اخبار ارز دیجیتال

قراداد همکاری وزات امنیت آمریکا با صرافی کوین بیس امضا شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بر اساس تازه‌ترین خبر‌های منتشر شده قراداد همکاری وزات امنیت آمریکا با صرافی کوین بیس امضا شد. مبلغ این قرارداد جدید ۴۰ برابر بیش تر از قراداد قبلی است.

چکیده:

کوین بیس شعبه‌ی مهاجرت و گمرک (ICE) را به همراه نرم افزار توسعه بلاک چین ارائه می‌دهد. این صرافی ارز دیجیتال (Coinbase) همچنین نرم افزار خدمات امنیتی و درآمد داخلی آمریکا را فراهم می‌کند.

طبق داده‌های سیستم خرید تدارکات فدرال، شعبه اجرای مهاجرت و گمرک امنیت داخلی آمریکا قراردادی به مبلغ ۱/۳۶ میلیون دلار با بزرگترین صرافی ارز دیجیتال برای “برنامه‌های تجاری” و “نرم افزار توسعه برنامه” امضا کرده است.

این قرارداد جدید بزرگترین قرارداد فدرال صرافی کوین بیس است که در روز پنجشنبه در تاریخِ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ به امضا رسید و ارزش آن چهل برابر بیشتر از آخرین قرارداد کوین بیس با شعبه امنیت داخلی است.

قرار داد کوین بیس با شعبه امنیت و درآمد داخلی آمریکا

در ۹ آگوست ۲۰۲۱، فدرال اعمال مهاجرت و گمرک ۲۹۰۰۰ دلار برای نرم افزار پزشکی قانونی به کوین بیس پرداخت کرد. طبق گزارش مورخ ۳ آگوست ۲۰۲۱، این قرارداد به کوین بیس داده شد بر این اساس که شرکت “تنها فروشنده‌ای است که می‌تواند خدمات مورد نیاز آژانس را به طور قانونی ارائه دهد.”

جزئیات کاملی از قرارداد و خواسته‌ی ICE از کوین بیس وجود ندارد. در گزارش اعلام شده که اطلاعات به‌صورت عمومی ارائه می‌شود.

ICE اولین آژانس دولتی نیست که درخواست ارائه خدمات از سوی کوین بیس را دارد. سال گذشته (۲۰۲۰)، کوین بیس تمایل خود را برای فروش ابزارهای تجزیه و تحلیل به دو شعبه دولت ایالات متحده یعنی ستاد مبارزه با مواد مخدر و سرویس درآمد داخلی را اعلام کرد.

سرویس درآمد داخلی (IRS) گفت که می‌تواند از چندین ابزار تجزیه و تحلیل مانند “Coinbase Analytics” که پیش از این با نام نوترینو شناخته می‌شد برای کمک به دستگیری افراد از فرار مالیاتی استفاده کند. این سرویس کوین بیس نوترینو را در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۱۳/۵ میلیون دلار خرید.

این خرید سر و صدای زیادی ایجاد کرد؛ زیرا اعضای تیم نوترینو با یک سازمان ایتالیایی به نام Hacking Team در ارتباط بودند که نرم افزار‌های اطلاعاتی را به عربستان سعودی، سودان و ونزوئلا می‌فروخت. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس از خرید این ابزار اعلام تأسف کرد و اعضای مشکوک تیم را اخراج کرد.

در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال کوین بیس قرارداد چند میلیون دلاری با دولت فدرال را امضا کرد. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس یکی از برجسته ترین صرافی‌ها در ایالت متحده است. مدیر عامل این صرافی رمز ارز به تازگی پیش‌بینی‌هایی در مورد بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان ارائه کرده است.

برایان آرمسترانگ، فهرستی از پیش‌بینی‌های جدید خود را برای آینده بیت‌کوین و صنعت ارزهای دیجیتال منتشر کرده است.

برایان آرمسترانگ اعلام کرد: با افزایش قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار بیش از نیمی از ثروتمندان و سرمایه‌گذاران جهان وارد حوزه‌ی رمز ارز‌ها می‌شوند.

مطلب مرتبط: کوین بیس برای فعال کردن معاملات فیوچرز اقداماتی انجام داد

جدا از اینکه فکر کنید چنین چیزی خوب است یا بد، این بدان معناست بیت کوین در آینده می‌تواند با میلیاردرکردن عده‌ای، علم و فن‌آوری را تحت تأثیر قرار دهد و فکر می‌کنم افراد بیشتری به حوزه‌ی ارز‌های دیجیتال روی آورند.

آرمسترانگ می‌گوید در ادامه دولت‌ها و مؤسسات با ایجاد ارزهای دیجیتال ملی (CBDC) به‌طور گسترده‌ای وارد فضای ارزهای دیجیتال خواهند شد.

نگرانی از مسائل امنیتی باعث می‌شود که اینترنت از پروتکل “HTTP” به سمت پروتکل‌های امن‌تر “HTTPS” برود. بازارها بزرگ‌تر می‌شوند و DeFi (امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای) به‌صورت مستقل رشد خواهد کرد.

آرمسترانگ در ادامه صحبت‌های خود به یک تغییر اساسی درباره کاربردهای واقعی و مفید ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و گفت:

با تغییر مسیر ارزهای دیجیتال از فضایی محدود به معامله و پیش‌بینی به‌سمت کاربردهای مفید در دنیای واقعی،‌ افراد بیشتری در آینده ارز دیجیتال می‌خرند و از آنها استفاده می‌کنند. این یک حرکت واقعی به‌سمت آزادی اقتصادی جهانی خواهد بود.  

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *