آموزش استخراج

۴ نرم افزار برتر استخراج مونرو در سال ۲۰۲۲ (برنامه xmr miner)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۳
(۲)

در این مقاله به معرفی ۴ نرم افزار برتر استخراج مونرو در ۲۰۲۲ بپردازیم. ابتدا مرور کوتاهی بر ماهیت رمز ارز مونرو کرده و پس از آن به نرم افزار‌ها را بررسی می‌کنیم.

مونرو (Monero) یکی از امن ترین ارزهای دیجیتال برای استخراج است و از روشی برای انتقال و ذخیره داده استفاده می‌کند که فقط برای فرستنده و گیرنده قابل خواندن و پردازش است. در نتیجه معاملات کاربران محرمانه انجام می‌شود.

سامسونگ اعلام کرد: در حال طراحی تراشه‌هایی برای فرآیند استخراج است. با استفاده از این تراشه‌ها محدودیتی برای استخراج وجود ندارد و همچنین مقیاس پذیری بیشتری وجود دارد. مونرو به عنوان یک سیستم CryptoNote عمل می‌کند که در برابر ASIC مقاوم است. برخی از نرم افزارهای خاص وجود دارد که برای استخراج مونرو استفاده می‌شود.

تعداد نرم افزار‌های استخراج مونرو زیاد نیست اما کارآمد هستند. تا آنجا که به سودآوری ماینینگ مونرو مربوط می‌شود. whattomine.com بهترین مکان برای بررسی سود حاصل از استخراج است. ریگ استخراج مونرو مقدار زیادی قدرت مصرف می‌کند. مانند تمام فرآیندهای استخراج ارز دیجیتال، سخت افزار‌های استخراج مونرو نیز به مصرف برق و قدرت نیاز دارند.

۴ نرم افزار برتر استخراج مونرو عبارتند از:

  • XMR Stak
  • MinerGate
  • Monero Spelunker
  • CC Miner

۱- XMR Stak

XMR Stak از استخراج با پردازنده‌های گرافیکی مانند NVIDIA ،AMD و همچنین سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار یک استخر Stratum جهانی است که نه تنها مونرو، بلکه توکن‌های دیگری مانند Electroneum ،SumoKoin و کوین‌هایی را که از الگوریتم Cryptonight و Cryptonight_lite استفاده می‌کنند، استخراج می‌کند.

XMR Stak نسبت به سایر نرم افزار‌ها میزان هش بیشتری تولید می‌کند و بهینه سازی شده است. پس از عرضه اخیر ASIC ،Electroneum و مونرو الگوریتم اثبات سهام (PoW) را روی Cryptonight V7 قرار داد. از این رو پیکربندی XMR Stak ممکن است به شما کمک کند با استخراج Cryptonight V7 شروع کنید.

۲- MinerGate

MinerGate یک نرم افزار استخراج با عملکرد بالا و کاربرد آسان برای مونرو است. این برنامه بر اساس معماری جدید کدنویسی، خروجی قابل توجهی از هش را نشان می‌دهد و برای همه‌ی ماینر‌ها چه مبتدی و چه باتجربه بهترین نرم افزار است.

نرم افزار MinerGate بالاترین میزان هش ریت را با راه حل‌های رقابتی ارائه می‌دهد که مورد اعتماد ۳ میلیون و ۵۰۰ کاربر در سراسر جهان است؛ زیرا کارمزد کم و پرداخت سریع را فراهم می‌کند. این برنامه از ویندوز، مک و سیستم عامل لینوکس پشتیبانی می‌کند که و آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج مونرو ویندوز ۱۰ تبدیل کرده است.

۳- Monero Spelunker

Monero Spelunker یک نرم افزار ساده استخراج مونرو است که می‌تواند در هر رایانه ویندوزی مورد استفاده قرار گیرد. پس از بارگیری نرم افزار، آدرس کیف پول را وارد کرده یا آدرس استخر استخراج مونرو را که انتخاب کرده‌اید، وارد کنید. اکنون آماده‌ی استخراج هستید. این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج ویندوز برای مونرو (XMR) است.

۴- CC Miner

با این نرم افزار روی سخت افزاری با مشخصات ویندوز۱۰، و کارت گرافیک Nvidia GTX 750 Ti می‌توانید هش ریتی در حدود ۲۰۰MH/s بدست آورید. پس از دانلود، پرونده ها را در پوشه مورد نظر باز کنید و طبق دستورالعمل پیش بروید. پس از آن پرونده را کپی کرده و نام آن را تغییر دهید که به راحتی قابل شناسایی است و با استفاده از ویرایشگر دلخواه فایل را ویرایش کنید. شما فقط باید آدرس پرداخت مونرو را اضافه کنید و پس از آن استخراج در CC Miner شروع کنید.

میانگین امتیازات ۳ / ۵٫ تعداد رای: ۲

5 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    کدام یک از این نرم افزار هایی که معرفی کردین قابلیت پرداخت خودکار رو داره به نحوی که برای دریافت ارز پس از استخراج نیاز به مراجعه سیستم ئ نرم افزار نباشد

  2. سلام خسته نباشید ،من الان ثبت‌نام کردم ۹میلیون واریز کردم ،همه مراحل انجام دادم،الان نمیتونم وارد برنامه بشوم میگه رمز اشتباهه

    1. سلام منم ۱۶روزه این مشکل دارم برای اولین بار اومدم و چون معلولیت دارم اعتماد کردم آیا واس شما درست شد واس منم میزنه رمز اشتباه اس.خدا شاهده پول قرض کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *