آموزش آلت کوین ها

۳۰ ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۰

خرید و فروش ارزدیجیتال
۵
(۱)

روند افزایش قیمت بیت کوین در ۲۰۲۰/۲۰۲۱ نسبت به ۲۰۱۶/۲۰۱۷ پایدارتر است؛ زیرا تقاضای دارایی به طور قابل توجهی رشد کرده است. در ادامه ۳۰ ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۰ را معرفی می‌کنیم.

۳۰ ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار به طور متوسط ۳۰۰٪ در سال ۲۰۲۰ سود داشته اند.

علاوه بر این، این مقاله به شما نشان می‌دهد كه پرکاربردترین استیبل کوین ها پس از افزایش ۴۴۰ درصدی، به میزان ۳۰ میلیارد دلار در گردش نزدیک شده اند.

۲۰۲۰: ارز های دیجیتال برتر با بیشترین سود

ارزش بازار ۳۰ ارز دیجیتال برتر ۲۰۲۰ رشد چشمگیری داشته است و به ۵۵۲ میلیارد دلار (۳۰۸٪) رسیده است؛ بنابراین، این نتایج نسبت به سال ۲۰۱۹ كه ۶۸ میلیارد دلار (۶۲٪)بود، افزایش داشته است که عملکرد بسیار خوبی برای این ۳۰ ارز محسوب می‌شود.

وقتی فقط ۵ ارز دیجیتال برتر بررسی شد، این درصد کمی کاهش یافت و به ۲۴۲ درصد رسید. این اختلاف در درجه اول به دلیل شرایطی بود که برای ریپل ایجاد شد و در پایان سال ۲۰۲۰ پس از شکایت SEC ارزش خود را از دست داد.

همچنین لازم به ذکر است که اتریوم با افزایش سالانه ۴۷۲٪ بهترین عملکرد را در بین ارز ها داشته است؛ در مقایسه، بیت کوین در سال ۲۰۲۰ فقط ۳۰۳٪ سود کسب کرده است.

رشد 5 ارز دیجیتال برتر

این بدان معنی است که اتریوم از نظر تسلط بر بازار از بیت کوین بهتر عمل کرده است. تسلط بیت کوین با ۰٫۹٪ افزایش به ۷۳٫۷٪ رسید، در حالی که اتریوم از ۳٫۶٪ به ۱۱٫۵٪ رسیده است.

تسلط 30 ارز دیجیتال برتر

با افزایش تقاضا، استیبل کوین های در گردش در سال ۲۰۲۰ بیشترین میزان را به خود اختصاص دادند. پنج دارایی پرکاربرد از جمله USDT ،USDC ،DAI ،BUSD و PAX با بیش از ۲۲ میلیارد دلار افزایش در ارزش بازار به ۲۷ میلیارد دلار با افزایش ۴۳۹درصدی رسیدند.

این گزارش ثابت می‌کند که این افزایش “به دلیل تقاضای شدید بازرگانان در استفاده از استیبل کوین برای تجارت و پرداخت های برون مرزی” است.

تتر با داشتن ۷۶٪ از سهم بازار، پایدار ترین استیبل کوین شناخته شده است، در حالی که DAI با رشد ۲۷۰۰٪، رکورد جدیدیرا ثبت کرده است.

ارزش بازار استیبل کوین ها

افزاش قیمت ۲۰۲۰/۲۰۲۱ پایدارتر است

داده های CoinGecko چرخه ی ۷۳۰ روزه را نقض کرد و مسیر قیمت بیت کوین ۲۰۱۶-۲۰۱۷ را با روند رو به رشد فعلی اش مقایسه کرد. ژانویه ۲۰۱۶ و ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان معیار گزارش بود که در آن ارز دیجیتال مذکور به ترتیب ۱۳۰ و ۳۰۳ درصد سود کسب کرده بود.

با این حال، در این مقاله علاوه بر معرفی ۳۰ ارز دیجیتال برتر، گفته شد که بیت کوین در پایان رالی ۲۰۱۶/۲۰۱۷ با ۴،۵۲۷٪ سود به اوج خود رسید. اگر این دارایی همینطور پیش برود، قیمت آن شش رقمی می‌شود.

 چرخه ی گاو بیت کوین در سال های 2016 و 2017 در مقایسه با 2020 و 2021

با این وجود، CoinGecko متذکر شد که به نظر می‌رسد پایدارتر بودن افزایش قیمت کنونی به دلیل سه عامل اصلی باشد، که عبارتند از:

  • قابلیت دسترسی – خرید و فروش دارایی های دیجیتال اکنون با صرافی های متعدد و جدید بسیار آسان تر شده است. علاوه بر این، شرکت هایی با میلیون ها کاربر، مانند Revolut و پی پال، خدمات ارز دیجیتال را نیز به سیستم خود اضافه کردند.
  • محرک و تورم – پس از بروز همه گیری کووید-۱۹، اکثر بانک های مرکزی سیاست پولی “انبساطی” را در پیش گرفتند. تریلیون ها ارز فیات چاپ شده در یک دوره نسبتاً کوتاه باعث ایجاد نگرانی هایی در مورد تورم آینده شد که به نوبه ی خود، عرضه ی ثابت ۲۱ میلیون بیت کوین را برجسته کرد.
  • تصویب موسسات – در این مقاله تعداد و نام شرکت ها و موسسات بزرگی را که از تخصیص بودجه در بیت کوین در چند ماه گذشته خبر داده بودند، مطرح شده است. برخی از آن ها شامل MicroStrategy ،Square، شرکت سرمایه گذاری Ruffer و اشخاص معروفی از جمله Paul Tudor Jones III و Stan Druckenmiller است.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد رای: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *