اخبار ارز دیجیتال

چرخه جریان پول رمزنگاری در سال ۲۰۲۰ به چه صورت بود؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پول در بازار کریپتو به روش چرخه ای قابل پیش بینی، جریان می‌یابد.

و دلیل اینکه پول از این طریق جریان دارد این است که این حرکت ها توسط روانشناسی انسان پایه ریزی می‌شود.

چرخه جریان پول رمزنگاری در سال ۲۰۲۰ قابل پیش بینی است زیرا فعالان بازار رمزنگاری به طور قابل پیش بینی غیر منطقی هستند.

در طول این مقاله، ما در مورد چگونگی تغییر احساسات سرمایه گذاران در طول چرخه جریان پول و به نوبه خود این تحرکات چه پیامدهایی می تواند در سرمایه گذاری و اوراق بهادار سرمایه گذاری شما داشته باشد، بحث خواهیم کرد.

شاید از همه مهمتر، تشریح چرخه جریان پول به شما کمک کند تا در مورد زمان بندی لحظات کلیدی رویکرد سرمایه گذاری خود یاد بگیرید، مثلاً اینکه چه موقع می‌توانید روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید، چه زمانی باید به دارایی های خود را متنوع کنید، یا به طور کلی چه موقع از بازارهای رمزنگاری خارج شوید و موقعیت نقدی خود را حفظ کنید.

در این مقاله، ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • پول در رمزنگاری چگونه جریان می‌یابد
  • چرخه ی پول رمز نگاری ۲۰۲۰
  • تجزیه و تحلیل چریان پول خرد در ۲۰۲۰

چگونه پول در رمزنگاری جریان می‌یابد؟

چگونه پول در رمزنگاری جریان می‌یابد؟

فیات

چرخه جریان پول رمزنگاری با فیات آغاز می‌شود. خواه دلار آمریکا باشد، پوند انگلیس یا یورو، برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پول نقد لازم است.

بیت کوین

سرمایه گذاری رمزنگاری معمولی با بیت کوین آغاز می‌شود زیرا قابل توجه ترین ارز دیجیتال در جهان است و هرچه سرمایه گذاران بیشتری بخشی از درآمد/ پس انداز خود را به بیت کوین اختصاص دهند، قیمت دارایی افزایش می‌یابد.

هنگامی که قیمت بیت کوین افزایش می‌یابد، در این زمان است که سرمایه گذاران از سود کافی برخوردار می‌شوند تا فکر کنند که چگونه می‌توانند ثروت خود را حتی بیشتر کنند. به ناچار، آنها در برابر تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به سادگی بیت کوین بیشتری بخرند ایستاده اند.

یا اینکه برخی از وجوه خود را تخصیص داده و در ارزهای دیجیتال دیگر قرار بگیرند. این کوین ها که جایگزین بیت کوین هستند (به عنوان مثال “آلت کوین ها”) احتمالاً در همان صرافی که سرمایه گذار بیت کوین خود را خریداری کرده است، ارائه می‌شود.

ارزش های بزرگ بازار

در طی روندهای افزایشی بیت کوین، سرمایه گذاران نیاز فزاینده ای به بازده بالاتر از سرمایه ارز دیجیتال خود دارند. به همین دلیل است که آنها به دنبال تنوع وجوه خود به آلت کوین ها مانند اتریوم هستند.

بدون شک اتریوم شناخته شده ترین ارز دیجیتال به عنوان جایگزینی برای بیت کوین است و اغلب گزینه منطقی بعدی برای ایجاد نمونه کارهای متنوع است. اگرچه یک پلتفرم کاملاً تثبیت شده است، اما اتریوم هنوز هم ارز دیجیتال کوچکتری با سرمایه بازار در مقایسه با بیت کوین است.

بنابراین از لحاظ تئوریک، سرمایه گذاری در اتریوم خطر بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در بیت کوین دارد. از طرف دیگر، یک سرمایه گذاری در اتریوم در مقایسه با سرمایه گذاری در بیت کوین بازده بالاتری دارد.

این تغییر ریسک در چرخه جریان پول مهم است زیرا نه تنها چگونگی تمایل سرمایه گذاران به بازده بالاتر در پورتفولیو ارزهای دیجیتال خود را نشان می‌دهد بلکه همچنین چگونگی تمایل ریسک این سرمایه گذاران با افزایش روند صعودی بیت کوین را نشان می‌دهد.

آلت کوین ها با ارزش متوسط

همانطور که گفته شد، بسیاری از پروژه های الت کوین کوچکتر در اتریوم ساخته شده اند، به همین دلیل اتریوم اغلب به عنوان شاخص اصلی افزایش ارزیابی آلت کوین کوچکتر معرفی می‌شود.

هنگامی که قیمت اتریوم افزایش می‌یابد، اندکی پس از آن قیمت آلت کوین های کوچکتر نیز افزایش می‌یابد.

با این حال، این آلت کوین ها توسط عموم مردم کمتر شناخته شده است و بنابراین علاقه سرمایه گذاران کمتری را به خود جلب کرده است. به همین دلیل، این آلت کوین ها از بازار سرمایه کوچکتری در مقایسه با اتریوم چه رسد به خود بیت کوین، برخوردار هستند.

در مقایسه با آلت کوین های با ارزش بزرگ مانند اتریوم، آلت کوین ها با ارزش متوسط این امکان را دارند که هنگامی که از فضای رمزنگاری سود ایجاد می‌کنند، حتی بیشتر شوند و بازده سرمایه گذاری بسیار بالاتری ایجاد کنند در حالی که ریسک بالاتری نسبت به آلت کوین های بزرگ در بر دارند.

آلت کوین ها با ارزش کوچک

آلت کوین ها با ارزش کوچک سرمایه گذاری های پرخطر و با پاداش بالا هستند و تمایل دارند در انتهای چرخه جریان پول رمزنگاری به صورت تصاعدی رشد کنند.

همانطور که سرمایه گذاران عادت می‌کنند بیشتر سازگاری با ریسک پذیری را در پیش بگیرند و سود خود را در ارزهای دیجیتال کوچکتر و Market Capped پخش کنند، ناگزیر چشم انداز خود را روی سرمایه گذاری های با ریسک و پاداش بالاتر قرار می‌دهند.

به همین دلیل است که این نوع آلت کوین ها تمایل دارند چندین دستاوردی را که بیت کوین یا اتریوم ارائه می‌دهد مانند ۲x ،۴x ،۱۰x یا حتی بیشتر به دست آورند.

و از آنجا که چشم انداز پاداش در روند صعودی به ظاهر پایان ناپذیر همیشه جذاب به نظر می‌رسد، تمایل ریسک سرمایه گذاران به طور نامحسوس در کنار آن رشد می‌کند.

ارزش های کوچک آخرین آلت کوین ها هستند که در یک چرخه جریان پول رمزنگاری جمع می‌شوند زیرا سرمایه گذاران کوین دیگری برای انتقال سود ندارند. در واقع، بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم می‌گیرند که در این زمان سود خود را رزرو کنند، سود خود را یا در بیت کوین (اگر جفت ارز بیت کوین/آلت کوین معامله می‌کنند) یا در فیات (اگر جفت ارز ریال/آلت کوین معامله می‌کنند) تضمین کنند.

بازگشت به بیت کوین یا فروش فیات

وقتی آلت کوین با ارزش کم بازار به صورت تصاعدی رشد می‌کند (بازدهی چند برابر سرمایه اولیه در این فرآیند به سرمایه گذاران می‌دهد)، این نوع فشار سمت خرید ناشی از سرخوشی بر یکی از دو چیز مقدم است:

بازگشت جریان پول به بیت کوین یا بازگشت جریان پول به فیات.

اگر جریان پول سرمایه گذاران به فیات سرازیر شود، احتمالاً یک دوره اصلاحی برای ارزهای دیجیتال در پیش است زیرا این یک لحظه از چرخه ای است که سرمایه گذاران سود خود را تضمین می‌کنند و به طور کامل از سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود ریسک می‌کنند و باعث سقوط قیمت دارایی می‌شود.

با این حال، گاهی اوقات این پول به بیت کوین برمی‌گردد، و این روند افزایشی را تقویت می‌کند و مجدداً به بازپرداخت پول بیشتر به ارزش بزرگتر ، ارزش متوسط و ارزش کوچک تبدیل می‌شود.

به خصوص در بازارهای گاو نر، ارزهای دیجیتال قبل از تحمل یک دوره اصلاحی در کل بازار که پول از بازار خارج می‌شود و در نهایت وارد فیات می‌شود، تعداد انگشت شماری از چرخه های جریان پول کوچک را در یک چرخه جریان بزرگتر و پول کلان تجربه می‌کنند.

چرخه جریان پول رمزنگاری ۲۰۲۰ یک نمونه خارق العاده از چگونگی رفتار این چرخه های کوچک جریان پول است و تمرکز اصلی این مقاله در آینده خواهد بود.

چرخه جریان پول رمزنگاری ۲۰۲۰

با توجه به چگونگی بازنشانی کامل بازارها به دنبال فروش همه گیر در اواسط مارس، مشخص شده است که چرخه گردش پول رمزنگاری در سال ۲۰۲۰ تقریباً آسان است.

این زمان پر از سر و صداهایی بود که سرمایه گذارانی که پول کافی نداشتند و در تلاش برای ایجاد موقعیت های نقدی مورد نیاز برای مقابله با یک ویروس ناشناخته و بسیار مسری در آن زمان که جهان را به محاصره انداخت، با هراس دارایی های خود را فروختند.

اما لحظه ای که بازار به حداکثر بدبینی نسبت به ارزهای دیجیتال رسید، همان لحظه ای بود که بازار به نقطه ای از حداکثر فرصت های مالی رسیده بود.

خریداران معامله پس از اصلاح شدید شروع به جمع آوری کمترین مقدار بیت کوین کردند و اتفاقاً اولین متحرک کوچکی بودند که چرخه گاو نر را برای بیت کوین آغاز کردند.

و هر چرخه جریان پول رمزنگاری با سرازیر شدن سرمایه سرمایه گذاران به بیت کوین آغاز می‌شود.

مرحله ی جریان پول از بیت کوین به اتریوم

هنگامی که بیت کوین پس از فروش در مارس به کف خود رسید، بیت کوین روند جدید گاو نر را آغاز کرده بود.

با این اوصاف، روند صعودی جدید بی درنگ ادامه پیدا نمی‌کند، به همین دلیل بیت کوین اغلب قبل از ایجاد بالاترین قیمت های محلی در برخی مواقع حرکت قیمتی متوقف می‌شد.

اما در این دوره های ادغام بود که سرمایه گذاران با تنوع بخشیدن به سبد سهام خود به آلت کوین ها، اعتماد بیشتری پیدا کردند. آنها که از سودهای افزایشی بیت کوین بهره مند شده بودند، تمایل بیشتری به پذیرش خطر بیشتر داشتند و مقداری سرمایه را در آلت کوین های بزرگ مانند اتریوم به جریان در می آوردند.

دقیقاً به همین دلیل است که ادغام قیمت بیت کوین یکی از مهمترین پیش نیازهای خروج پول سرمایه گذاران از بیت کوین و ورود به آلت کوین ها است.

بیایید جریان پول بین بیت کوین و اتریوم را در سال ۲۰۲۰ تجزیه و تحلیل کنیم

کانال های جریان پول بیت کوین (بیت کوین/ دلار آمریکا)

کانال های جریان پول بیت کوین (بیت کوین/ دلار آمریکا)

کانالهای جریان پول اتریوم (اتریوم/دلار آمریکا)

کانالهای جریان پول اتریوم (اتریوم/دلار آمریکا)

قیمت از قبل تعیین شده ی بیت کوین و اتریوم را در سه کانال جانبی شرح دادیم. زمانبندی حرکت اقدامات قیمتی در این دارایی ها، اطلاعات مهمی در مورد مراحل اولیه چرخه جریان پول رمزنگاری به شما می‌دهد.

بیایید کانال قیمت کنونی قیمت را بشکنیم:

کانال های تلفیقی ۱

در اولین کانال مختصر جانبی بیت کوین، اقدام قیمت بیت کوین بین ۶ آوریل و ۲۰ آوریل ادغام شد در حالی که اتریوم در یک کانال خود بین ۲۰ آوریل و ۲۵ مه ادغام شد.

هنگامی که بیت کوین شروع کانال جانبی خود را در هفته ۶ آوریل تشکیل داد، اتریوم در واقع از حرکت صعودی لذت برد. در واقع، اتریوم در طی ادغام بیت کوین بین ۶ آوریل و ۲۰ آوریل به تجمع ادامه داد.

بیت کوین و اتریوم ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشتند. بیت کوین بازار را رهبری می‌کرد و اتریوم نیز این روند را دنبال می‌کرد.

کانال های تلفیقی ۲

اما در لحظه خروج بیت کوین از اولین کانال جانبی خود در هفته ۲۰ آوریل، اتریوم در واقع شروع کانال جانبی خود را تشکیل داد.

بیت کوین سپس دو هفته و قبل از تشکیل یک دامنه ۱۲ هفته ای (به طور مثال ۲۷ آوریل تا ۲۰ ژوئیه)، صعود مستقیم داشت.

در حالی که بیت کوین در این محدوده ۱۲ هفته ای طولانی ادغام شد، اتریوم برای مدتی نیز ادغام شد و قبل از شروع هفته ۲۵ مه در یک محدوده ادغام دیگر از آن رخ داد.

کانال های تلفیقی ۳

جالب اینجاست که هر دو بیت کوین و اتریوم همزمان از سومین دامنه جانبی خود در هفته ۲۰ ژوئیه، خود جدا شدند:

افزایش قیمت اتریوم نه تنها به طور قابل توجهی بیشتر از بیت کوین بود، بلکه شکست در محدوده ۲۰ ژوئیه برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ همزمان بود.

می‌توان استدلال کرد که علاقه به DeFi در آن دوره به اوج رسیده و قدرت بیشتری به تجمع اتریوم می‌دهد زیرا اتریوم هرچه بیشتر با بیت کوین ارتباط برقرار می‌کند. اتریوم دیگر از بیت کوین عقب نبود. این به طور همزمان جمع شده و حتی برای مدت کوتاهی به بازار منجر می‌شود.

اندکی پس از شکست بیت کوین در تاریخ ۲۰ ژوئیه، بیت کوین سومین دامنه جانبی خود را در ۳ آگوست تشکیل داد. در همین حال، اتریوم به حرکت خود ادامه داد و با شتاب حرکت بیت کوین روبرو شد تا اینکه سرانجام دامنه خود را در ۱۰ آگوست ایجاد کرد.

بیت کوین و اتریوم هفته ها در دوره ای از توزیع قیمت به جای تجمع مجدد قیمت مانند محدوده های قبلی ادغام شدند.

بیت کوین و اتریوم در همان هفته ۳۱ آگوست خراب شدند، گرچه هنوز هم ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

خلاصه ای از سه کانال

این سه کانال جانبی نشان داده اند که بیت کوین چگونه می‌تواند یک رهبر بازار در چرخه جریان پول باشد، در حالی که اتریوم به عنوان یک عقب ماندگی نسبت به عملکرد قیمت بیت کوین ارتباط دارد.

  • هر بار که بیت کوین جمع می‌شد، به وضوح جریان پول سرمایه گذاران به سمت بیت کوین حرکت می‌کرد.
  • هر زمان بیت کوین ادغام می‌شد، پول به اتریوم می‌رفت (یعنی ارزش بزرگ) اتریوم از حرکات بیت کوین عقب ماند اما در نهایت چند هفته بعد دنبال آن رفت.
  • وقتی اتریوم به اندازه کافی به سرعت بیت کوین رسید، اتریوم طیف وسیعی از خود را تشکیل می‌دهد.

سه نقطه اول نشان می‌دهد که چگونه مراحل اولیه چرخه جریان پول (به عنوان مثال جریان پول از فیات به بیت کوین و از بیت کوین به ارزش های بزرگ، عمدتا اتریوم) انجام می‌شود.

با این حال، نقطه نهایی به عنوان یک مقدمه مهم در توضیح مراحل آخر چرخه جریان پول، به طور خاص، چگونگی جریان رفتن پول از ارزش های بزرگ مانند اتریوم به آلت کوین ها با ارزش متوسط و ارزش های کوچکتر عمل می‌کند.

از آنجا که وقتی اتریوم موفق می‌شود از پس پرایس اکشن بیت کوین برآید و طیف وسیعی از آن را تشکیل دهد، در اینجاست که اتریوم به یک اندیکاتور پیشرو در بازار آلت کوین ها، به ویژه الت کوین با ارزش متوسط و کوچک تبدیل می‌شود.

مرحله جریان پول از اتریوم به آلت کوین ها با ارزش متوسط و کوچک

وقتی اتریوم ادغام می‌شود چه اتفاقی برای آلت کوین های کوچکتر می‌افتد؟

آنها بطور قابل توجهی چیزی به ارزش اضافه می‌کنند.

در طول دوره های ادغام بیت کوین و اتریوم، سرمایه گذاران پول خود را به آلت کوین های کوچکتر و کوچکتر منتقل می‌کنند.

گردش سود آنها بخاطر حرص و طمع در تلاش برای جمع آوری سود خود در آلت کوین ها کوچکتر و کوچکتر است. در همان زمان، تمایلریسک آنها رشد می‌کند زیرا این آلت کوین ها تمایل به دارایی های بسیار ناپایدار با ریسک بالاتر دارند.

اشتیاق به یک برد دیگر، تعقیب کوین سودآور بعدی، همه از عوامل مهم هستند.

اما سرمایه گذاران تحت تأثیر حرص و آز در جریان سود خود قرار ندارند. تصادفی نیست که پول در طول دوره های ادغام خود از بیت کوین و ارزش بزرگ مانند اتریوم دور می‌شود.

زیرا در میان احساسات دیگر، بی حوصلگی نیز عاملی است. هنگامی که بیت کوین و اتریوم ادغام می‌شوند، سرمایه گذاران بی حوصلگی را تجربه می‌کنند و به دنبال تکرار هیجان روند صعودی نمایی در کوین های کوچکتر هستند.

بنابراین چگونه می‌توان افزایش قیمت را در آلت کوین های کوچکتر پیگیری کرد؟

آلت کوین Dominance معیار کاربردی برای ردیابی رشد کلی ارزیابی آلت کوین در بازار ارزهای دیجیتال است.

اساساً، تسلط آلت کوین نشان دهنده درصد پول در سرمایه گذاری آلت کوین در مقایسه با مقدار پول در کل بازار ارزهای دیجیتال است.

بنابراین هر زمان که روند تسلط آلت کوین افزایش یابد، ارزیابی آلت کوین در حال رشد است و بالعکس.

طبق چرخه جریان پول، در طول دوره های ادغام بیت کوین و اتریوم است که ارزیابی آلت کوین به طور چشمگیری رشد می‌کند.

بنابراین بیایید کانال های جانبی بیت کوین و اتریوم را با تغییرات در تسلط آلت کوین مقایسه کنیم:

کانال های جریان پول بیت کوین (بیت کوین / دلار آمریکا)

کانال های جریان پول بیت کوین (بیت کوین / دلار آمریکا)

کانال های جریان پول اتریوم (ETH/USD)

کانال های جریان پول اتریوم (ETH/USD)

آلت کوین Dominance (در زمینه کانال های جریان پول اتریوم / دلار آمریکا)

آلت کوین Dominance (در زمینه کانال های جریان پول اتریوم / دلار آمریکا)

تسلط آلت کوین از طریق کانالهای جانبی اتریوم با استفاده از کادر های سبز تجزیه و تحلیل می‌شود. از این گذشته، اتریوم در حال حرکت یک طرف است که افزایش قیمت در آلت کوین های کوچکتر را امکان پذیر می‌کند.

کانال تلفیقی ۱ اتریوم

هنگامی که بیت کوین در ۲۰ آوریل شروع به کار کرد، اتریوم شروع به تشکیل دامنه ادغام خود کرد. اما تسلط بر آلت کوین نشان می‌دهد که آلت کوین های میان رده تا کوچک با ارزش قابل توجهی کاهش یافته است. به هر حال، تسلط آلت کوین چند درصد افت کرد.

دلیل این امر این است که در زمان قدرت بیت کوین، آلت کوین ها عموماً عملکرد کمتری دارند. سرمایه گذاران پول خود را مجدداً تخصیص داده و در روند صعودی بیت کوین خرید می‌کنند و فروش آلت کوین ها را دچار نگرانی می‌کنند. به طور خلاصه پول به بیت کوین برمی‌گردد.

ارزیابی آلت کوین تا ۱۱ مه کاهش یافت که نقطه عطف عمده ای برای بازار گسترده آلت کوین بود.

کانال تلفیقی ۲ اتریوم

۱۱ مه نقطه عطفی برای بازار آلت کوین بود زیرا در آن زمان بود که ارزیابی آلت کوین برای شروع روند صعودی جدید پایین آمد و تقریباً یک روند صعودی بدون وقفه داشت که تا ۲۰ ژوئیه ادامه داشت.

توجه داشته باشید که ارزیابی آلت کوین در طی ۱۱ ماه مه و ۲۰ ژوئیه به طور پیوسته در حال افزایش است. این زمانی است که هر دو بیت کوین و اتریوم پس از روندهای صعودی اولیه خود دوره های طولانی ادغام را تجربه کرده بودند.

در حالی که بیت کوین و اتریوم ادغام شدند، پول سرمایه گذاران به وضوح به آلت کوین های میان رده و کوچک سرازیر می‌شد.

سایر نکات کلیدی

  • در هفته ۲۵ مه، بیت کوین به یک سمت حرکت می‌کرد اما اتریوم از محدوده خود خارج شد. در این دوره بود که تسلط آلت کوین در هفته های گذشته رشد چندانی نداشت. جریان پول بر روی ارزش های بزرگ، عمدتا اتریوم متمرکز شد.
  • اما هنگامی که اتریوم پایه محدوده خود را از اول ژوئن تا ۲۰ ژوئیه (به عنوان مثال کانال ۲ اتریوم) ایجاد کرد، Altcoin Dominance تا ۲۰ ژوئیه شروع به افزایش دوباره کرد.
  • در هفته ۲۰ ژوئیه، تسلط آلت کوین اندکی افت کرد. این زمانی بود که بیت کوین و اتریوم شروع به کار کردند، پول سرمایه گذاران برای تعقیب روندهای افزایشی بیت کوین و اتریوم به طور خلاصه از آلت کوین های کوچکتر دور شد.

کانال تلفیقی ۳ اتریوم

هنگامی که بیت کوین و اتریوم در آگوست محدوده خود را تشکیل دادند، مجدداً تسلط آلت کوین افزایش یافت و نشان داد که یک بیت کوین و اتریوم به صورت جانبی قبل از بازگشت پول به آلت کوین های کوچکتر وجود دارد.

در تاریخ ۳۱ آگوست، بیت کوین و اتریوم از آگوست محدوده خود را شکستند. جالب اینجاست که Altcoin Dominance پس از این چند روز به رشد خود ادامه داد، زیرا پول به سمت آلت کوین های کوچکتر و به وضوح دور از بیت کوین و اتریوم سرازیر شد.

در هفته چهارم سپتامبر، دوره اصلاحیه در بازار نیز با این آلت کوین های کوچکتر همراه شد، زیرا به نظر می‌رسد پول دوباره به فیات می‌رود.

نتیجه

در جریان ادغام قیمت اتریوم بود که اتریوم به عنوان رهبر بازار آلت کوین شناخته شد و جریان پول را به آلت کوین های کوچکتر ارتقا داد.

و هنگامی که بیت کوین از دامنه جانبی خود شکست، اتریوم در ابتدا عقب می‌ماند اما بعداً موفق به شکست خود می‌شود، هر دو زمینه را برای یک چرخه جریان خرد دیگر فراهم می‌کند.

به هر حال، سه کانال جانبی در پرایس اکشن بیت کوین و اتریوم هر یک از چرخه های جریان پول کوچک را نشان می‌دهد که به موجب آن پول از بیت کوین به اتریوم (به عنوان مثال یک ارزش بزرگ)، به ارزش میان رده و کوچکتر قبل از بازیابی مجدد به بیت کوین برای راه اندازی مجدد جریان می‌یابد. دوباره چرخه ایجاد کنید.

درک چگونگی جریان یافتن پول در بازار رمزنگاری در هر زمان مشخص یک مهارت کاربردی است زیرا به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید چه زمانی قرار گرفتن در معرض کدام نوع رمزنگاری را افزایش دهید، چه زمانی قرار گرفتن در معرض آلت کوین ها را به طور کامل افزایش دهید یا چه زمانی ریسک کنید، همچنین چه زمانی فقط بیت کوین را نگه دارید و اینکه چه موقع می‌توانید رمزنگاری خود را به طور کلی کاهش دهید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *