آموزشآموزش آلت کوین ها

ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ آشنایی با Verasity و ارز vra

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴
(۶۲)

ارز دیجیتال وراسیتی یک پلتفرم نسل جدید برای به اشتراک گذاری ویدیواست. اگر شما هم به دنبال آشنایی و خرید و فروش ارز vra هستید این مقاله آموزشی را تا انتها بخوانید. در این مطلب به معرفی کامل ارز دیجیتال VRA و هر آنچه که برای سرمایه گذاری در این رمز ارز نیاز دارید می‌پردازیم. در انتهای مقاله شما علاوه بر مفهوم ارز دیجیتال وراسیتی با عملکرد شبکه و خرید و فروش ارز vra نیز آشنا خواهید شد.

 ارز VRA چیست؟

ارز دیجیتال وراسیتی یا Verasity یک سیستم Proof of View منحصر به فرد را ارائه می‌دهد و از طریق آن قصد دارد مشکلات تبلیغات ویدیویی و کلاهبرداری NFT را حل کند. همه پلتفرم‌هایی که بر روی شبکه ارز Verasity ایجاد شده‌اند بر پایه فناوری Proof of View ساخته شده‌ند. وراسیتی یک VeraWallet را در شبکه بلاک چین خود ارائه می‌دهد که در آن توکن vra به عنوان توکن اصلی برای شرکت در بازی‌های متنوع آنلاین و اقتصاد ویدیویی استفاده می‌شود.

Proof of View یک فناوری اختصاصی بلاک چین است که مطمئن می‌شود ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط بازدیدکننده‌های واقعی مشاهده است و این بازدیدها به عنوان سابقه در بلاکچین ثبت می‌شود؛ بدین گونه از تقلب و کلاهبرداری جلوگیری می‌کند.

ارز دیجیتال وراسیتی Verasity چگونه کار می‌کند؟

وراسیتی یا Verasity یک پروتکل و پلتفرم برای ورزش‌های الکترونیکی، سرگرمی‌های ویدیویی و مدیریت محتوای دیجیتال است. محصولات این پلتفرم شامل تبلیغات اختصاصی و سیستم پاداش ارز vra است که در کیت توسعه‌ی نرم‌افزار (SDK) شبکه‌های YouTube ،Twitch ،Vimeo و همه پلتفرم‌های اصلی ویدیو ادغام شده است.

همچنین فناوری Proof of View ارز دیجیتال وراسیتی از هوش مصنوعی، شفافیت و تغییر ناپذیری مبتنی بر بلاک چین برای جلوگیری از کلاهبرداری تبلیغات آنلاین استفاده می‌کند. Proof of View تضمین می‌کند که هر نمای ثبت شده در دفتر کل معتبر است و در نهایت به ذینفعان در فضای تبلیغات ویدیویی یک منبع مطمئن برای ثبت بازدیدهای واقعی ارائه می‌دهد.

 ارز vra چیست

ارز دیجیتال Verasity با ارائه زیرساخت سرور قابل اعتماد، عملکرد امنیتی Proof of View و VeraPlayer یک پلتفرم لایه محصول برای سرگرمی‌های ویدیویی، به تقویت صنعت و جامعه بازی های الکترونیکی که به سرعت در حال رشد هستند کمک می‌کند.

در ۸ نوامبر، تیم توسعه پلتفرم وراسیتی اعلام کرد که پلتفرم Esports Fight Club آن به VeraEsports تغییر نام داد و نمایانگر چشم انداز به روز شرکت برای فناوری است. این چشم انداز توسعه یافته شامل یک پیشنهاد جدید به نام “Watch & Earn” است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای خود را منتشر کنند و از این طریق درآمد بدست آورند همچنین در وبسایت VeraEsports می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. تبلیغ کنندگان همچنان از فناوری Proof of View استفاده می‌کنند.

Verasity همچنین الگوریتم Proof of View خود را گسترش داده است تا NFT ها را نیز در بر بگیرد. ارائه محصول به بازارها و خریداران این امکان را می دهد تا درستی و مالکیت NFT ها را تأیید کنند. همچنین می‌توانند مطمئن شوند که توکن NFT ساخته شده یا فروخته شده متعلق به خود فروشنده است و این توکن یک دارایی با ویژگی‌های ارائه شده است.

 بنیانگذاران  ارز دیجیتال vra

ارز دیجیتال vra توسط یک کارآفرین با نام راج مارک (RJ Mark) تأسیس شد. سایر اعضای رهبری تیم عبارتند از:

  • دیوید آرچر (David Archer)، سرپرست حقوقی

۳۰ سال تجربه در دعاوی حقوقی، نهادهای غیرانتفاعی، حل اختلاف، انطباق و حاکمیت.

  • رابرت کیوگ (Robert Keogh)، مدیر مالی

متخصص در SMEها در رسانه‌های دیجیتال، بلاک چین و ارزهای دیجیتال.

  • جاستین ونچکا (Justin Wenczka)، دیجیتال مارکتینگ

بیش از ۱۰ سال تجربه در فناوری تبلیغات، با تمرکز بر امنیت و عملکرد تبلیغات.

  • مریم محجوب (Maryam Mahjoub)، مدیر ارشد بازاریابی

مدیر ارشد بازاریابی مجرب با ۱۷ سال در بازاریابی، با HL7، ConsenSys و بنیاد کاردانو کار کرده است.

  • سرگی مولیبوگ (Sergey Molybog)، مدیر ارشد فناوری

۱۵ سال تجربه پیشرفته در توسعه راه حل‌های فنی در صنایع پخش ویدئو و بلاک چین.

  • اولنا بویان (Olena Buyan)، مدیر ارشد محصول

مدیر ارشد محصول نتیجه گرا با سابقه اثبات شده در ایجاد محصولات مقیاس پذیر، بینش محور و کاربر محور.

 

نقشه راه توکن vra

Verasity یک نقشه راه بسیار خوب تعریف شده و مشخص برای دستیابی به موارد تجاری خود در هر بازار دارد. تا به امروز، تیم پلتفرم به تمام اهداف نقشه راه سه ماهه خود دست یافته است و از قبل لیست گسترده ای از اهداف برای سه ماهه بعدی برنامه ریزی شده است.

 ارز varsity

دستاوردهای اخیر شامل معرفی VeraWallet، ادغام ارجاع، فهرست بندی در صرافی های مختلف، کمپین‌های تبلیغاتی، اجرای مسابقات Esports و راه اندازی سایت مسابقات بازسازی شده است.
در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱، Verasity قصد دارد یک بازار NFT را همراه با VeraViews، یک پلتفرم تبلیغاتی تمام پشته و چندین محصول دیگر راه اندازی کند. برای فهرست کامل، نقشه راه رسمی را بررسی کنید.

 

ویژگی های ارز دیجیتال VRA چیست؟

  • Proof of View System

پلتفرم Proof of View به عنوان یک اقدام متقابل برای دستکاری و تقلبی که در دنیای تبلیغات ویدیویی آنلاین رایج است عمل می‌کند. از آنجایی که بیش از ۶۵ درصد از کل بازدیدهای تبلیغات ویدیویی تقلبی است (با دستکاری ربات ها)، ناشران، تبلیغ کنندگان و تولیدکنندگان محتوا همگی نیاز به حل مشکلات تقلب دارند.

روش‌های پیشرفته‌ای که توسط سیستم PoV استفاده می‌شود، اطمینان حاصل می‌کند که بازدیدهای ویدیویی واقعی هستند و تنها پس از آن به پایگاه داده بلاک چین در دسترس عموم اضافه می‌شوند.

  • VeraEsports

VeraEsports به عنوان یک پلتفرم نسل بعدی برای تعامل با جامعه طراحی شده است، به کاربران اجازه می‌دهد به محتوای سازندگان جهانی دسترسی داشته باشند و با تماشا، شرکت و ایجاد مسابقات جوایزی کسب کنند.

 رمز ارز vra

این پلتفرم با ایجاد انگیزه به بینندگان واقعی از طریق برنامه Watch and Earn فرصت‌های اجتماعی و اقتصادی جدیدی را برای گیمرهای ویدیویی، تیم‌ها، برگزارکنندگان مسابقات، بینندگان و برندهای تجاری در صنعت جهانی ورزش‌های الکترونیکی ایجاد می‌کند که بینندگان را قادر می‌سازد تا با تماشای مسابقات مورد علاقه‌شان امتیازهای قابل بازخریدی کسب کنند.

  • VeraWallet

VeraWallet به عنوان درگاه پرداخت و ذخیره ارزهای دیجیتال عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد توکن vra را ذخیره، استیک و معامله کنند. VeraWallet از روش ذخیره سازی سرد برای امنیت بیشتر استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که توکن‌های خود را برای کسب جوایز استیک کنند. این کیف پول اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کاربر دارد و محبوبیت آن در کنار ارز دیجیتال وراسیتی و کل دنیای بازی‌های آنلاین همچنان در حال افزایش است.

  • خرید و سوزاندن ارز vra

Verasity رویدادهای خرید و سوزاندن را برنامه ریزی کرده است که در آن از ارز فیات برای خرید ارز var از صرافیهای ارز دیجیتال و سوزاندن آن استفاده میشود. این امر باعث کاهش عرضه کلی توکن و افزایش تقاضا در طول زمان می‌شود.

ارز ديجيتال vra

موارد استفاده از ارز vra

استیکینگ

ارز دیجیتال VRA را می توان برای کسب پاداش و دریافت توکن vra استیک کرد. پاداش های به دست آمده متناسب و بر اساس تعداد توکن های استیک شده است. بر اساس گزارش‌های اعلام شده در حال حاضر این ارز دیجیتال ۲۵٫۵% سود سالیانه (تا مارس ۲۰۲۲) در ازای استیکینگ اراده می‌دهد.

کسب درامد

کاربران می‌توانند در فعالیت های ارائه شده توسط شبکه VRA برای کسب توکن شرکت کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند ویدیوها را در دامنه یک ناشر یا در وبسایت VeraEsports تماشا کنند، محتوای خود را به دیگران ارجاع دهند و اقدامات دیگری را انجام دهند که به طور مستقیم محبوبیت یک دامنه را برای کسب توکن var افزایش می‌دهد.

 درباره ارز vra

خرج کردن

یکی دیگر از موارد استفاده از ارز دیجیتال وراسیتی این است که دارندگان ارز var می‌توانند در صرافی‌ها این ارز دیجیتال را به ارزهای دیگر تبدیل کنند. همچنین می‌توانند در VeraWallet با استفاده از ارز فیات، ارز vra را بخرند و بفروشند.

از کجا می‌توان ارز دیجیتال var خرید؟

چنانچه قصد خرید این رمزارز را از صرافی‌های متمرکز و خارجی دارید می‌توانید از صرافی‌های Mexc، کوکوین، Gate.io و بیترکس استفاده کنید. صرافی‌های غیرمتمرکز DODO و یونی سواپ نیز این ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند.

تعداد توکن های در گردش  ارز دیجیتال vra

مجموع عرضه کل توکن‌های وراسیتی ۱۱۰,۳۵۶,۴۶۶,۶۹۵ است که از این مقدار ۱۰,۳۴۳,۰۹۴,۳۶۲ توکن در گردش است.

ارز vra را در چه کیف پول‌هایی نگهداری کنیم؟

برای امنیت دارایی و ذخیره‌ی آنها به کیف پول‌های ارز دیجیتال نیاز دارید. کیف پول محلی برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال است. برای ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال باید از کیف پول‌های معتبر و قابل اطمینان استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از ولت هایی که از ارز وراسیتی پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم:

آینده توکن vra و پیش بینی قیمت وراسیتی

در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال وراسیتی برابر با ۰٫۰۲۶ دلار با ارزش بازار ۱۱۸٫۲۸۲٫۵۸۷ دلار است.

صنعت ورزش‌نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است و کارشناسان معتقدند که تا سال ۲۰۲۴ می‌تواند به ۱٫۶۲ میلیارد دلار برسد. این نشان می‌دهد که هر چیزی که حتی با دنیای بازی آنلاین همپوشانی محدودی داشته باشد، پتانسیل قابل توجهی دارد.

از آنجایی که ارز دیجیتال وراسیتی ورزش‌های الکترونیکی و صنعت سرگرمی‌های ویدیویی را قادر می‌سازد تا جریان‌ها را روی پلتفرم خود میزبانی کنند، و توکن vra به عنوان ارز در بازی‌های آنلاین استفاده می‌شود، قیمت توکن VRA شانس زیادی برای عبور از آستانه ۰٫۱۰ دلار دارد و می‌تواند از ۱ دلار در آینده نزدیک فراتر رود.

اگر توکن Proof of View تا پایان سال به اوج های مثبت برسد، ممکن است سال ۲۰۲۲ با ۰٫۱۱۵ دلار آغاز شود. در صورتی که سقوط کند، رالی سال جدید ممکن است با نرخ نزولی در حدود ۰٫۰۳۵ دلار آغاز شود.

این ارز دیجتال امیدوار است که در سال ۲۰۲۲ در کوین بیس لیست شود. بنابراین تا ۰٫۳۱۵ دلار افزایش می‌یابد، شکست در راه اندازی ارتقاء و تسلط احتمالی خرس ها قیمت را به ۰٫۰۹۹ دلار کاهش می‌دهد. با این حال، با فشار خرید و فروش منظم، قیمت ارز VRA ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ با میانگین ارزش ۰٫۱۶۸۵ دلار معامله شود.

جمع بندی

تغییرات فناوری بلاک چین روزانه در حال گسترش است. پلتفرم‌های به اشراک گذاری ویدیو و ترکیب آن با بابزی‌های ویدیویی مبحثی بود که در این مقاله به آن اشاره کردیم و متوجه شدیم که ارز دیجیتال وراسیتی چیست و چگونه کار می‌کند، نحوه خرید و کیف پول های ارز var را به شما معرفی کردیم. با توجه به تحولات چشمگیر در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی انتظار می‌رود که در آینده شاهد تغییرات قابل توجهی در این زمینه‌ها باشیم.

میانگین امتیازات ۴ / ۵٫ تعداد رای: ۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *