اخبار ارز دیجیتال

کره‌ی جنوبی سریع تر از همه متاورس را می‌پذیرد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

کره جنوبی زودتر از همه درگیر پروژه‌های متاورس خواهد شد؛ زیرا کسب و کارها و خدمات عمومی شروع به پخش آواتارها و برنامه‌های کاربردی مجازی در سراسر کشور کرده‌اند. مردم کره جنوبی و تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ در این کشور پذیرش و ترکیب متاورس با زندگی روزمره خود با استفاده از روش‌های جدید کرده‌اند. اخیراً دو خرده فروش بزرگ این کشور، عناصر متاورس و هوش مصنوعی را به خریداران معرفی کرده‌اند تا فروش خود را افزایش دهند.

اگر شما هم می‌توانستید در متاورس خرید کنید، چه چیزی می‌خریدید؟ بسیاری از مشاغل در کره‌ی جنوبی در حال ارائه خرید از طریق متاورس هستند.

GS Shop در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱، خرید با استفاده از متاورس با نمایش مرکز تولید را به مردم اعلام کرد. هدف این فروشگاه اطمینان دادن به مشتریان از کیفیت محصولات و مواد غذایی بود. GS Shop اسکن‌های محثصولات فیزیکی را به نمایش های سه بعدی تبدیل کرد. به این ترتیب، مشتریانی که دستگاه‌های واقعیت افزوده (AR) مشابه دستکش‌های لمسی متا را داشتند، می‌توانند در دنیای مجازی از این مرکز بازدید کنند و روند تولید غداها را ببینند.

جیسون یه، یکی از بنیانگذاران شتاب دهنده اکوسیستم چند زنجیره ای DeSpread، متوجه افزایش شرکت‌هایی در کره جنوبی شده است که به متاورس می‌پیوندند. او گفت: «به نظر می‌رسد که این روزها همه شرکت‌ها در حال ورود به متاورس و کسب درآمد از این دنیای واقعیت مجازی هستند.

کره IP‌های بزرگ زیادی دارد. اگر بتوانید آن IP ها را با محتوای اطراف آن ترکیب کنید، می‌توانید یک کسب و کار عالی بسازید. محتوای جذاب مبنای ورود به متاورس است.

آواتارهای متاورس و هوش مصنوعی در چندین صنعت از جمله خرده فروشی، امور مالی و حتی خدمات عمومی ظاهر می‌شوند. Lotte Home Shopping که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۴ میلیارد دلار فروش داشت، Lucy را معرفی کرد که یک مدل مجازی برای کمک به تبلیغ محصولات این برند است. لوته از لوسی در محتوای ویدیویی آینده و در رسانه های اجتماعی استفاده خواهد کرد؛ زیرا این آواتار حساب اینستاگرام خود را دارد. همچنین بسیار محتمل است که Lotte، لوسی را در فروشگاه مجازی مبتنی بر متاورس خود ادغام کند. با افزایش محبوبیت پروژه‌های متاورس، بسیاری از صنعت‌ها و کسب و کارها در حال ورود به این دنیای واقعیت مجازی و استفاده از آن هستند.

خرید توکن‌های متاورس

ادغام واقعیت مجازی به بخش عمومی نیز گسترش یافته است. دولت شهر سئول در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ پلتفرم متاورس خود را بسازد. در این پلتفرم ساکنان می‌توانند دادخواست‌های خود را ارائه دهند. نام آزمایشی متاورس سئول ” Metaverse 120 Center” است و بازدیدهای مجازی بدون نیاز به حضور فیزیکی را انجام خواهد داد.

مطلب مرتبط: ۷ توکن متاورس که باید درباره آنها بدانید

در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، ارتش کره اعلام کرد که تا سال ۲۰۳۰، برنامه‌های متاورس را در برنامه‌های آموزشی سربازان اجرا خواهد کرد. در ادامه و با افزایش محبوبیت متاورس شاهد روی آوردن بسیاری از شرکت‌های بزرگ به متاورس خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *