال شیبا اینو شاهد افزایش قیمت تا ۰٫۰۰۰۰۱۵۱۴ دلار بود و پس از آن تصمیم گرفت که توقف جزئی داشته باشد.

در روز های قبل یک نهنگ از اول اکتبر مقدار زیادی از کوین‌های شیبا را خریده بود. در ابتدا ارزش دارایی‌های او ۶ تریلیون توکن شیبا به ارزش ۴۳،۸۳۸،۹۱۶ دلار بود و در روز بعد ۱۱۶ میلیارد کوین و روز بعد به ارزش ۱۵۹ میلیارد توکن شیبا خرید. این سه سفارش خرید ارز شیبا تنها در عرض چند ساعت انجام شد.

نمودار قیمت شیبا

پس از افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصدی قیمت شیبا در بازار، توکن SHIB تقریباً با ۴۰ درصد اصلاح مواجه شد و در حال حاضر با ۵ درصد کاهش معامله می‌شود. علاوه بر حرکات نوسان دار بازار، حجم بازار نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته که اولین نشان از تعداد بالای موقعیت‌ها با لوریج بالا در بازار است.

کشورهای در حال توسعه مانند هندوراس، پاناما و برزیل، ارزهای دیجیتال را پناهگاهی می‌دانند که از مزایای افت قیمت استفاده می‌کنند و این به دلیل نوسانات آنهاست. با این حال، همه چیز در بازار ارزهای دیجیتال بی نقص نیست؛ زیرا مقررات در چین، انگلستان و ایالات متحده هنوز پابرجاست.

در مورد آینده‌ ی ارز شیبا باید به چندین سال پاسخ داده شود. معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال علاقه مند به دانستن پایان قابل پیش بینی قیمت شیبا هستند.

ارز شیبا اینو از ۷ اکتبر صعودی است، زیرا رشد بیش از ۵۰ درصدی در طی ۲۴ ساعت گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۰) مشاهده شد. بنابراین ، روند صعودی SHIB/USD به احتمال زیاد امروز ادامه خواهد یافت. از زمان آخرین هشدار شکست به ۳۰۰ درصد رسیده است.

طرفداران ارز دیجیتال شیبا پیش بینی می‌کنند که ShibaSwap، صرافی غیر متمرکز شیبا اینو که در ۶ ژوئیه ۲۰۲۱ راه اندازی شد، با اجازه دادن به کاربران برای مبادله‌ی بین شیبا اینو و سایر رمز ارزها، محبوبیت ارز شیبا را افزایش دهد.

با در نظر گرفتن ارزش بازار شیبا اینو و افزایش غیرمنتظره قیمت آن، مشخص است که ارز دیجیتال قرار است همین روند را ادامه دهد.

تاریخچه و پیش بینی قیمت شیبا

نمودار قیمت و پیش بینی اینده ی ارز دیجیتال شیبا

برای پیش بینی قیمت شیبا و بررسی آینده‌ی ارز شیبا استفاده از ابزار تحلیل تکنیکال ضروری است. شما باید گذشته را برای درک حال و پیش بینی آینده بدانید و این امر مستقیماً در مورد قیمت و تحلیل تکنیکال نیز صدق می‌کند.

از آنجایی که بایننس توکن Shiba Inu را لیست کرده است، قیمت آن تحت تأثیر قرار گرفته است. به گفته بیشتر تحلیلگران، شاید بتوان گفت این به دلیل بازار خرس قریب الوقوع بود.

هنگامی که توکن شیبا برای اولین بار در صرافی بایننس لیست شد، قیمت شیبا به سرعت همانطور که انتظار می‌رفت از ۰/۰۰۰۰۱۴۱۶ دلار به ۰/۰۰۰۰۵۰۰۷ دلار افزایش یافت.

پیش بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲

قیمت شیبا در 2021

در سال ۲۰۲۲، انتظار می رود قیمت شیبا در نوسان باشد. اساساً، همه رمز ارزها دارای نوسان هستند.با این حال، در ابتدای سال ۲۰۲۲، بیشتر رمز ارزها روند صعودی چشمگیری را تجربه کردند تا اینکه مدیرعامل تسلا به صراحت اشاره کرد که خودروساز الکتریک دیگر بیت کوین را به عنوان پرداخت نمی‌پذیرد. به دنبال این اظهارات، روند نزولی جهانی آغاز شد؛ زیرا اخبار منفی بیشتری در بازار جاری شد.

این روندهای نزولی برای دوره های طولانی تر تمدید شد و قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار رسید. با این حال، در زمان نوشتن این مقاله، قیمت بیت کوین به طرز فوق العاده ای افزایش یافت و از ۶۰ هزار دلار عبور کرد. ارزش آلت کویKهای مانند شیبا اینو نیز در نتیجه افزایش یافت. این روند ممکن است با توجه به پیش بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲ ادامه یابد.

شیبا اینو آنطور که در نظر گرفته شده است به روند صعودی فعلی پاسخ مثبت نداده است. با این حال، واضح است که قیمت آن، در کنار قیمت دوج کوین بهبود یابد. این روند فرصت‌های عالی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

در زیر برخی از اطلاعات پیش بینی قیمت شیبا در ۲۰۲۲ با استفاده از تجزیه و تحلیل های مختلف ارائه شده است.

 

پیش بینی قیمت شیبا در TradingBeasts

TradingBeast پیش بینی های خود را بر اساس داده های تاریخی انجام می دهد و طبق پیش بینی آنها، مشخص است که انتظار می رود قیمت شیبا اینو رشد کند.

بر اساس تجزیه و تحلیل، آینده ی ارز شیبا خوب به نظر می‌رسد. با توجه به داده ها در مورد قیمت شیبا، تا پایان سال ۲۰۲۱، ۰٫۰۰۰۰۱۰۲ دلار پیش بینی می‌شود که به معنی افزایش ۲۶٫۹۷ درصدی است.

پیش بیتنی آینده ی ارز شیبا در ۲۰۲۱ نشان دهنده‌ی سیگنال قوی برای خرید این میم کوین است. پیش بینی آینده ارز شیبا روند مثبتی را نشان می‌دهد و فرصت سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران ایجاد می‌کند.

 

پیش بینی آینده ی ارز شیبا در Wallet Investors

طبق پیش بینی سرمایه گذاران Wallet، قیمت شیبا در حال افزایش است. اگر می‌خواهید ارزش دارای های خود را افزایش دهید، سرمایه گذاری روی ارز شیبا سودآور خواهد بود.

بر اساس پیش بینی آینده ی ارز شیبا، این میم کوین این فرصت را فراهم می‌کند که تا بیش از ۱۲۹ درصد در در یک سال افزایش یابد. Wallet Investor پیش بینی می‌کند که ارز دیجیتال شیبا تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۰٫۰۰۰۰۱۰ دلار افزایش یابد.

در مقایسه پیش بینی با TradingBeast، ارزهای شیبا به احتمال زیاد در سال های بعد به روند صعودی ادامه می‌دهند.

 

پیش بینی قیمت شیبا توسط Longforecast

پیش بینی آینده ی ارز شیبا توسط Longforecast نشان می‌دهد که قیمت این توکن بدون شک افزایش می‌یابد. از زمان راه اندازی، ارز شیبا دارای نوسانات طبیعی قیمت است. طی پنج سال، Longforecasts پیش بینی می‌کند که این توکن با ۵۵۵٪ افزایش به ۰٫۰۰۰۰۴۰۹۴ دلار برسد. بنابراین، شیبا اینو یک توکن خوب برای هودلرهای بلند مدت است.

با توجه به پتانسیل بلندمدت ارائه شده توسط این پیش بینی، قیمت شیبا همچنان در بازار ارزهای دیجیتال افزایش می‌یابد و شیبا امیدوار است که به بالاترین ارزش روزانه دست یابد.

 

پیش بینی سایت Cryptopolitan در مورد آینده ی ارز شیبا

پیش بینی  سایت Cryptopolitan در مورد آینده ی ارز شیبا

پیش بینی Cryptopolitan درباره جایگاه ارز شیبا در بازار ارزهای دیجیتال بسیار جالب است. بنابر داده‌های این سایت ارز دیجیتال شیبا اینو در روند صعودی قرار دارد و می‌تواند به بالاترین ارزش روزانه دست یابد و فرصتی عالی برای افزایش ارزش سبد سهام شما به دلار است.

پیش بینی Cryptopolitan نشان می دهد که توکن های شیبا در آینده به رشد خود ادامه می‌دهند. سرمایه گذاری شما در این رمز ارز می‌تواند طی پنج سال آینده با افزایش چشمگیری همراه باشد.

 

پیش بینی آینده ی ارز شیبا برای سال ۲۰۲۲

پیش بینی آینده ی ارز شیبا برای سال 2022

انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ روند صعودی ارز شیبا اینو ادامه یابد. طبق پیش بینی‌های انجام شده، توکن شیبا ممکن است در نیمه اول سال ۲۰۲۲ روند نزولی کوتاهی را تجربه کند. این روند نزولی به دلیل احساسات فعلی بازار که منجر به کاهش کوتاه مدت قیمت ها در دنیای کریپتو است.

تا پایان سال ۲۰۲۲، پیش بینی آینده‌ ی ارز شیبا نشان می دهد که تریدرها، شیبا اینو را با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۱ دلار معامله می‌کنند. حداقل قیمت پیش بینی شده ۰٫۰۰۰۰۱۷ دلار و حداکثر قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۵ دلار است.

 

پیش بینی قیمت شیبا برای سال ۲۰۲۳

پیش بینی قیمت شیبا برای سال 2023 چیست

قیمت شیبا اینو در آینده همچنان افزایش می‌یابد. در سال ۲۰۲۳، انتظار می‌رود میانگین قیمت میم کوین شیبا در دسامبر ۰٫۰۰۰۰۳۱ دلار باشد. در همان ماه، توکن های شیبا می‌توانند حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۷ دلار و حداکثر ۰٫۰۰۰۰۳۶ دلار را ثبت کنند.

با توجه به پیش بینی و آینده ی ارز شیبا، سال ۲۰۲۳ یک سال صعودی برای این رمز ارز است.

 

پیش بینی قیمت شیبا برای سال ۲۰۲۴

پیش بینی قیمت شیبا برای سال 2024

به نظر می‌رسد پیش بینی قیمت شیبا اینو برای سال ۲۰۲۴ از همان روند صعودی برخوردار است که قبلاً تعیین شده بود. بازار ارزهای دیجیتال اساساً در حال رشد بوده است و انتظار می‌رود در دراز مدت برای پروژه های ارز دیجیتال مانند شیبا اینو رشد بیشتری داشته باشد.

در سال ۲۰۲۴، پیش بینی می‌شود که قیمت ارز شیبا به بالاترین ارزش روزانه ی خود دست یابد. صرافی های بیشتر شیبا اینو را لیست کنند و دسترسی به این میم کوین را افزایش می‌دهند. در نتیجه ، افزایش پذیرش شیبا اینو توسط تریدرها بدون شک قیمت را افزایش می‌دهد.

با توجه به پیش بینی‌ها، شیبا اینو با ارزش متوسط ۰٫۰۰۰۰۴۲ دلار و حداقل قیمت و حداکثر قیمت‌ها به ترتیب ۰٫۰۰۰۰۳۷ دلار و ۰٫۰۰۰۰۴۸ دلار معامله خواهد شد.

 

پیش بینی قیمت شیبا اینو برای سال ۲۰۲۵

موقعیت فعلی شیبا اینو فرصت خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا بتوانند در آینده به موفقیت برسند و سود قابل توجهی کسب کنند. بر اساس پیش بینی، قیمت شیبا اینو حتی بیشتر از این‌ها افزایش می‌یابد.

در سال ۲۰۲۵، تصمیمات سرمایه گذاری تریدرها ممکن است بر اساس فن‌آوری‌ها متفاوت باشد. با این حال، آینده روشنی برای کوین هایی که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کنند، وجود دارد. مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و انتظار می‌رود که از آن نیز سود ببرد.

با توجه به داده‌ها و نظرات تحلیلگران، قیمت شیبا در صورت پیروی از الگوی رشد فعلی می‌تواند تا نیمه دوم سال ۲۰۲۵ تا ۰٫۰۰۰۰۵۳ دلار رشد کند. به طور مشابه، حداقل و حداکثر قیمت توکن‌های شیبا به ترتیب ۰٫۰۰۰۰۴۵ دلار و ۰٫۰۰۰۰۶۰ دلار است.

 

پیش بینی قیمت ارز شیبا برای سال ۲۰۳۰

تا سال ۲۰۳۰، ما انتظار داریم که از ارز دیجیتال شیبا سود قابل توجهی کسب کنیم. انتظار می‌رود قیمت شیبا در ۹ تا ۱۰ سال آینده افزایش چشمگیری داشته باشد. بر اساس داده‌های موجود از بازارهای ارز دیجیتال، توکن های شیبا می‌توانند با ۰٫۰۰۴ دلار یا بیشتر معامله شوند.

قیمت قاتل دوج کوین فضای کافی برای رشد در بازار گاوی را نشان می‌دهد. بنابراین، ارز شیبا یک توکن مناسب برای سرمایه گذاری و کسب سود است. ارز دیجیتال شیبا در ابتدا با مجموع عرضه ۱ کوادریلیون ایجاد شد. با این وجود، تقریباً ۵۰ درصد از توکن ها به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، ارسال شد که در نتیجه ارز دیجیتال را در یک کیف پول مرده سوزاند.

برای سرمایه گذاری در یک رمز ارز بهتر است ابتدا با آن ارز آشنا شوید. برای درک بهتر شما از ارز شیبا و ماهیت آن، مروری بر این رمز ارز ارائه می‌کنیم و سپس مزایا و معایب آن برای سرمایه گذاری با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

 

سوالات متداول درباره‌ی ارز شیبا

آیا ارز شیبا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

به طور کلی ارز شیبا یک سرمایه گذاری خوب است. این رمز ارز یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذارانی است که به دنبال خرید و نگهداری رمز ارزها هستند.

ارز شیبا اینو بر اساس عوامل موجود مانند ارزش بازار، قیمت فعلی، عرضه در گردش و کل عرضه، سرمایه گذاری خوبی است.

 

آیا الان باید شیبا اینو بخرم؟

پیش بینی قیمت شیبا اینو روند نزولی جزئی را نشان می‌دهد. پیش بینی قیمت شیبا نشان می‌دهد که روند نزولی کوتاه مدت به زودی پایان می‌یابد و شیبا روند صعودی خود را از سر می‌گیرد.

اطلاعات به دست آمده از تجزیه و تحلیل رمزنگاری نشان می‌دهد که آینده ی ارز شیبا در بلند مدت صعودی است. بنابراین، سایت Cryptopolitan سرمایه گذاران را تشویق می‌کند تا در ارز دیجیتال شیبا اینو سرمایه گذاری کنند. ارز دیجیتال شیبا امروزه در صرافی‌های برتر از جمله کوین بیس و دیگر صرافی های غیرمتمرکز که امکان تعویض ارز شیبا را دارند، در دسترس است.

 

آیا شیبا اینو برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

یک سرمایه گذار بلند مدت می‌تواند در طولانی مدت از شیبا سود بیشتری ببرد. ملاحظات دقیق همه معیارها نشان می‌دهد که شیبا به دلیل سر و صداهای ایجاد شده و حمایت اجتماعی خود می‌تواند دستاوردهای زیادی را تجربه کند.

 

آیا ارز دیجیتال شیبا اینو یک توکن برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است؟

سرمایه گذاران کوتاه مدت ممکن است سرمایه گذاری در ارز شیبا را دارای ریسک بدانند. اگرچه به احتمال زیاد شیبا ارزش خود را افزایش می‌دهد، اما ممکن است در کوتاه مدت ارزش ریسک را نداشته باشد.

با این حال، یک تریدر روزانه ممکن است به دلیل نوسانات مکرر قیمت، معاملات یا سود خوبی را با جفت رمز ارزهای شیبا انجام دهد. یک متخصص و معامله گر رمزنگاری ممکن است از این نوسانات استفاده کرده و بازده خوبی داشته باشد.

پیش بینی آینده ی ارز شیبا تغییرات جزئی قیمت را در چند ماه آینده نشان می‌دهد. بنابراین، ممکن است از نظر واقع بینانه بازار، فرصت‌های خوبی برای درآمد کوتاه مدت ایجاد نکند.

 

آیا ارز شیبا یک پروژه پایدار است؟

بر اساس تجزیه و تحلیل، پروژه شیبا یک پروژه پایدار است که به دلیل پشتیبانی از جامعه کریپتو، هیچ نشانه قابل مشاهده‌ای از خرابی در آینده ندارد.

 

جمع بندی

ارز شیبا یک توکن است که در آینده برای جایگزین شدن و پیشی گرفتن از دوج کوین آماده است. تجزیه و تحلیل توکن ERC-20 نشان می‌دهد که ارز شیبا با قیمت های بسیار پایین تری نیز ممکن است معامله شود. طبق داده ها، اکثر تجزیه و تحلیل ها از روند صعودی که در ماه ژوئن آغاز شد، پشتیبانی می‌کنند و شیبا را به یکی از چشمگیرترین توکن‌های ساخته شده در شبکه اتریوم تبدیل می‌کند.

بنابراین، با نگاهی به پیش بینی قیمت شیبا در آینده، این رمز ارز می‌تواند سودهای قابل توجهی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورد. با این حال، داشتن یک چشم انداز بلند مدت برای سرمایه گذاران شیبا اینو بسیار مهم است؛ زیرا پیش بینی می‌شود که این رمز ارز در طولانی مدت، سود قابل توجهی بدست خواهد آورد.

میانگین امتیازات ۴٫۸ / ۵٫ تعداد رای: ۱۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *