اخبار ارز دیجیتال

افزایش نهنگ‌ها با مقاومت ۳۶ هزار دلاری بیت کوین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

چکیده

  • افزایش نهنگ‌ها با مقاومت ۳۶ هزار دلاری بیت کوین (BTC)
  • بیت کوین برای تصمیم گیری در مورد روند بعدی گاو نر یا خرس در سطح ایجاد یا شکست قرار دارد.

در نمودار هفتگی، بیت کوین با قیمت تقریبی ۳۶ هزار دلار معامله می‌شود. هفته گذشته (۲ خرداد ۱۴۰۰) بیت کوین پس از عبور از ۴۰ هزار دلار، ثابت می‌شود. در زمان نوشتن خبر، بیت کوین با قیمت ۳۶۲۳۰ دلار با ارزش بازار ۶۷۷ میلیارد دلار معامله می‌شود.

با این حال، شاهد افزایش نهنگ‌ها هستیم. آدرس نهنگ بیت کوین که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت کوین را در خود جای داده است، ۳۰ هزار بیت کوین در هفته گذشته اضافه کرده است.

نمودار هفتگی قیمت بیت کوین

شاخص مثبت دیگر این است که علی رغم اصلاح قیمت، میزان عرضه بیت کوین در صرافی‌ها همچنان رو به کاهش است. طبق اطلاعات دیگر از CryptoQuant، میزان بیت کوین نگهداری شده توسط صرافی‌های کاهش چشمگیری داشته است.

بیت کوین در مقطعی مهم از چرخه گاو نر و خرس قرار دارد

پس از افزایش شدید قیمت بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۱، بیت کوین بیش از ۴۰ درصد از بالاترین ارزش خود را اصلاح کرده است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد بیت کوین تسلیم شده و با سود ۲۰٪ معامله می‌شود. طبق روندهای حرکت بیت کوین از ابتدا، بزرگترین ارز دیجیتال جهان بیت کوین برای مدتی به ثبات خود ادامه می‌دهد. با این حال، در یک نقطه بسیار مهم معامله می‌شود که در آن هر حرکت قیمت بتعیین می‌کند که آیا وارد مرحله گاو نر هستیم یا خرس.

قرارداد‌های آتمی دائمی (PnL) تحقق نیافته توسط دارندگان بلند مدت در سطح ایجاد یا شکست ۰/۷۵ است. همانطور که گلسنود گزارش می‌دهد:

“درجه فعلی قرارداد‌های آتی دائمی خالص غیر واقعی که از سوی LTHs نگهداری می‌شود، ۰/۷۵ را آزمایش می‌کند که سطح ایجاد یا شکست بین دوره‌های گاو و خرس گذشته بوده است. فقط در سناریوی «پامپ مضاعف» ۲۰۱۳ این معیار شاهد اصلاح بود. اگر LTH ها همچنان شاهد سقوط سود خود باشند، این امر ممکن است منبع جدیدی از عرضه را ایجاد کند. از طرف دیگر، قیمت‌های بالاتر و فشار خرید در هنگام پایین آمدن قیمت شبیه سناریوی “پامپ مضاعف” از سال ۲۰۱۳ خواهد بود “.

تاریخچه قیمت بیت کوین

دیدن روند حرکت قیمت بیت کوین جالب خواهد بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *