اخبار ارز دیجیتال

۱۰۰ درصد رشد شش دارایی دیفای در کمتر از یک هفته

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

شش دارایی دیفای که تنها در عرض هفت روز، با سرعتی شگفت آور بیش از ۱۰۰% رشد داشته اند.

MPH پروتکلی است که به کاربران امکان می‌دهد که دارایی های دیجیتال خود را با نرخ سود ثابت قفل کنند.

MPH طی یک هفته ۲۹۱٫۶٪ رشد داشته است. دیروز تنها پس از آنکه الیوت وینمن تریدر محبوب، این توکن را در مقابل ۱۸۹،۰۰۰ دنبال کننده ی YouTube خود معرفی کرد، پلتفرم DeFi به بالاترین رقم خود در تاریخ یعنی به ۱۸۹٫۶۸ دلار رسید.

MPH پس از آن سطح اصلاح شد و طبق گفته CoinGecko در حال حاضر با قیمت ۱۵۰٫۹۶ دلار معامله می‌شود.

کوین دیگری که با سرعت زیادی رشد کرد (Rari Governance Token (RGT است. توکن Rari Capital، پروتکل DeFi است که هدف آن ارائه بهترین بازده به کاربران بر اساس قدرت ریسک آن ها است. کاربران می‌توانند در سه استخر، سپرده گذاری کنند که به آن ها امکان تولید بازده را بر اساس پروتکل ها و استراتژی های مختلف می‌دهد.

در همان بازه زمانی، ارزش توکن RGT حدود ۱۹۸٫۵٪ افزایش یافت. در حال حاضر ارزش این کوین ۱٫۷۱ دلار است.

کوین بعدی که ارزش آن را در کمتر از یک هفته بیش از ۲ برابر افزایش یافته است، پروتکل (Perpetual (PERP است. پلتفرم معاملات قرارداد غیرمتمرکز Perpetual به کاربران امکان می‌دهد تا سرمایه گذاری های پرریسکی را با پتانسیل حداکثر ۲۰ برابر در دارایی هایی مانند بیت کوین، اتریوم، طلا و نفت خام انجام دهند.

CoinGecko نشان می‌دهد که PERP در مدت هفت روز، ۱۴۱٫۳٪ رشد داشته است. ارزش دارایی دیفای در حال حاضر ۴٫۸۹ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱٫۸% کاهش یافته است.

(Curve DAO Token (CRV کوین دیگری است که پس از چاپ با سود ۱۲۲ درصدی، ارزش خود را بیش از دو برابر رشد داد. CRV توکن حاکمیتی است که تحت مدیریت صرافی Curve، یک صرافی غیرمتمرکز که به کاربران امکان می‌دهد با ضمانت و لغزش کم، استیبل کوین ها را معامله کنند.

در حال حاضر CRV با قیمت ۱٫۳۵ دلار معامله می‌شود که در روز گذشته ۱۱٫۴ درصد افت داشته است.

برنامه غیر متمرکز (Cream Finance (CREAM با سود ۱۲۱٫۶٪ نیز به این لیست پیوست. CREAM یک پروتکل DeFi چند منظوره است که کاربران را قادر می‌سازد برای به دست آوردن پاداش، وام بگیرند، وام بدهند، مبادله کنند و استیکینگ انجام دهند.

ارزش CREAM چیزی حدود ۱۶۱٫۷۸ دلار تخمین زده شده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

(Badger DAO (BADGER پس از رشد ناگهانی ۱۰۴٫۵ درصدی در یک هفته، به عنوان اخرین دارایی، لیست را می‌بندد. سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) محصولات و زیرساخت هایی را ایجاد می‌کند که برای تسریع در استفاده از بیت کوین به عنوان وثیقه در تمام پلتفرم های DeFi طراحی شده است.

BADGER روی ۱۴٫۹۵٪ معامله می‌شود که امروز ۵٫۷٪ کاهش قیمت را نشان داد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *