اخبار ارز دیجیتال

با نوسان سولانا بیش از ۲۵۰میلیون دلار معاملات فیوچرز لیکویید شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

به نظر می‌رسد سولانا با کاهش قیمت ۳۸ درصدی طی ۸ روز گذشته، از سطح حمایت بالایی برخوردار بوده است. همزمان با نوسان قیمت سولانا بیش از ۲۵۰میلیون دلار معاملات فیوچرز لیکویید شد.

چکیده:

  • از زمان نوسان قیمت سولانا بیش از ۲۵۰میلیون دلار معاملات فیوچرز لیکویید شده که تنها ۲۷ میلیون دلار از آن در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده است.
  • در حال حاضر، SOL بالاتر از سطح حمایتی قرار دارد که تعیین می‌کند آینده‌ی این رمز ارز به کجا خواهد رسید.
  • اگر سفارشات خرید جمع شود، ممکن است مجدداً به قیمت قبلی برسد، اما با ادامه و افزایش روند نزولی می‌تواند به ۹۶ دلار کاهش یابد.
  • تحلیلگران بازار کریپتو انتظار دارند قیمت سولانا پس از کاهش به ۱۳۰ دلار، روند صعودی خود را از سر بگیرد.
  • قیمت سولانا پس از کاهش قیمت در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ نتوانست بازیابی شود.

قیمت سولانا از کف ۲۲ دلار در ژوئیه سال ۲۰۲۱ حدود ۸۸۰ درصد رشد کرده و در ۹ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۸ شهریور) به اوج قیمتی ۲۱۶ دلار رسید. قیمت سولانا نوسان‌های متعددی را تجربه کرده است و در طی این نوسانات بیش از ۲۵۰ میلیون دلار از معاملات فیوچرز آن لیکویید شده‌اند.

یکی از دلایل اصلی نوسان قیمت سولانا اختلال شبکه آن بود که قیمت این ارز دیجیتال را طی چند ساعت تا ۱۷ درصد کاهش داد.

در هفته گذشته بسیاری از سرمایه گذاران تلاش کردند تا زمان صحیحی برای پرایس اکشن سولانا پیش‌بینی کنند، اما سرانجام ۲۵۰ میلیون دلار ضرر کردند.

با این حال روند ارز سولانا ادامه دارد است و تحلیلگران پیش‌بینی کردند که این آلت کوین هنوز پتانسیل روند صعودی را دارد.

فعالیت ارز دیجیتال سولانا در چهار ماه گذشته صعودی بوده و در ۳۰ روز گذشته این آلت کوین‌ بیش از ۱۱۸ درصد رشد کرده‌ است. از زمان کاهش قیمت در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت سولانا نتوانست بازیابی شود.

توییتر شبکه‌ی سولانا در مورد روند قیمت

در ابتدا تریدر‌های کریپتو به دلیل تراکنش‌های سریع با کارمزد پایین جذب شبکه سولانا شدند. با این حال، زمانی که سولانا در روند نزولی قرار گرفت، توسعه دهندگان متوجه شدند که سولانا باید زیرساخت‌ها و عدم تمرکز خود را بهبود بخشد.

میرا کریستانتو، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی در مساری، پلتفرم تحقیق و داده‌های رمز ارز، به کاربران اطلاع داد که اگر ۳۳ درصد از شبکه سولانا دچار مشکل شود، این بلاکچین تراکنش‌ها را تأیید نخواهد کرد.

سولانا بازار گاو و خرس را لیکویید کرد

سقوط سولانا منجر به لیکویید ۲۵۰ میلیون دلار شد.

توکن بلاک چین سولانا با سود ۸۸۰ درصدی از ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۰ در حال اجرای بازار گاوی بوده است. این رمز ارز که اصطلاحاً “رقیب اتریوم” نامیده می‌شود از قیمت ۲۲/۱۰ دلار به ۲۱۶ دلار رسید. در زمان نوشتن خبر ارز دیجیتال سولانا از نظر ارزش بازار، هفتمین جایگاه را به خود اختصاص داده است.

پس از رسیدن سولانا به ۲۱۶ دلار در ۹ سپتامبر ۲۰۲۱، معامله گران برای پیش بینی پرایس اکشن سولانا زمان سختی را پشت سر گذاشتند. از زمان افزایش قیمت، بیش از ۲۵۰ میلیون دلار که تنها بیش از ۲۷ میلیون دلار از آن‌ها مربوط به شورت پوزیشن‌هاست طی ۲۴ ساعت گذشته (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) لیکویید شده‌اند.

یکی از دلایل اصلی چنین پرایس اکشن نامنظمی، مسئله “نوسان مداوم” بود که شبکه سولانا در ۱۴ سپتامبر تجربه کرد. حمله عدم سرویس دهی، بلاک چین را به مدت تقریبا ۱۸ ساعت متوقف کرد و باعث وحشت دارندگان توکن شد. این امر باعث کاهش ۱۷ درصدی قیمت ارز سولانا شد.

اگرچه قیمت سولانا در نوسان است، اما تا به امروز از سطح حمایتی مهم شبکه عبور نکرده است. به نظر می‌رسد.

اگر این مقدار تقاضا پایدار بماند، ارز دیجیتال سولانا می‌تواند به سطح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی در ۱۷۰ دلار یا حتی ۲۱۶ دلار برسد.

نمودار تغییر قیمت سولانا

با این حال، سرمایه گذاران باید به سطح حمایت ۱۴۲ دلار در چند روز آینده توجه زیادی داشته باشند. توقف در این سطح حمایت می‌تواند منجر به اصلاح شدید میانگین متحرک ۵۰ روزه و سطح فیبونانچی تا ۶۱/۸ درصد و در نهایت کاهش قیمت تا ۹۶ دلار شود.

در زمان نوشتن خبر سولانا با قیمت ۱۵۹/۵۹ دلار و ارزش بازار ۴۷/۳۵۷ میلیارد دلار معامله می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *