اخبار ارز دیجیتال

استفاده از فن‌آوری ۵G برای بلاک چین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بدیهی است که انجمن کریپتو پتانسیل کامل بلاک چین را بررسی نکرده است. از آنجا که عرضه فن‌آوری ۵G در حال حاضر در مناطق منتخب در سراسر جهان در حال انجام است، انتظار می‌رود پوشش جهانی آن در ماه های آینده با امکانات لازم، زیاد شود که می‌تواند در همه بخش ها، از جمله صنعت ارز دیجیتال مهم باشد.

انتظار می‌رود شبکه بی سیم جدیدی که توسط شرکت های مخابراتی بزرگی مانند AT&T و Verizon در حال گسترش است پشتیبانی سیستم را برای تماس های تلفنی، پیام های متنی و تعامل اینترنتی به طور اساسی بهبود بخشد.

تکرار بعدی ۴G قول معرفی ظرفیت بالاتر و پاسخ سریعتر برای اتصال دستگاه و ایجاد برخی از پیشرفت های امنیتی بسیار ضروری را می‌دهد.

به گفته تحلیلگران، ۵G همچنین ظرفیت سیستم بالاتر، پوشش گسترده تر، نرخ داده بالا و صرفه جویی قابل توجه انرژی را به همراه دارد. جدیدترین شبکه بی سیم در اوج خود حدود ۲۰ برابر سریعتر از ۴G است و امکان انتقال داده ها در زمان واقعی را در سطح جهان فراهم می‌کند. بنابراین به عنوان ستون فقرات برای برنامه های پهنای باند موبایل، پخش ویدئو، بازی Ultra-HD و ملاحظات برنامه سازمانی عمل خواهد کرد.

همانطور که دنیا پیش بینی راه اندازی شبکه ای را دارد که ظرفیت و امنیت لازم را برای فعال کردن اینترنت اشیا (IoT) فراهم می‌کند، این سوال برای بیشتر علاقه مندان به ارز دیجیتال ساده است. چگونه ۵G تصویب ارز دیجیتال را تقویت می‌کند؟

تلفیق شبکه تلفن همراه ۵G با بلاک چین

ترکیبی از ۵G و بلاک چین این امکان را دارد که از ارزش اقتصادی مختلف در چندین بخش جلوگیری کند. پوشش ۵G تأخیر را کاهش می‌دهد و سرعت بالایی را فراهم می‌کند که امکان استفاده گسترده از دستگاه های اینترنت اشیا را فراهم می‌کند.

همزمان، این دستگاه ها از غیرمتمرکز سازی، امنیت، تغییر ناپذیری و حاکمیت اجماع فن‌آوری بلاک چین استفاده می‌کنند. نتیجه ای که این همکاری خواهد داشت این است که به تقویت کننده های سنسور مانند ماشین های بدون راننده، خانه های هوشمند و شهرهای هوشمند کمک می‌کند.

چگونه ۵G می‌تواند برای جامعه ی ارز دیجیتال مفید باشد

نسل بعدی شبکه تلفن همراه ۵G از نظر عملکرد و امنیت، تقویت عظیمی را در اقتصاد دیجیتال ایجاد می‌کند. این شبکه تا ۱۰۰ برابر سریعتر معاملات ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد و زمان تأخیر را کاهش می‌دهد در حالی که اتصال دستگاه بسیار زیاد و هزینه های کمتری را نیز تسهیل می‌کند.

۵G قول می‌دهد انقلابی در ارتباطات، انتقال داده ها و کیف پول های دیجیتالی قوی تر ایجاد کند که افزایش نفوذ ارز دیجیتال در صنعت تجارت در سراسر جهان را تقویت می‌کند.

علاوه بر این، ادغام ۵G و بلاک چین با ایجاد شفافیت بی سابقه، سرعت استخراج و اطلاعات به روز شده، ماینینگ ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این تکنولوژی یکپارچه همچنین نوید می‌دهد تا صنعت مخابرات جهانی را با وارد کردن برنامه های بلاک چین به جدیدترین فن‌آوری ها مانند پرداخت های بین المللی، در حل  مشکل کلاهبرداری، تأخیر و قابلیت حمل موبایل، متحول کند.

معرفی معاملات در زمان واقعی از طریق پلتفرم ۵G همچنین باعث استفاده از ارز دیجیتال در برنامه هایی غیر از ارز دیجیتال می‌شود. در حال حاضر، شرکت های عظیمی مانند Oracle و IBM گام های بزرگی را برای ادغام راه حل های مبتنی بر بلاک چین در مراقبت های بهداشتی، زنجیره تامین، املاک و مستغلات و بسیاری از صنایع دیگر برداشته اند.

عرضه ۵G لینک گمشده ای برای تأمین امنیت درجه بالا، تأخیر کم و سرعت پیشرفته مورد نیاز برای هدایت ارز دیجیتال در این بخش ها است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *