تحلیل فاندامنتالتحلیل قیمت

این هفته در بازار آلت کوین‌ها چه توکن‌هایی رشد می‌کنند؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در زمان نوشتن این خبر (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰)، بازار آلت کوین‌ها در حال اصلاح بود. این اصلاح دو روز پیش در صرافی‌ها آغاز شد.

با بازگشت بازار به روند سابق، توکن های NFT نیز در حال بازیابی هستند. اصلاح بیشتر آلت کوین‌ها مانند مانا (MANA)، چیلیز (CHZ)، تتا (THETA) و انجین کوین (ENJ) تقریباً کامل بود.

در آن زمان، قیمت THETA در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۱۲ درصد افزایش یافت و پس از یک ماه صعود به سطح ۸ دلار رسید. با سرمایه گذاری ۹/۷ میلیارد دلاری در بازار، انتشار توکن‌های جدید THETA، می‌تواند عامل اصلی افزایش قیمت باشد.

نوسانات THETA در ۰/۰۸ بود و رابطه بین حجم معاملات و نوسانات نشان داد که افزایش حجم معامله با نوسانات بالا مطابقت دارد. بر اساس نمودار زیر، کاهش حجم معاملات نیز با افزایش قیمت مطابقت دارد.

نمودار نوسانات THETA

بر اساس نمودار، از ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) این حجم به طور مداوم کاهش یافته و انتظار می‌رود که اصلاح حجم معامله در این هفته افزایش یابد.

به همین ترتیب، یکی دیگر از توکن‌های برتر NFT به نام Chiliz اخیراً اعلامیه هایی را درباره به روزرسانی هایی انتشار داد که می‌تواند باعث افزایش قیمت این توکن شود.

به دنبال سوختن ۲۰٪ از توکن Chiliz بیش از ۴۲٪ از هودلر‌ها سود کردند. همچنین کمتر از ۱۰٪ از هودلرها، Chiliz را بیش از یک سال نگه داشتند. این بدان معناست که CHZ احتمالاً در هفته بعد افزایش خواهد یافت. با تراکنش‌های بزرگ به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، روند CHZ می‌تواند صعودی باشد.

بازگشت Decentraland بصورت آهسته اتفاق افتاد، اما افزایش حجم معامله نشانه این است که احتمال بازگشت درهفته بعد وجود دارد. سهم دارایی‌های تحت مدیریت موسسه گری اسکیل (Grayscale) از Decentraland، حدود ۱۹٫۹ میلیارد دلار است و دارایی های هر سهم در زمان نوشتن خبر ۱۱٫۳۶ دلار قیمت گذاری شده است.

نمودار قیمت Chiliz

تغییرات روزانه ۱۵٪ منفی بود و احتمالاً با افزایش ورودی موسسات، این عدد تغییر خواهد کرد. املاک و مستغلات مجازی دارای MANA مربوط به معامله گران برتر در صرافی ها هستند و به دنبال فروش ۵۰ میلیون دلار رمزهای MANA، افزایش قیمت ممکن است تازه آغاز شده باشد.

در مورد انجین کوین (ENJ)، تغییر قیمت در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد بود و هودلر‌های بزرگ بیشتر خرید می‌کردند. افزایش تراکنش‌های بزرگ و هودلینگ احتمالاً قیمت را بالاتر خواهد برد؛ زیرا بیش از ۵۰ پروژه در حال حاضر بر روی تولید و توزیع NFT بدون هزینه های گَس مربوطه کار می‌کنند.

معامله گران بیشتری ENJ را استیک می‌کنند و این تقاضا را در مبادلات اسپات افزایش می‌دهد. در زمان نوشتن این خبر انجین کوین در میان ۳ آلت کوین برتر بازار قرار گرفت که احتمالاً در هفته بعد افزایش خواهد یافت، چیزی که باید به آن توجه کنید.

بازار آلت کوین‌ها همراه نوسان است و هرهفته تعدادی از آنها در رشد و روند صعودی قرار می‌گیرند.

با دنبال کردن اخبار از روند روزانه و هفتگی بازار آلت کوین‌ها با خبر شوید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *