آموزش

ردیابی نهنگ های اتریوم با کمک Uniswap

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

یک برنامه جدید در حال ردیابی حرکات نهنگ ها در Uniswap در زمان واقعی است به این امید که دنبال کردن دنیای دیفای کمی راحت تر شود.

خلاصه

  • دنیای توکن های ERC-20 به سختی دنبال می‌شود.
  • برنامه ای برای ردیابی معاملات بزرگ دیفای و اطلاع رسانی به کاربران راه اندازی شده است.
  • این برنامه، UniWhales، حرکات Uniswap را ردیابی می‌کند و در حال برنامه ریزی برای نظارت بر سایر صرافی های غیرمتمرکز است.

دنیای دیفای به سرعت حرکت می‌کند. تعداد کمی می‌توانند تمام توکن های جدید و حجم معاملات آنها را به صورت ۲۴/۷ ردیابی کنند.

اما یک برنامه جدید برای ردیابی نهنگ ها در اتریوم امیدوار است که این کار را آسان تر کند.

UniWhales که در سپتامبر راه اندازی شد، از طریق هشدارهای تلگرام در مورد آخرین معاملات بزرگ در Uniswap صرافی غیرمتمرکز، اعضا را مطلع می‌کند. این امر توکن های جدید ERC-20 و حجم معاملات آنها در صرافی های غیرمتمرکز پیشرو را که به وجود می‌آیند، ردیابی می‌کند.

چرا می‌خواهید بدانید؟ زیرا همه چیز سریع پیش می‌رود و نوآوری در دنیای دیفای با سرعتی فوق العاده اتفاق می افتد. اطلاعیه ها ثابت هستند، قیمت ها در عرض چند ثانیه تغییر می‌کنند و هک ها رایج تر می‌شوند.

بنیانگذار Uniwhales، با نام Timur، گفت: “من فکر می‌کنم برای کاربران خرده فروشی و بازرگانان Uniswap مهم است که تا واقعاً محل جریان سرمایه را بدانند و روندها و تحرکات بازار را شناسایی کنند.”

Matt Aaron، که بنیانگذار UniWhales در کنار Timur است، اضافه کرد: “نهنگ ها عامل حرکت دیفای در بازار هستند، آنها نشان می‌دهند بازار به کجا می‌رود. به عنوان یک تریدر دیفای، وقتی یک کوین می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه ۴۰٪ افزایش یابد، شما اطلاعات این افزایش را در اسرع وقت می‌خواهید. “

این برنامه دارای یک کانال “توکن های جدید/ناشناخته” است که کوین های کم حجم یا جدید را در اولین معامله خود با بیش از ۱۰۰۰۰ دلار نمایش می‌دهد. این کانال تعدادی کوین را شناسایی کرده است که ارزش آنها در بعضی از اوقات x10 در عرض چند ساعت افزایش یافته است.

فراتر از اینکه از نوسانات قیمت”عادی” جلوتر باشند، همچنین ممکن است کاربران بتوانند از مسائل امنیتی که اخیراً زیر مجموعه ای از پروتکل های مبتنی بر اتریوم را آزار می‌دهد، جلوگیری کنند. هنگامی که پروتکل دیفای  Pickle Finance هک شد، کانال هشدار تلگرام UniWhales با معاملات فروش، پر شد. تاجران به این اطلاعات احتیاج دارند زیرا سرمایه گذاری در دنیای دیفای با یک چشم بهم زدن می‌تواند به سرعت از حالت سبز به رنگ قرمز در آید.

Aaron افزود: “هک ها باعث می‌شوند که نهنگ ها از یک کوین خارج شوند، بازرگانان باید از این موضوع آگاه باشند.” (اگرچه، به اندازه دانستن درباره هک قبل از وقوع آن مفید نیست.)

برنامه برای شروع رایگان است. کاربران می‌توانند برای دسترسی به یک گروه تلگرامی که تجزیه و تحلیل نهنگ (به عنوان مثال، سودآوری، معاملات برتر، تعیین اندازه موقعیت) و داده های تاریخی در مورد حرکات را پرداخت کنند. علاوه بر این، UniWhales از ۷ دسامبر یک رابط وب راه اندازی خواهد کرد که قابلیت های بیشتری به اعضا می‌دهد و توانایی جستجو و شخصی سازی داده ها را دارد.

UniWhales در تلاش است تا با یک فضای دیفای همیشه در حال پیشرفت همراه باشد. امروز، این برنامه اعلام کرد که در حال راه اندازی یک کانال تلگرامی جدید است که فقط به حرکات SushiSwap اختصاص دارد. کاری که تیم برای انجام آن برنامه ریزی نکرده بود.

بنیانگذاران برنامه گفتند که به احتمال زیاد با گذشت زمان سایر صرافی های غیرمتمرکز را کنترل می‌کند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *