اخبار ارز دیجیتال

سولانا، پولکادات و ترون از این پس در بورس آلمان معامله می‌شوند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

مجموعه رمز ارز‌ها با رشد سریع در لیست صرافی‌ها و بورس جهانی قرار گرفتند. شرکت ون‌اک (VanEck) اعلام کرد از این پس اوراق قابل معامله ارزهای پولکادات، ترون و سولانا را در آلمان و در بورس اوراق بهادار فرانکفورت ارائه می‌کند.

“بازار داغ سولانا” به سقوط نهادی تبدیل شد؛ زیرا وان اک یکی از بزرگترین صادرکنندگان اوراق بهادار، لیست کردن سولانا در بورس آلمان را آغاز می‌کند.

سولانا از جمله بلاک چین‌هایی بود که به سرعت رشد کرد، اما شبکه‌ی آن در این هفته (۱۲ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱) با مشکلات فنی مواجه شد.

در حال حاضر شرکت ون‌اک اوراق بهادار پولکادات، سولانا و ترون را ارائه می‌دهد تا سرمایه‌گذاران بتوانند از جایگزین‌های اتریوم استفاده کنند.

بورس اوراق بهادار قابل معامله و مدیر صندوق سرمایه گذاری مشترک به دنبال ورود به فضای رمز ارز‌ها از زاویه دیگری هستند. در حال حاضر ون‌اک صندوق قابل معامله‌ی بیت کوین را ارائه می‌ده که سرمایه گذاران آمریکا و خارج از این کشور می‌توانند به رحتی وارد دنیای رمز ارز‌ها شده و از آن‌ها استفاده کنند.

ون‌اک: سولانا، پولکادات و ترون از این پس در بورس آلمان معامله می‌شوند

شرکت ۲۱Shares نیز در ماه ژوئن (خرداد)، محصولات قابل معامله در بورس سولانا (ETP) را در صرافی سوییسی Six Exchange ارائه داده بود.

شرکت VanEck همچنین درخواست راه‌اندازی یک صندوق ETF که مستقیما بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند را به کمیسیون SEC آمریکا ارائه کرده است. این شرکت همچنین درخواست راه‌اندازی صندوق استراتژی بیت کوین که در قراردادهای آتی بیت کوین سرمایه گذاری می‌کند را ثبت کرده است. 

ماه گذشته برنامه هایی برای عرضه صندوق معاملات فیوچرز اتریوم نیز به بازار ارائه شد، اما به سرعت درخواست خود را از SEC پس گرفت.

متیو سیگل (Matthew Sigel)، سرپرست تحقیقات دارایی‌های دیجیتالی ون اک، ماه گذشته اعلام کرد: افزایش پلتفرم‌های رقابتی قراردادهای هوشمند لایه ۱ به دنبال تقاضای بیشتر برای کاهش هزینه و بالا بردن سرعت تراکنش‌های شبکه اتریوم ایجاد شده است.

وی در آن زمان با اشاره به سولانا خاطرنشان کرد که چند پروتکل قرارداد هوشمند لایه یک که سابقه تراکنش‌ها، اندازه و مشارکت جامعه بالایی دارند شاید روزی بتوانند به عنوان رقیب اتریوم فعالیت کنند. 

سیگل توضیح داد:

“این ایده که شما می توانید ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه انجام دهید، این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانید هر تعداد رمز ارزی را که می‌خواهید به اوراق بهادار یا توکن تبدیل کنید و به طور موازی با استفاده از شبکه سولانا معامله کنید.”

توشار جین (Tushar Jain)، شریک مدیریتی Multicoin Capital، در پنلی در اجلاس دیجیتال دارایی در نیویورک گفت: سولانا یکی از “شرط بندی‌های بزرگ” شرکت او در فضای DeFi (امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای) بود.

در حال حاضر سولانا با ۱۲۸/۵۳ دلار معامله می‌شود. ممکن است ۱۱ درصد در طول هفته کاهش یابد؛ زیرا شبکه‌ی سولانا به دلایل مشکلات فنی در حال اصلاح قیمت است.

ترون در بورس اوراق بهادار جهانی فهرست شد که نشان دهنده‌ی ورود این رمز ارز به بازار مالی بین المللی است.

به عنوان یکی از زنجیره‌های اصلی عمومی بزرگ در جهان، ترون در حال کسب شهرت جهانی است.

ترون سومین ارز دیجیتالی است که توسط ون اک به عنوان اوراق بهادار لیست می‌شود.

در رابطه با این موضوع جاستین سان (Justin Sun)، مالک ارز دیجیتال ترون، توییتی منتشر کرد.

جاستین سان مالک ترون: ترون در بازار مالی جهانی در دسترس خواهد بود

لیست شدن ترون در بورس اوراق بهادار توسط تنظیم کنندگان آلمان تأیید شد. این امر پیشرفتی برای ترون و لیست شدن آن در بورس و صرافی‌های جهان است. ترون به‌طور کامل بازار‌های اروپایی راوارد بازار رمز ارز‌ها می‌کند.

انتظار می‌رود ترون در بازار‌های مالی و بورس لندن، آمستردام، پاریس و غیره نیز در دسترس قرار گیرد.

پس از بیت کوین و اتریوم، ترون سومین ارز دیجیتال اصلی است که در بورس آلمان لیست می‌شود.

در زمان انتشار خبر ترون با قیمت ۰/۰۹۱ دلار و ارزش بازار ۶/۵۵۰ میلیارد دلار معامله می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *