آموزشآموزش آلت کوین ها

ارز bat چیست | معرفی ارز دیجیتال بت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۵
(۷۱)

آیا به دنبال آشنایی با ماهیت ارز bat هستید؟ این مقاله را تا انتها دنبال کنید. تبلیغات دیجیتال در گوگل نابسامان شده است و مرورگر Brave یک مدل جدید مبتنی بر بلاک چین برای رفع آن ایجاد کرده است. Brave به طور فعال تبلیغات، تبلیغات نادرست و ردیاب‌ها را مسدود می‌کند تا فعالیت مرورگر شما امن، خصوصی و سریع باشد. مرورگر Brave با استفاده از Chromium ساخته شده است، نرم افزار متن باز که به کروم این امکان را می‌دهد تا همه افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی بر روی مرورگر شما به شکل یکپارچه در یک پلتفرم ارائه شود. تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید این است که مرورگر وب Brave را دانلود کنید.

ارز bat چیست؟

ارز bat توسط برندان ایچ (Brendan Eich) بنیانگذار موزیلا و فایرفاکس، برای بهبود امنیت و کارایی تبلیغات دیجیتال از طریق فناوری بلاک چین ایجاد شد. ارز دیجیتال bat توکن بومی مرورگر وب Brave است که بر روی اتریوم (ETH) ساخته شده است. وایت پیپر ارز بت (Basic Attention Token) در تاریخِ ۷ ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد. از سال ۲۰۲۱، این پروژه همچنان در حال توسعه است، اگرچه نسخه بتا مرورگر Brave برای دانلود در دسترس است. تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱، تقریبا ۳۶٫۲ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه و ۱۲٫۵ میلیون کاربر روزانه از مرورگر Brave استفاده می‌کنند.

ارز دیجیتال بت BAT یا همان Basic Attention Token با هدف اصلاح وضعیت نامطلوب فعلی در حوزه تبلیغات آنلاین به وجود آمده است. همانطور که بلاک چین و ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستند، شرکت‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای استفاده از این فناوری نوآورانه برای مشکلات و مسائل قدیمی تر، مانند مرور وب و تبلیغات مبتنی بر وب هستند.

ارز bat چیست؟

ارز دیجیتال bat یک سیستم مبتنی بر بلاک چین برای ردیابی زمان و توجه مصرف کنندگان رسانه در وب سایت‌ها با استفاده از مرورگر وب Brave است. هدف آن که بر پایه اتریوم ساخته شده است، توزیع موثر پول تبلیغات بین تبلیغ‌کنندگان، ناشران و خوانندگان محتوای بازاریابی آنلاین و تبلیغات است. همچنین خوانندگان تبلیغات کمتری را مشاهده کنند که بیشتر با علایق آنها طراحی شده باشد و در عین حال از حقوق حریم خصوصی داده خود چشم پوشی نکنند.

توکن شبکه ارز دیجیتال بت چیست؟

Basic Attention Token یا همان ارز bat به عنوان توکن در پلتفرم Brave استفاده می‌شود و می‌تواند چندین سرویس تبلیغاتی مختلف را دریافت کند. برای تبادل بین کاربران، تبلیغ‌کنندگان و ناشران طراحی شده است. توجه کاربران در عصر دیجیتال اصل بسیار مهمی است؛ زیرا هدف شرکت‌های تبلیغاتی جلب نظر کاربران است.

سازندگان ارز دیجیتال بت به دنبال بهبود روش‌های تبلیغات در عصر دیجیتال هستند. آنها روندهای فعلی را به عنوان ضرری برای کاربران، ناشران و تبلیغ‌کنندگان می‌دانند. کاربران غرق در تبلیغات و ردیاب‌ها می‌شوند و در معرض بدافزارهایی قرار می‌گیرند که به طور قابل توجهی تهاجمی و قدرتمند می‌شوند.

توکن شبکه ارز دیجیتال بت چیست؟

ناشران قدیمی شاهد کاهش شدید درآمدهای تبلیغاتی خود بوده‌اند؛ زیرا پلتفرم‌هایی مانند گوگل و متا (فیسبوک سابق) قیمت اطلاعات را پایین می‌آورند و در عین حال درآمد حاصل از تبلیغات نیز کاهش می‌یابد. علاوه بر این، ربات‌ها و بدافزارها می‌توانند هر ساله آسیب بسیاری وارد کنند و پلتفرم‌ها را با کاهش اعتبار روبرو کنند. همچنین تبلیغ کنندگان نمی‌توانند با اختیار کامل تبلیغات خود را ارائه دهند؛ زیرا باید تبلیغات را با توجه به چارچوب پلتفرم‌ها ارائه دهند.

توسعه دهندگان ارز دیجیتال bat معتقدند که با ردیابی نحوه تعامل کاربران با محتوای تبلیغات دیجیتال و ذخیره آن اطلاعات در یک دفتر کل توزیع شده، آنها می‌توانند تجربه تبلیغات دیجیتال را برای تبلیغ کنندگان، ناشران و کاربران بهبود بخشند. کاربران تبلیغات و محتوای با کیفیت تری با توجه به نیاز خود را مشاهده واهند کرد. ناشران منابع درآمد جدیدی پیدا خواهند کرد و تبلیغ‌کنندگان بهتر می‌توانند افراد و کاربران خاصی را مورد هدف قرار دهند. آنها همچنین قادر خواهند بود به طور موثرتر از تقلب جلوگیری کنند.

مرورگر Brave و حریم خصوصی پلتفرم

ارز bat توکن بومی مرورگر Brave است، یک مرورگر متن باز و متمرکز بر حریم خصوصی که برای مسدود کردن ردیاب‌ها، ابزارهای مهاجم و بدافزار طراحی شده است. این مرورگر از فناوری بلاک چین برای ردیابی ناشناس و ایمن توجه کاربران استفاده می کند که به پاداش هایی برای ناشران تبدیل می شود.

توجه کاربر؛ به این معنی که تمرکز ذهنی آنها بر روی محتوای دیجیتال مانند تبلیغات، از طریق Brave ثبت می‌شود. سازندگان ارز bat نشان می‌دهند که داده‌های خصوصی و اطلاعات ردیابی کاربر فقط در دستگاه کاربر ذخیره می‌شود و از ناشناس بودن و خصوصی بودن آن اطمینان می‌دهند.

مرورگر Brave و حریم خصوصی پلتفرم ارز بت

به ناشران تبلیغات دیجیتال برای توجه کاربران به آنها توکن bat به عنوان پاداش داده می‌شود. هرچه محتوای آنها در جلب توجه کاربران کارآمدتر باشد درآمد ناشر نیز بیشتر می‌شود. در عین حال، تبلیغ‌کنندگان سود سرمایه‌گذاری بهتری را کسب می‌کنند. مرورگر Brave همچنین از داده‌های توجه کاربر ناشناس برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در هدف‌یابی و کاهش تقلب استفاده می‌کند.

ارز بت ارز دیجیتالی است که کل فرآیندها را تسهیل می‌کند. ارزش این ارز مدت زمانی که توجه کاربر جلب می‌شود و پیکسل‌ها برای هر محتوای تبلیغاتی مرتبط محاسبه می‌شود. شبکه ارز بت قصد دارد در آینده اقدام کاربران مرتبط با تبلیغات دیجیتال را از نظر کمیت تعیین کند و از این طریق کاربران بتوانند درآمد کسب کنند. Brave همچنین به تطبیق تبلیغات با مشتریان بر اساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تعیین علایق مشتری کمک می‌کند.

همچنین به کاربران مرورگر Brave برای مشارکت در پروژه به عنوان پاداش ارز bat داده میشود. ارز بت را می‌توان برای سرویس‌های مختلف در پلتفرم و همچنین برای محتوای برتر انتخاب کرد. با این حال، طبق وب سایت BAT، ناشران «سهم عمده» از درآمد تبلیغات را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر مشخص نیست محتوای برتر در مرورگر Brave شامل چه مواردی می‌شود. به طور مشابه، مشخص نیست که چه خدمات مرتبط با پلتفرم ارائه خواهد شد یا سیستم پرداخت برای آن خدمات چگونه کار خواهد کرد.

توسعه دهندگان مرورگر Brave و ارز دیجیتال بت با نگرانی‌های مربوط به تقلب و مسائل مربوط به حریم خصوصی، چندین تدابیر امنیتی را در مرورگر و سیستم توکن دیجیتال ایجاد کرده اند. توسعه‌دهندگان نشان می‌دهند که در برنامه ریزی جدید خود قصد دارند تقلب‌های تبلیغاتی، تمرکز را کاهش دهند و به سمت یکپارچگی بهتر برای مشتریان حرکت کنند.

دفتر کل پرداخت مرورگر Brave

برای ردیابی روند ارز دیجیتال بت مروراز دفتر کل پرداخت مرورگر Brave استفاده می‌کند. هدف این شبکه ایجاد یک دفتر کل پرداخت است که به تبلیغ کنندگان، ناشران و خوانندگان این امکان را می‌دهد تا برای پرداخت هزینه و انتقال قراردادهای هوشمند را بین خود منعقد کنند.

Brave در حال بررسی استفاده از الگوریتم دانش صفر برای بلاک چین خود است، با هدف ارائه ناشناس بودن به سهامداران در معاملات رسانه‌های آنلاین برای بلاک چین خود است.

ارزش ارز bat چقدر است؟

با توجه به وایت پیپر منتشر شده، راه اندازی ارز bat با جمع آوری ۲۴ میلیون دلار آغاز شد. این توکن در اواسط آوریل ۲۰۲۱ به بالاترین ارزش خود رسید و با بالاترین قیمت خود یعنی ۱٫۵۲ دلار معامله شد. عرضه کل این ارز دیجیتال ۱٫۵۰ میلیارد دلار است که تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ حدود ۹۹% یعنی ۱٫۴۹ میلیارد ارز بت به گردش بازار درآمد.

نرخ مبادله بت ۶۴۰۰ ارز بت در هر اتریوم تعیین شده است؛ به این معنی که با افزایش یا کاهش قیمت اتریوم (ETH)، قیمت ارز بت نیز متناسب با آن کم یا زیاد خواهد شد. از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت ارز ۴۴۶۸ بت در هر اتریوم است.

ارز bat را می‌توان در صرافی‌های کوین بیس، Circle، Bittrex ،IDCM ،Upbit، بایننس، CPDAX و غیره خرید، فروش و یا معامله نمود. حجم تراکنش‌های روزانه آن بیش از ۱۳ میلیون دلار بوده و جفت‌های معاملاتی آن شامل بیت کوین، تتر، اتریوم و ارزهای فیات مانند USD است. پس از خرید این ارز دیجیتال می‌توانید آن را در کیف پول‌های ارز دیجیتال ذخیره کنید. این کیف پول‌ها عبارتند از:

جمع بندی

ارز bat یکی از ارزهای دیجیتالی که به آسانی قابل استفاده می‌شود و محصول مرورگر Brave است. رهبر کل این پروژه در حال حاضر مرورگر بسیار عالی فایرفاکس را تولید کرده و روابطی را برای اجرای ارز بت در سایر مرورگرها ایجاد کرده است.

میانگین امتیازات ۴٫۵ / ۵٫ تعداد رای: ۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *