اخبار ارز دیجیتال

بایننس ۱۴ روز برای ترک صرافی به کاربران آمریکایی فرصت می‌دهد.

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

خلاصه

  • برخی از کاربران صرافی بایننس در ایالات متحده، ایمیل هایی دریافت کرده اند که به آن ها ۱۴ روز فرصت داده شده تا دارایی های خود را از صرافی ها خارج کنند.
  • طبق ایمیل فرستاده شده، در صورت خودداری انجام این کار، حساب آن ها قفل می‌شود.
  • این اصرار بر ترک صرافی ها بمنظور جلوگیری از مبادله کاربران آمریکایی است.

صرافی بایننس مجددا در حال مقابله با کاربران مستقر در ایالات متحده است. و این بار، ممکن است واقعاً عملی شود.

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، ارسال ایمیل برای کاربران در ایالات متحده را آغاز کرده است، بایننس به آن ها ۱۴ روز فرصت می‌دهد تا حساب خود را ببندند.

در ایمیل، اینطور آمده است که: “کاربر عزیز، ما در حال کنترل کردن بودیم، که متوجه شدیم شما در حالی که خود را فردی آمریکایی معرفی کرده اید سعی دارید به Binance دسترسی پیدا کنید. لطفا توجه داشته باشید که طبق شرایط، ما قادر به خدمات رسانی به افراد آمریکایی نیستیم. شما ۱۴ روز فرصت دارید تمام موقعیت های فعال حساب خود را ببندید و تمام وجوه خود را برداشت کنید، در غیر این صورت حساب شما قفل می‌شود.”

این اولین باری نیست که بایننس از کاربران آمریکایی می‌خواهد که آن جا را ترک کنند، اما نشان دهنده قاطع ترین زبان صرافی ها در این زمینه است.

در جولای ۲۰۱۹، بایننس به کاربران آمریکایی ۹۰ روز – تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ – فرصت داد تا شواهدی را ارائه کنند که ثابت کند آن ها شرایط خدمات سایت را نقض نکرده اند یا دسترسی به عملکردهای تجارت و سپرده را از دست داده اند.

این هشدار یک روز پس از اخطار بایننس که مبنی بر راه اندازی بایننس بود، اعلام شد. ایالات متحده در معاملات ناشناخته ی BAM مشارکت دارد. ایالات متحده جفت توکن های کمتری را ارائه می‌دهد که در همه ایالت ها در دسترس نیست، اما قابل تنظیم است. از نظر تئوری برای کسانی که می‌خواهند مانده حساب خود را منتقل کنند، یک بستر امن فراهم می‌کند.

اما کاربران بایننس که زیاد هم باهوش نبودند و در ایالات متحده مستقر هستند بیشتر به نادیده گرفتن هشدارها روی آوردند. صرافی بایننس تا حدی به اطلاعات ارائه شده توسط کاربر اعتماد کرده است. کاربران هنگام تنظیم حساب می‌توانند ادعا کنند که آمریکایی نیستند. حداقل در گذشته صرافی بایننس از یک سیستم تأیید طبقه بندی استفاده کرده است که به کاربران امکان می‌داد که خرید و فروش مقادیر محدود بیت کوین از طریق معاملات spot را بدون گذراندن مرحله ی راستی آزمایی (Know-Your-Customer) که ممکن است در صرافی مستقر در ایالات متحده پیدا کنند، انجام دهند. این بدان معناست که اگر آن ها صادق نبودند، آمریکایی ها هنوز می‌توانستند از صرافی استفاده کنند.

در اوایل این ماه صرافی بایننس ارسال ایمیل برای کاربران با آدرس IP مرتبط با ایالات متحده را آغاز کرده است. هر کسی که در ایالات متحده به سیستم وارد می‌شود، ممکن است ایمیلی دریافت کند که به آن ها ۹۰ روز زمان تعویض پلتفرم را داده شده است. با این حال، با داشتن یک شبکه خصوصی مجازی، کاربران همچنان می‌توانند از این محدودیت ها عبور کنند.

آخرین برخورد شدید صرافی بایننس کمتر از یک هفته پس از اعلام خبر شکایت از Forbes و دو روزنامه نگار آن برای افترا پس از انتشار مقاله ای توسط Forbes که ادعا می‌کرد، هدف صرافی مذکور از ایجاد یک شرکت تابعه آمریکایی، به نام Binance.US، این است که “نهاد نظارتی را که ناظر بر اجرای قوانین مربوطه است را منحرف کند” اعمال شد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *