اخبار ارز دیجیتال

حرکت صعودی قیمت بیت کوین (۲۵ خرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۱
(۱)

انتظار برای صعود بیت کوین سرانجام به پایان رسید. گاوها در تلاش هستند تا کنترل بازار را پس بگیرند. ‌می‌توانیم به حرکت قیمت بیت کوین به سمت ۵۰ هزار دلار امیدوار باشیم. در حال حاضر میلیاردرهای بسیاری از بیت کوین حمایت می‌کنند و این نشانه برای بیت کوین بسیار مثبت است.

به عنوان مثال، دیروز پس از اظهار نظر پل تودور جونز (Paul Tudor Jones) مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پوشش ریسک، درباره بیت کوین، قیمت این رمز ارز به ۴۰ هزار دلار رسید.

“من بیت کوین را به عنوان یک دارایی که باعث متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاریم می‌شود، دوست دارم.”

جونز در پاسخ به این سال که آیا قیمت فعلی بیت کوین را دوست دارد یا خیر، پاسخ داد:

“من بیت کوین را برای متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاریم دوست دارم. تنها چیزی که به طور قطعی می‌دانم این است که می‌خواهم در این زمان ۵٪ طلا، ۵٪ بیت کوین، ۵٪ پول نقد، ۵٪ کالا داشته باشم.”

مدیر مشهور صندوق پوششی Tudor Investment Corp بیان کرد:

“من نمی‌دانم که می‌خواهم با ۸۰٪ دیگر چه کار کنم. من می‌خواهم صبر کنم و ببینم بانک فدرال چه کاری انجام خواهد داد؛ زیرا آنچه آنها انجام می‌دهند تأثیر زیادی خواهد داشت.”

شرط ایلان ماسک برای پذیرش بیت کوین

جالب ترین واقعیت در مورد قیمت بیت کوین این است که هنوز هم با توییت‌های ایلان ماسک (Elon Musk) تغییر می‌کند. پیام‌های رمزآمیز وی نوسانات بالایی را در فضای بازار ایجاد می‌کند که در طولانی مدت ممکن است چندان مثبت نباشد. با این حال، به نظر می‌رسد که او موضع ضد بیت کوین خود را از دست داده و به نظر اگر ماینر‌ها بتوانند نشان دهند که ۵۰٪ از انرژی استفاده شده برای استخراج از انرژی پاک است، تسلا ممکن است شروع به پذیرش بیت کوین کند.

مطلب مرتبط: آینده استخراج ارز دیجیتال چیست؟

اکنون هیچ چیز مهمتر از استفاده از انرژی پاک برای استخراج نیست و ما واقعاً معتقدیم که در آینده‌ای نزدیک از ماینرهای بیت کوین خواهیم شنید که بیشتر انرژی مورد استفاده برای استخراج، انرژی پاک است. چنین تحولی برای بیت کوین بسیار مثبت خواهد بود و به احتمال زیاد برای رشد قیمت بعدی بیت کوین یک عامل سرعت‌بخش خواهد بود.

میانگین امتیازات ۱ / ۵٫ تعداد رای: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *