اخبار ارز دیجیتال

استفاده از بلاک چین برای مبارزه با سانسور در هنگ کنگ

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

مردم هنگ کنگ اقدام به استفاده از بلاک چین برای مبارزه با سانسور کردند. این امر به دلیل ماهیت غیرمتمرکز بلاک چین است.

فن‌آوری‌های بلاک چین از بسیاری جهات از جمله سیاسی، در حال انقلابی در جهان هستند و در حال حاضر مردم هنگ کنگ از آن برای مبارزه با قدرت متمرکز دولت چین استفاده می‌کنند.

شهروندان هنگ کنگی برای برخی از خواسته‌های اجتماعی می‌جنگند و از ویژگی‌های غیرمتمرکز بلاکچین برای ذخیره خاطرات در برابر تلاش دولت چین برای پاک کردن سوابق تاریخی مربوط به درگیری بین شهروندان شورشی و مقامات بهره می‌برند.

RTHK شبکه تلویزیونی هنگ کنگ در حال حذف داده‌های قدیمی است.

در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۰، RTHK، تصمیم خود را برای حذف همه فیلم‌ها و محتوای ذخیره شده در سرورها و شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک برای بیش از یک سال اعلام کرد.

صدا و سیما در تلاش است تاریخ را به قول شهروندان هنگ کنگ پاک کند. جنبش اجتماعی در هنگ کنگ یک پدیده سیاسی مربوط به تاریخ این منطقه است. چنین سانسوری بر بسیاری از اختلافات تأثیر گذاشت و بسیاری از کاربران به نمایش پشتیبان و ذخیره رویدادهای خاص مانند حملات یوئن لانگ (Yuen Long) شتافتند.

استفاده از بلاک چین برای ذخیره‌ی رویداد‌ها

بر اساس گزارشی از کوارتز (Quartz)، مردم در هنگ کنگ از بلاک چین برای ذخیره رویدادهای مهم و محافظت از محتوا در برابر سانسور دولت استفاده می‌کنند. در اوایل سال ۲۰۱۸، شخصی از اتریوم برای ذخیره محتوای نامه سرگشاده دانش آموزی استفاده کرد. این نامه از شبکه‌های اجتماعی ناپدید شد اما همیشه در سوابق بلاک چین اتریوم باقی ماند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *