اخبار ارز دیجیتال

۱۴۰ توکن NFT توییتر به فروش می‌رسد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

۱۴۰ توکن NFT توییتر، بزرگترین رسانه اجتماعی، به فروش می‌رسد.

اکانت رسمی توییتر روز چهارشنبه در تاریخِ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد: ۱۴۰ توکنNFT توییتر را به ۱۴۰ نفر ارائه می‌دهد. NFT‌ها در راریبل  (Rarible)، بازار محبوب NFT در اتریوم نمایش داده می‌شوند.

همچنین، پلتفرم رسمی این شرکت با نزدیک به ۶۰ میلیون طرفدار، بیوگرافی خود را به “dropping NFTs all day” تغییر داد.

در راریبل هفت توکن NFT مختلف را با تعداد محدود ۲۰ قطعه به نمایش می‌گذارند و کل مجموعه را به ۱۴۰ می‌رسانند که به صورت رایگان ارائه می‌شود. یکی از NFT‌ها “First Born” نام دارد که اولین توئیت ساخته شده جک دورسی (Jack Dorsey) مدیر عامل شرکت توییتر است. NFT دیگر “Rare Form” نام دارد که نشان‌های مختلف توییتر را در طول سال نشان می‌دهد.

سایر NFT‌های توییتر در راریبل شامل “Building Characters” ،”Furry Twitter” ،”Vitamin T” ،”twitter jggl” و “Reply Guy” هستند. در همین حال، تعداد کل NFT‌ها نشان دهنده تعداد اصلی کاراکتر‌ها در یک توییت است.

در حالی که NFT‌ها از سوی توییتر رایگان ارائه می‌شوند، افراد پیشنهادات خود را ارائه می‌کنند. در زمان نوشتن خبر، یکی از NFT‌ها با نام “Rare Form” با بالاترین پیشنهاد ۱/۱ اتر به ارزش ۲۳۲۶۱۲ دلار به فروش رسید.

اگرچه توییتر آخرین شرکتی است که وارد فضای NFT می‌شود، اما مدیر عامل و طرفدار بیت کوین جک دورسی، اوایل مارس وارد بازار NFT شد. دورسی اولین توئیت خود را به عنوان NFT ثبت کرده و آن را به قیمت ۲/۹ میلیون دلار فروخته است. درآمد حاصل از آن به یک موسسه خیریه موسوم به Givedirectly اهدا شد.

NFT‌ها در اوایل سال ۲۰۲۱ با ورود افراد مشهور، موسیقی دان و هنرمندان، محبوبیت پیدا کردند. توکن NFT هنرمندی به نام Beeple پس از فروش ۶۹/۳ میلیون دلاری به Vignesh Sundaresan در مارس خبرساز شد.

در آوریل، بنیاد جهانی کشتی از برنامه‌های حراج NFT‌ها با محوریت کشتی گیر افسانه‌ای، Undertaker خبر داد. در اوایل ژوئن، فاکس انترتینمنت، به همراه استودیوی انیمیشن سازی خود، بنتو باکس سرگرمی، یک صندوق خالق ۱۰۰ میلیون دلاری برای پروژه NFT خود راه اندازی کرد.

همچنین در اوایل ژوئن، صرافی‌های ارزهای رمز ارز بایننس و FTX یک بازار برای تجارت توکن NFT راه اندازی کردند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *