آموزشآموزش آلت کوین ها

ارز SLP چیست؟ توکن بازی اکسی اینفینیتی

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۶
(۲۵۴)

ارز SLP بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ صنعت گیم فای (Gamefi) با ترکیب برنامه‌های دیفای، توکن‌های NFT و بلاک چین، درهای جدیدی را برای گیمرها باز کرده است. یکی از این پلتفرم‌ها بازی Axie Infinity است که ارز دیجیتال SLP را به صورت رایگان و در مراحل مختلف به کاربران ارائه می‌دهد. در این مقاله با معرفی رمز ارز SLP ، نحوه خرید ارز Smooth Love Potion و قیمت آن همراه صرافی پینگی باشید.

 

ارز SLP چیست؟

Smooth Love Potion یا به اختصار ارز SLP، نوعی پول دیجیتالی است که در بازی متاورس اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) استفاده می‌شود. این توکن به کاربران اجازه می‌دهد تا Axies را که موجودات دیجیتالی کلکسیونی در بازی هستند، توسعه دهند. محبوبیت توکن‌های SLP به حدی افزایش یافته است که در صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز معامله می‌شوند.

گسترش و توسعه‌ی صنعت بلاک چین امکانات کاملا جدیدی را وارد بازار کرده که از تخیل انسان استفاده می‌‌کند. پلتفرم های زیادی در حال توسعه و پیشرفت با استفاده از صنعت بلاک چین هستند. پلتفرم‌ رسانه‌های اجتماعی از جمله صنعت بازی نیز در حال افزایش هستند. بسیاری از سایت‌های بازی ترجیح می‌دهند از دارایی‌های دیجیتال محبوب مانند اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC) و کاردانو (ADA) به عنوان توسعه و پاداش استفاده کنند. اما سایر پلتفرم‌ها تلاش می‌کنند تا توکن بومی خود را بسازند.

ارز دیجیتال SLP

Smooth Love Potion یک توکن بازی است که توسط Axie Edge توسعه یافته است. این توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است و از طریق استخر نقدینگی یونی سواپ (Uniswap)، توانست هم در دنیای بازی هم در دنیای دیفای موفقیت کسب کند. از ارز SLP برای توسعه و پیشرفت در بازی اکسی اینفینیتی استفاده می‌شود و می‌توان آنها را در یونی سواپ خریداری و معامله کرد.

Smooth Love Potion یک ERC-20 است که قبل از این با نام Small Love Potion شناخته می‌شد. توکن SLP برای معامله در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند Uniswap و همچنین صرافی‌های متمرکز مانند Zipmex در دسترس است.

 

تاریخچه ارز دیجیتال SLP و بازی اکسی ایفینیتی

Axie Infinity یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که به افزایش قدرت SLP کمک می‌کند. Axie (اکسی) یک حیوان دیجیتالی است که می توان آن را جمع آوری کرد، پرورش و آموزش داد و در نهایت برای مبارزه از آن استفاده کرد. شخصیت‌های متحرک برای ویژگی‌های منحصر به فرد و در دسترس بودن طراحی شده‌اند. تمام اطلاعات مورد نیاز برای شخصیت‌های بازی در بلاک چین اتریوم ذخیره می‌شوند.

تاریخچه توکن SLP و بازی اکسی ایفینیتی

تنها تعداد محدودی توکن SLP برای ایجاد دوباره Axie نیاز است. قبل از ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ از XP به عنوان پاداش استفاده می‌کردند که پس از انتشار نسخه‌ی آلفا تغییر کردند. اگر به بازی‌هایی بلاک چین مانند اکسی اینفینیتی علاقه دارید، مقاله پینگی در مورد معرفی بازی اکسی اینفینیتی را بخوانید.

سازندگان SLP چه کسانی هستند؟

ترانگ نگویان (Trung Nguyen)، صاحب یک شرکت نرم افزاری در آمریکا بود که شغل خود را رها کرد تا بتواند بر روی پروژه‌ی ارز SLP تمرکز کند. به گفته نگویان، پتانسیل بازی بلاک چین بیشتر به بلاک چینی که روی آن اجرا می شود بستگی دارد؛ زیرا بسیاری از گیمرها دارایی های بزرگی در بازی‌های شناخته شده ندارند.

پلتفرم اتریوم، طبق گفته بازیکنان بلاک چین، ما را قادر می سازد تا یک «بازی رویایی» بسازیم. به گفته وی، روش پرورش برای کسانی ایجاد شده است که قبلاً بازی های کلکسیونی مانند CryptoKitties را انجام داده اند.

 

چرا رمزارز SLP منحصربه فرد است؟

تمامی رمزارزهایی که وارد بازار معاملاتی می‌شود، ویژگی‌های متمایزی دارند. و آکسی‌ها با دیگر توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT ها متفاوت هستند، زیرا اگر قرار است شانسی برای بزرگ شدن کاراکترها وجود داشته باشد ، باید از آن‌ها مراقبت و برای آن‌ها هزینه کرد.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی متمایز ارز SLP این است که این رمز ارز به یکی از معدود توکن‌های درون بازی تبدیل شده است که توسط صرافی Binance در حوزه نوآوری لیست شده است. این صرافی این دسته معاملاتی را برای دارایی‌هایی اختصاص داده است که «احتمالاً نوسانات و ریسک بالاتری نسبت به سایر توکن‌ها دارند».

 

نحوه ایجاد NFT در Axie Infinity

برای جلوگیری از تورم توکن‌های متاورس اکسی اینفینیتی، قوانین سختی برای ساخت و تکثیر Axie ارائه شده است. هر Axie NFT را می‌توان با افزایش قیمت SLP تا هفت بار تکثیر کرد. علاوه بر افزایش قیمت SLP، به ازای هر بار Axie Infinity یک توکن AXS به بازیکنان ارائه می‌شود.

 ایجاد توکن NFT در Axie Infinity

هزینه‌ی تکثیر اولین Axie برای بازیکنان ۶۰۰ ارز SLP هزینه دارد و به تدریج تا مرحله‌ی هفتم این قیمت افزایش می‌یابد. در مرحله‌ی هفتم هر تولید مثل هر Axie بیش از ۱۰۰۰۰ SLP هزینه دارد. با پیشرفت در بازی مقدار هزینه‌ها افزایش می‌یابد. احتمالا برای پیشرفت بیشتر نیاز به خرج کردن ارز SLP بیشتری خواهد بود. از آنجایی که بازار اکسی بسیار محبوب و رقابتی شده است، معامله گران Axie NFT حتی شروع به استفاده از راهنمای پرورش و تکثیر در Axie Infinity کرده‌اند. اما ارز SLP چگونه کار می‌کند و از این توکن در کجاها می‌توان استفاده کرد؟ در ادامه شما را بیشتر با نحوه‌ی کار ارز دیجیتال SLP آشنا خواهیم کرد.

 

ارز SLP چگونه کار می‌کند؟

همانطور که قبلا گفته شد، مقدار خاصی از معجون (potions) باید خورده شود تا یک Axie به درستی تکثیر شود. نژادهای هر دو والدین بر هزینه هر نژاد تکثیر شده تأثیر می‌گذارد. اگر تعداد نژاد والدین بالا باشد؛ معجون‌های بیشتری برای پرورش آنها مورد نیاز است.

ارز SLP چگونه کار می‌کند؟

هفت مرحله برای تکثیر Axie وجود دارد که در هر مرحله هزینه‌های متفاوتی پرداخت می‌شود. این مراحل عبارتند از:

  • سطح اول از حدود ۱۰۰ توکن SLP
  • در مرحله دوم از ۲۰۰ توکن SLP
  • سومین مرحله ۳۰۰ از ارز دیجیتال SLP
  • چهارمین مرحله از ۵۰۰ توکن SLP
  • پنجمین مرحله از ۸۰۰ SLP
  • ۱۳۰۰ ارز برای مرحله ششم
  • ۲۱۰۰ رمز ارز SLP برای مرحله هفتم و آخرین مرحله استفاده می‌شود.

 

از توکن SLP چه استفاده‌ای می‌توان کرد؟

کاربرانی که دارای ارز دیجیتال SLP هستند ممکن است از ویژگی های زیر بهره مند شوند که برای ارائه یک بازی یکپارچه در اکسی اینفینیتی طراحی شده است:

  • امکان پرورش Axies تا هفت بار در بازی
  • کاربرانی که به سطوح خاصی رسیده اند واجد شرایط برای دریافت پاداش هستند.
  • Uniswap به شما امکان خرید و فروش اقلام را می‌دهد.

 

چگونه می‌توان توکن SLP بدست آورد؟

رایج ترین راه برای به دست آوردن potions، دریافت آنها به عنوان جایزه پس از برنده شدن در بازی Axie Infinity است. با این حال، ممکن است زمان زیادی طول بکشد؛ زیرا ممکن است قبل از اجرای اولین تکثیر، باید در ۱۵ مسابقه برنده شوید. می‌توانید یک SLP را از Zipmex و سایر صرافی‌ها بخرید و برای کسب دارایی‌های بیشتر بازی را شروع کنید.

 

چگونه در Axie Infinity ارز SLP کسب کنیم؟

SLP را می توان با انجام ماموریت های روزانه، رقابت با بازیکنان در مسابقات Arena (PvP) یا مبارزه با هیولاها در حالت ماجراجویی (PvE) به دست آورد.

۱- ماموریت های روزانه را کامل کنید

از نوامبر ۲۰۲۱، تلاش روزانه ۲۵ SLP اضافی به بازیکنانی می دهد که روزانه وارد بازی شوند، ۱۰ سطح حالت ماجراجویی را تکمیل می کنند و در ۵ مسابقه آرنا برنده می شوند.

کسب ارز دیجیتال SLP از بازی اکسب اینفینیتی

۲- نبرد در حالت آرنا (PvP)

حالت آرنا Arena منبع اصلی جوایز SLP در بازی است. PvP آرنا بازیکنان را بر اساس رتبه بندی آنها (MMR) با یکدیگر مطابقت می دهد. طبق MMR بازیکن، هر مسابقه Arena از یک انرژی استفاده می کند و هر برد یک جایزه SLP ارائه می دهد. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، SLP بیشتری در هر برد دریافت می کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت پاداش SLP به MMR بالای ۸۰۰ نیاز دارید.

اگر انرژی تمام شود، بازیکنان همچنان می توانند PvP بازی کنند تا MMR خود را افزایش دهند، اما پاداش ارز SLP دریافت نخواهند کرد. می توانید از منوی اصلی در سمت چپ بالای صفحه بررسی کنید که چقدر انرژی دارید. مقدار انرژی که دارید به تعداد محورهایی که دارید بستگی دارد:

از ۳ تا ۹ محور: ۲۰ انرژی.
از ۱۰ تا ۱۹ محور: ۴۰ انرژی.
۲۰ محور یا بیشتر: ۶۰ انرژی.

نبرد در حالت آرنا و بدست آوردن SLP

۳- نبرد در حالت ماجراجویی (PvE)

حالت ماجراجویی یک حالت تک نفره در بازی است. این حالت شامل ۳۶ سطح با افزایش سختی و پاداش SLP است. شما می توانید روزانه تا ۵۰ ارز SLP از ماجراجویی کسب کنید. برای شروع در حالت ماجراجویی نیازی به انرژی نیست، فقط در صورتی به آنها نیاز خواهید داشت که بخواهید برای Axies خود امتیاز کسب کنید.

در مقایسه با PvP، PvE به زمان و تلاش کمتری برای پرورش SLP نیاز دارد. با این حال، شما فقط می توانید برای هر سطح ماجراجویی یک بار پاداش ارز SLP دریافت کنید. شما می توانید دوباره در همان سطح بازی کنید تا نیاز روزانه به پاداش SLP را برآورده کنید، اما هیچ پاداش اضافی SLP دریافت نخواهید کرد. برای به دست آوردن SLP بیشتر، همچنین می‌توانید رئیس‌ها را در سطوح خاصی برای پاداش‌های یک‌باره SLP شکست دهید.

نبرد در حالت ماجراجویی بازی اکسی اینفینیتی

 

قیمت ارز دیجیتال Smooth Love Potion و توکن SLP

ارزش کلی توکن SLP بدون محدودیت است و عرضه چرخشی به طور مداوم در حال تغییر است. این به این دلیل است که توکن‌های SLP همیشه توسط اکسی‌های درون بازی ایجاد می‌شوند و هر زمان که Axies جدید از طریق فرآیند تکثیر تولید می‌شوند، سوزانده می‌شوند. دریافت SLP مشروط به انجام بازی در اکسی اینفینیتی است. در نتیجه با افزایش تعداد بازیکنان، مسابقات درون بازی و سایر فعالیت‌ها که منجر به ساخت SLP می‌شود، احتمالاً تعداد ارز دیجیتال SLP نیز افزایش می‌یابد.

ارز SLP هم در بازی متاورس اکسی اینفینیتی متاورس و هم در بازار کریپتو بزرگتر، به دلیل مفهوم اقتصاد مدل “بازی برای کسب درآمد” ارزش دارد. اساسا SLP با بسیاری از ارزهای درون بازی دیگر متفاوت است؛ زیرا صرافی‌های غیرمتمرکز SLP را خرید و فروش می‌کنند. همچنین می‌توان آن را با یک نقطه عطف معامله شده در Axie Infinity و Axie Marketplace و همچنین در بازارهای متاورس و NFT مبادله کرد.

 

تاریخچه قیمت اسموث لاو توکن (SLP)

ارز اسموث لاو توکن (SLP) دارای ارزش بازار ۱۹۵.۷ میلیون دلار است که رتبه ۳۴۱ بازار را به خود اختصاص داده است. ارز دیجیتال SLP دارای سهم ۰.۰۰۷ درصدی از کل بازار رمزارزهاست. قیمت ارز دیجیتال SLP نسبت به یک سال پیش ۹۵ درصد افزایش داشته است. اما نسبت به ۶ ماه گذشته ۶۹ درصد سقوط قیمتی داشته که نشان می‌دهد پس از افزایش حدود ۱۰۰ درصدی قیمت آن رو به نزول بوده است. این رمزارز نیز مانند ارزهای دیجیتال دیگر دارای نوسان قیمتی بسیاری است. اوج قیمت SLP مقدار ۰.۴۰۸۷۹۸ دلار بوده است.

 

خرید رمزارز SLP

 

خرید ارز slp در صرافی ایرانی پینگی

در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید ارز SLP از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال SLP بخرید. این صرافی‌ها در واقع سایت‌هایی روی اینترنت هستند و نیازی مراجعه حضوری، برای خرید نیست. در لینک زیر می‌تواند با نحوه خرید رمزارز اسموث لاو توکن آشنا شوید.

 

خرید ارز دیجیتال SLP از صرافی ایرانی پینگی

خرید ارز SLP

 

رمز ارز اسموث لاو توکن (SLP) در چه کیف پول‌هایی قابل نگه‌داری است؟

با توجه به اینکه رمز ارز SLP با استاندارد ERC-20  طراحی شده است، پس می‌توان این ارز دیجیتال را در تمام کیف پول‌هایی که با اتریوم سازگار هستند، ذخیره کرد. در ادامه به تعدادی از کیف پول‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری اشاره می‌کنیم.

کیف پول سخت افزاری رمزارز SLP

کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال SLP

  • کیف پول متامسک (Metamask)
  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول مای اتر ولت (MyEtherWallet)
  • کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)
  • کیف پول کوینومی (Coinomi)
  • کیف پول کوین بیس (Coinbase)

 

آینده ارز slp

آینده ارز اسموث لاو پوشن به آینده بازی اکسی اینفیتی وابسته است. بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان به رشد قیمت این رمز ارز امیدوار هستند. بنابه پیشبینی‌ها در سال ۲۰۲۳ میلادی، می‌توان شاهد قیمت ۱۵ سنتی برای هر واحد از ارز SLP باشیم. رشد قیمت این رمز ارز با گذشت زمان ادامه دار خواهد بود به طوری که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۵ میلادی این رمز ارز با قیمتی حدود ۴۰ سنت به فروش برسد.

بنابراین، آینده روشنی برای ارز SLP پیش‌بینی می‌شود. اماباید به این نکته هم دقت کرد که برخی اتفاقات خاص مثل اضافه شدن تیم های حامی و توسعه دهنده قدرتمند، ورود بازی به صرافی های معتبر، افزایش استقبال کاربران و … می تواند باعث صعود یکباره قیمت رمز ارز اسموث لاو پوشن شود.

تنها نکته باقی مانده در زمینه ارز دیجیتال SLP که بر روی آینده این رمز ارز نیز تاثیرگذار است، توکن های نامحدود آن می‌باشد. به این معنی که، نامحدود بودن توکن‌های یک رمز ارز، یک آپشن منفی در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، چراکه می‌تواند باعث کاهش سرعت رشد قیمت رمز ارز و … شود. این ویژگی برای توکن‌های یک بازی کریپتویی پرطرفدار به نظر ضروری و دائمی می‌باشد زیرا کاربران بازی اکسی اینفینیتی باید بتوانند دائما از طریق اکسی های خود، کسب درآمد نمایند. اما از تاثیر منفی توکن های نامحدود، بر روی قیمت رمز ارز هم نمی‌توان چشم پوشی نمود.

 

سوالات متداول در خصوص ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن

هدف از ساخت اسموث لاو پوشن چیست؟

هدف از ساخت اتوکن SLP ایجاد شرایطی است تا سازمان‌ها و شرکت‌‌ها بتوانند توکن‌هایی را برای جوایزی در ازای بازی‌‌ها و رسانه‌ های دیجیتالی، کارت‌های هدیه، سهام، جوایز مسابقات مختلف، معاملات و موارد بسیار دیگر با هزینه بسیار پایین و اعتبار بالا تولید کنند. پلتفرم SLP دارای یک وجه تمایز بسیار مهم در رابطه با برخی از توکن‌های دیگر است که آن، میزان پایین بودن کارمزد ساخت و کاربردی بودن این رمزارز است.

آیا ارز دیجیتال SLP امن است؟

Smooth Love Potion بلاکچین مخصوص به خود را ندارد زیرا یک توکن ERC-20 است – در عوض روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. بنابراین، از لحاظ ایمنی، امنیت خوبی دارد.

 

جمع بندی

به تازگی توکن‌ها در بسیاری از بازی‌ها بلاک چین ساخته می‌شوند و به عنوان یک گزینه برای پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این امر منجر به انتقاد شدید مخالفان ارزهای دیجیتال می‌شود. برای مثال پس از پذیرفته شدن بیت کوین در السالوادور به عنوان پول قانونی کشور، بسیاری از مخالفان شروع به انتقاد شدید در مورد این رمز ارزها کردند.

Smooth Love Potion یا به اختصار ارز SLP به عنوان پاداش در بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) ارائه می‌شود. SLP نوعی توکن ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

بازیکنان می‌توانند این رمز ارز را برای تولید مثل و تکثیر اکسی‌ها هزینه کرده و یا در صرافی‌ها بفروشید. هر اکسی می‌تواند با ۷ مرتبه تکثیر شود و پس از آن غیرقابل استفاده می‌شود و در هر مرحله باید مقدار مشخصی توکن SLP هزینه کنید. علاوه بر بازی، امکان خرید ارز SLP از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز نیز وجود دارد. آیا تا بحال از طریق بازی اکسی اینفینیتی توکن دریافت کرده‌اید؟ نظر شما در مورد این بازی و کسب ارز دیجیتال SLP چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴٫۶ / ۵٫ تعداد رای: ۲۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *