اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین‌های تسلا با محدودیت های چین به فروش می‌رسد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

چکیده:

  • با افزایش ممنوعیت رمز ارز‌ها، بیت کوین‌های تسلا به زودی به فروش می‌رسد.
  • دوره اوج شرکت تسلا در چین در حال پایان است؛ زیرا یکی پس از دیگری با مشکل روبرو می‌شود.

رشد بیت کوین تسلا در کوتاه مدت بود؛ زیرا این شرکت گزینه پرداخت بیت کوین را ظرف یک ماه پس از اعلام تعلیق کرد. ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل این شرکت، نگرانی زیست محیطی بیت کوین را دلیل تعلیق پرداخت بیت کوین برای خودروهای تسلا عنوان کرد. با این حال، بسیاری اظهار داشتند که ماسک بیت کوین بیشتری به دارایی خود اضافه نمی‌کند؛ زیرا تسلا هنوز بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین را در موجودی خود هودل می‌کند.

بسیاری شروع به خرید مقدار زیادی بیت کوین در زمان کاهش قیمت بیت کوین کردند تا بازار را تحت فشار قرار دهند. با توجه به ممنوعیت رمز ارز در چین، بسیاری گفتند که تسلا برای حفظ تجارت رو به رشد خود با چین همکاری می‌کند.

توییت چین در مورد رمز ارز‌ها

با این حال، تحولات اخیر در پرجمعیت ترین کشور جهان نشان می‌دهد که شاید فروش بیت کوین‌های تسلا کار مناسب و خوبی برای این شرکت نباشد.

آیا رشد تسلا در چین پایان یافت؟

چین به بزرگترین بازار مصرف در جهان تبدیل شده است و چندین برند مشهور آمریکایی در تلاشند تا بازار جدیدی را در چین ایجاد کنند. تسلا هم با این هدف یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولیدی در چین را می‌سازد و سال ۲۰۲۱ با تولید بیش از ۳۰ هزار خودرو در ماه ژوئن شروع می‌کند.

تحولات نشان می‌دهد که دوره اوج و شکوفایی برای تسلا در چین رو به اتمام است. طی چند ماه گذشته، همه چیز بر خلاف پیش‌بینی شرکت تسلا پیش رفت که به نظر می‌رسید برای مدت طولانی هیچ خطایی در چین انجام نداده است. شرکت خودروسازی تسلا با چندین موضوع نظارتی در چین مواجه شده است و بسیاری از مطبوعات این شرکت را تحت فشار قرار داده‌اند.

توییت بلومبرگ در مورد اوج و شکوفایی تسلا در چین

گزارش اخیر بلومبرگ حاکی از آن است که تسلا از حزب حاکم برچین خواسته تا نظرات انتقادی علیه این شرکت را در شبکه‌های اجتماعی سانسور کند، اما این حزب هیچ کمکی نکرد. اگر تجارت چینی تسلا ضربه بزرگی وارد کند، احتمالاً می‌تواند بر دارایی‌های بیت کوین آن تأثیر بگذارد.

آیا تسلا بیت کوین (BTC) خود را می‌فروشد؟

تسلا در سه ماهه گذشته ۱۰ درصد از خرید ۱/۵ میلیارد دلاری بیت کوین خود را فروخت و ماسک در آن زمان گفت که این کار برای به وجود آوردن نقدینگی انجام شده است. فروش بیت کوین همچنین به این شرکت کمک کرد تا سود خود را برای سه ماهه اول ۲۰۲۱ حفظ کند. این شرکت هنوز بخش قابل توجهی از بیت کوین را در موجودی خود نگه می‌دارد و با وجود کاهش قیمت بیت کوین به زیر قیمت خرید تسلا، محدودیت‌های چین می‌تواند تسلا را مجبور به فروش بیت کوین‌های بیشتری کند.

ماسک در زمان تعلیق پرداخت بیت کوین گفت تا زمانی که ۵۰% از استخراج بیت کوین با استفاده از انرژی سبز انجام نشود، بیت کوین را نمی‌پذیرد و در صورت تحقق این امر تجدید نظر خواهد کرد. گزارش اخیر شورای استخراج بیت کوین ثابت کرد که تقریباً ۵۷٪ استخراج با استفاده از منابع تجدیدپذیر انجام می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *