اخبار ارز دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها (۲۳ تیر ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

با توجه به تحلیل قیمت بیت کوین، این رمز ارز از ۱۹ می ۲۰۲۱ در محدوده قیمت ۳۱/۳۰۰ و ۴۰/۵۵۰ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر قیمت بیت کوین در سطح حمایت ۳۱/۳۰۰ دلار قرار دارد.

چکیده:

  • بیت کوین (BTC) در پایین ترین قیمت یعنی ۳۲۵۳۶ دلار معامله می‌شود.
  • به جز تعدادی از استیبل کوین‌ها، هیچ یک از ۱۰۰ رمز ارز برتر در روزِ چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ سود نکرده است.
  • تنظیم کننده بازار سهام فرانسه پیشنهادهای جدیدی را منتشر کرد که می‌تواند بر بازار رمز ارز‌ها تأثیر بگذارد.

قیمت بیت کوین از ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۱ پس از رسیدن به قیمت ۳۴۶۷۸ دلار، در حال کاهش است. روند کاهشی قیمت بیت کوین باعث شد که اندیکاتور‌های روزانه بیت کوین نزولی شوند.

اندیکاتور MACD و اسیلاتور روند نزولی را نشان می‌دهند. همچنین شاخص RSI نیز پایین ۵۰ قرار دارد. بنابراین، شاخص‌های روزانه نزولی هستند.

روند روزانه آلت کوین‌ها

کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز در تاریخِ ۲۳ تیر ۱۴۰۰ متحمل افت شدیدی شدند و برای اولین بار از ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱ با ۴/۵ درصد افت به ۱/۳۵ تریلیون دلار رسیده است. در حال حاضر خطر سقوط بازار به کاهش قیمت تا ۱/۳۲ تریلیون دلار نزدیک است که در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۱ به این سطح رسیده بود.

همانطور که انتظار می‌رود، تقریباً تمامی ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار در ۲۴ ساعت گذشته چندین درصد ضرر را تجربه کرده‌اند. در واقع، تنها دو دارایی CDAI و cUSDC سود بدست آورده‌اند.

تعدادی از رمز ارز‌ها وجود دارند که روزانه متحمل درصدی از ضرر می‌شوند. شبکه Synthetix متحمل فشار افت شدیدی شده شده و در روز گذشته بیش از ۱۶ درصد کاهش یافته است. با این وجود Telcoin (TEL) و Cosmos (ATOM) بیش از ۱۵ درصد کاهش یافتند.

اخبار مربوط به بازار رمز ارز‌ها:

  • بار دیگر بحث‌های زیادی در مورد Uniswap DeFi بوجود آمده است؛ زیرا نیمی از رمزهای اهدایی به استیبل کوین تبدیل شده است.
  • تنظیم کننده بازار سهام فرانسه یک سری پیشنهادات را منتشر کرده است که خواستار نظارت و تنظیم بیشتر است که می تواند بر بازار رمزنگاری تأثیر بگذارد.
  • پلتفرم خودکار مدیریت دارایی‌های مالی غیرمتمرکز Set Protocol آخرین نمونه ای است که در Polygon جمع کننده لایه ۲ راه اندازی شده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *