تحلیل تکنیکالتحلیل قیمت

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (۶ خرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

با تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین دریافتیم که پس از سقوط قیمت بیت کوین که در آخر هفته گذشته (۱ و ۲ خرداد ۱۴۰۰) اتفاق افتاد، بیت کوین برخی از ضررهای خود را جبران کرد. در ادامه این تحلیل را باهم بررسی خواهیم کرد.

پرایس اکشن دیروز (۵ خرداد ۱۴۰۰) بسیار جذاب بود؛ زیرا این قیمت میانگین متحرک ساده (SMA) 200 روزه را در بازه زمانی روزانه به چالش کشید. امیدوار به اجرای گاو نر بیت کوین بودیم که قیمت بتواند بالاتر از این میانگین ۲۰۰ روزه حرکت کند.

با این حال، بیت کوین نتوانست از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه عبور کند و این اولین نشانه ضعف در پرایس اکشن است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ و ۱۰۰ روزه معامله می‌شود که تأیید می‌کند، گاوها دیگر نمی‌توانند قیمت را کنترل کنند و این خرس‌ها هستند که روند را در دست می‌گیرند.

در بازه زمانی ۴ ساعته امکان اجرای بازار گاو نر وجود داشت و امیدوار بودیم که قیمت بیت کوین بالای سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بماند. متأسفانه، در سطح فعلی نیز نشانه‌های قدرت زیادی وجود ندارد و اگر قیمت بیت کوین نتواند در جنگ خود مقابل میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه پیروز شود و به بالاتر از این میانگین نرسد، احتمالاً سقوط بیشتری خواهیم دید.

گاوهای BTC نیز از نزدیک ۴ ساعت را مشاهده کرده و امیدوارند که قیمت بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه باقی بماند. متأسفانه، در اینجا نیز نشانه‌های قدرت زیادی وجود ندارد و اگر قیمت بیت کوین نتواند در جنگ خود مقابل میانگین ۵۰ روزه پیروز شود و بالاتر از SMA 50 روزه نماند، احتمالاً ضعف بیشتری خواهیم دید.

اندیکاتور RSI طی چند روز گذشته در در بازه زمانی روزانه در حال روند صعودی است و یک خط پایین و بالاتر ایجاد شده که نشانه اعتماد به نفس گاوهای بیت کوین است.

RSI اندیکاتوری بازگشتی است که برای تأیید و تعیین نقاط قیمتی و سطوح بازگشتی بازار به‌کاربرده می‌شود.

نکته اصلی این است که اگر قیمت بیت کوین بالاتر رود، لازم است در محدوده زمانی ۴ ساعته بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزی باقی بماند و همچنین باید در محدوده زمانی روزانه بالاتر از این میانگین در ۲۰۰ روز گذشته باقی بماند.

میانگین متحرک ساده بیت کوین در بازه زمانی 4 ساعت

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *