اخبار ارز دیجیتال

آیا بیت کوین پس از طلا می‌تواند بازار سهام را در اختیار بگیرد؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

برخی از سرمایه گذاران دنیای کریپتو بر این باورند که بیت کوین پس از طلا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ذخیره‌ی ارزش باشد. در این عصر دیجیتالی، همه دوست دارند ارز‌ دیجیتال داشته باشند. اما آیا بیت کوین در حال تغییر بازار است؟ یا سرمایه گذاران برای همیشه از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند؟ آیا بیت کوین پس از طلا به عنوان برترین ارزش شناخته می‌شود؟

در دوره‌های مختلف و با موفقیت سرمایه گذاران برتر حتی نظر کسانی که مخالف بیت کوین بودند نیز تغییر کرده و جذب این رمز ارز برتر شده است. در حال حاضر بیت کوین به یکی از پرطرفدارترین دارایی‌ها در میان سرمایه‌گذاران تبدیل شده و در نتیجه بحث قدیمی در مورد استراتژی سبد سهام ۶۰-۴۰ در حال تغییر است.

استراتژی سبد سهام ۶۰/۴۰ یک ساختار سرمایه گذاری سنتی است، بر طبق این استراتژی سرمایه گذاری‌ها به ۶۰ درصد سهام و ۴۰ درصد اوراق تقسیم می‌شود که این امر به کاهش خطرات سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

با این حال، بیت کوین در حال حاضر، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) قوی ارائه می‌دهد. همچنین این رمز ارز بازده بالاتری نسبت به اوراق قرضه (BND) و سهام (VOO) دارد.

استراتژی سبد سهام 60/40

علاوه بر این، از نظر رشد و بازده، بیت کوین بهتر از اوراق قرضه و سهام عمل می‌کند.

بازده بیت کوین نسبت به اوراق قرضه و سهام

اگر مردم از بازار سهام دور شوند، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا دلیلی برای نگرانی وجود دارد؟

مارک لیختنفلد (Marc Lichtenfeld) یک استراتژیست بینش‌هایی را درباره‌ی تأثیر تنوع سبد سهام ارائه کرد. به نظر وی بیت کوین تهدیدی برای بازارهای سهام نخواهد بود.

لیختنفلد معتقد است بازار رمز ارز، بازار سهام را تهدید نمی‌کند؛ زیرا مردم هنوز ارز‌های دیجیتال را به عنوان یک ابزار مالی در نظر نمی‌گیرند.

به گفته وی، اگر در آینده بیت کوین در لیست سهام قرار گیرد، به دیگر شرکت‌های کوچک که در صرافی‌ها لیست شده‌اند آسیبی نمی‌رساند.

علاوه بر این، لیختنفلد ادعا کرد که پذیرش نیز امر مهمی است که باید به آن توجه کنیم. بازار سهام تحت تأثیر بازار رمز ارز‌ها قرار نمی‌گیرد؛ زیرا پذیرش رمزارز‌ها نسبت به بازار سهام کمتر است. به عنوان مثال، مردم از ایجاد حساب در کوین بیس به دلیل فرآیندهای پیچیده و عدم درک آنها و ترس از دادن سرمایه خودداری می‌کنند.

با این وجود، بسیاری از شرکت‌ها یا بیت کوین خریده‌اند یا اعلام می‌کنند که تمایل به خرید رمز ارز‌ها دارند. این امر می‌تواند سرمایه گذاران بیشتری را به بازار ارز‌های دیجیتال جذب کند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *