اخبار ارز دیجیتال

نهنگ های بیت کوین ۴۰% از بازار را در اختیار دارند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

نهنگ های بیت کوین ۴۰% از بازار را در اختیار دارند. اگر همکاری بین این “نهنگ ها” باشد، با توجه به حجم معاملات بیت کوین، این نهنگ ها می‌توانند مقدار زیادی از نوسانات قیمت بیت کوین را کنترل کنند.

بیت کوین یک دارایی جدید است و تنها ۱۲ سال پیش در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد. در اوایل این ماه، ارز دییجتال اولیه بالاترین قیمت در حدود ۴۲۰۰۰ دلار را به ثبت رساند و به بازار ارز های دیجیتال کمک می‌کند تا از ۱ تریلیون دلار عبور کند.

تنها یک معامله توسط یکی از نهنگ های بیت کوین می‌تواند منجر به نوسان در بازار شود.

گزارش مشترک بین OKEX و Kaiko به بررسی نحوه خرید و فروش سرمایه گذاران خرده فروشی، سرمایه گذاران حرفه ای و نهنگ ها پرداخته است. در هفته آخر نوامبر، گزارش شد با افزایش سرمایه گذاران خرده فروشی به موقعیت های خود، نهنگ ها در حال فروش بودند که منجر به گرفتار شدن سرمایه گذاران کوچک در کوتاه مدت تا میان مدت با کاهش قیمت شد.

به احتمال زیاد، بسیاری از سرمایه گذاران خرده فروشی پس از کاهش قیمت اقدام به فروش می‌کردند و با پایین آمدن قیمت، نهنگ ها می‌توانستند قیمت را افزایش دهند. گزارش شد:

“تریدر های بزرگ، نهنگ ها و مؤسسات بیت کوین را با قیمت کم می‌خرند و باقیمت بالا می‌فروشند. به نفع آنها نیست که ادامه خرید این کوین با بالاترین سطح جدید و گرانی را ادامه دهند. “

در مورد نهنگ ها نیز گفته شده است:

“”آنها به دنبال راه انداختن بازار، ترس تریدر های خرده فروش و استفاده از فرصت های خرید کوین های نسبتاً ارزان هستند.”

نهنگ های بیت کوین، افراد یا شرکت هایی هستند که بیت کوین بسیار زیادی دارند. برخی ۱۰۰۰ بیت کوین مناسب نهنگ می‌دانند. با افزایش قیمت ها، این قیمت در حال تغییر است.

اینکه ۱۸ میلیون مورد از کل ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج شده باعث افزایش این ارز دیجیتال در گردش است. هنگامی که شما تخمین می‌زنید ۵ میلیون بیت کوین برای همیشه از دست رفته است، کسانی که مقدار زیادی بیت کوین دارند، نفوذ بیشتری در بازار پیدا می‌کنند.

شایعه شده که خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، حدود ۱ میلیون بیت کوین دارد. از زمان ناپدید شدن وی پس از راه اندازی بیت کوین، کیف پول بیت کوین وی دست نخورده باقی مانده است. این امر باعث حدس و گمان هایی در مورد اینکه اگر کیف پول مجدد فعال شود چه اتفاقی خواهد افتاد، می‌شود.

به عنوان نهنگ های برتر دیگر می‌توان به Micree Zhan، بنیانگذار مشترک Bitmain اشاره کرد که دو استخر بزرگ استخراج بیت کوین را در بلغارستان کنترل می‌کند. ارزش بیت کوین از ذخیره ی طلای آن پیشی می‌گیرد.

یکی دیگر از دارندگان بسیار بزرگ بیت کوین FBI است. آنها از سال ۲۰۱۳ این مقدار بیت کوین را نگه می‌دارند و بازار غیرقانونی آنلاین معروف به ‘جاده ابریشم’ را تعطیل کرد.

با اینکه نهنگ های بیت کوین تلاش کرده اند که افزایش و کاهش قیمت را کنترل کنند، اما در نهایت به رشد بازار کمک کرده اند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *