اخبار ارز دیجیتال

پیشبینی صعود بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

نیکولاس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان، می‌گوید که اگر بیت کوین نتواند سطح ۴۰،۰۰۰ دلاری را بشکند، با اصلاح شدید تری روبرو می‌شود، همچنین در مورد صعود مجدد بیت کوین به ۴۰ هزار دلار گفتگو کرد.

این تحلیلگر فرض می‌کند که عدم ادامه ی روند صعودی باعث می‌شود سرمایه گذاران بیت کوین را کنار بگذارند.

بیت کوین پس از بزرگترین سقوط از ماه مارس، در ۱۴ ژانویه یکبار بالاتر از سطح فوق الذکر قرار گرفت. با این حال، این فشار بیشتری برای خرید ایجاد نکرد و بیت کوین به سرعت برخی از سودهای خود را جبران کرد. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین کمی بالاتر از ۳۵۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

تاجر کالا، پیتر برانت، توییت کرده است که بیت کوین برای شروع یک روند صعودی قوی، به اصلاح سنگین تری نیاز دارد.

Grayscale

مراقب ورودی های Grayscale باشید

JPMorgan توصیه می‌کند که اطلاعات مربوط به ورودی های Grayscale را پیگیری و از این طریق موضوع صعود مجدد بیت کوین به ۴۰ هزار دلار را بررسی کند. استراتژیست های این بانک تخمین زده اند که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در روز نیاز است تا این صعود بیت کوین از تب و تاب نیفتد:

جریان ورود به بیت کوین تراست Grayscale احتمالاً باید سرعت ۱۰۰ میلیون دلار در روز خود را در طی روزها و هفته های آینده هم حفظ کند تا چنین مقاومتی شکسته شود.

بانک پیشرو ایالات متحده معتقد است که Grayscale به بیت کوین کمک کرد تا سرانجام در اوایل ماه دسامبر ۲۰،۰۰۰ دلار را تثبیت کند و باید دید آیا با ۴۰،۰۰۰ دلار نیز چنین خواهد شد؟

یک روز دیگر، یک رکورد دیگر برای Grayscale

طبق گفته مدیرعامل تازه منصوب Grayscale، مایکل سونن شاین، مدیریت دارایی تنها در روز ۱۵ ژانویه با ۷۰۰ میلیون دلار رکورددار شد، که به طور قابل توجهی بیش از هدف JPMorgan بود.

خانواده ی محصولات سرمایه گذاری آن از اکتبر تا دسامبر به ارزش ۳٫۳ میلیارد دلار ورودی داشته اند.

Grayscale بیت کوین تراست در حال حاضر ۲۲٫۹۰۱ میلیارد دلار سرمایه دارد و مایکل سوننشن، مدیرعامل گری اسکیل می‌گوید که مشتریان آن ها فشاری را به منظور ایجاد تنوع در آلت کوین ها ایجاد کرده اند.

مطمئنا اولین تجربه و تصور اکثر سرمایه گذاران از ارز دیجیتال، بیت کوین است، اما به طور فزاینده ای، موسسات ما فشار برای ایجاد تنوع در کلاس دارایی را دیده اند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *