اخبار ارز دیجیتال

افزایش جریان ورودی سرمایه به بازار کاردانو (۴ خرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

جریان ورودی سرمایه به بازار کاردانو و توکن ADA در هفته گذشته (۳۰ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰ میلیون دلار بود. آدا رمز ارزی است که شاید سرمایه گذاران برای ملاحظات زیست محیطی و الگوریتم اثبات سهام (PoS) آن را انتخاب کنند.

بر اساس CoinShares، بزرگترین شرکت سرمایه گذاری دارایی‌های دیجیتال اروپا، جریان ورودی سرمایه به بازار کاردانو در طی یک هفته ۹۷ میلیون دلار آمریکا بود که رکورد دیگری برای خروج ارز از آمریکا است.

در این گزارش ذکر شد:

” این یک تغییر در احساسات پس از افزایش نظارت قانونی و نگرانی در مورد اعتبارات زیست محیطی بیت کوین است.”

علی رغم کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم و سایر آلت کوین‌ها به طور معمول رمز ارز‌های دیگر به غیر از بیت کوین، با مثبت شدن روند نزولی ۲۷ میلیون دلار روبرو شدند. شرکت سرمایه گذاری چند دارایی و پولکادات به ترتیب ۷ میلیون دلار و ۵/۵ میلیون دلار جریان ورودی سرمایه داشته‌اند.

برای مثال، در همین هفته حدود ۱۱۰/۹ میلیون دلار از بازار بیت کوین، و ۱۲/۶ میلیون دلار از اتر خارج شده است.

اثبات کار (PoW) و اثبات سهام دو مکانیسم اجماع متفاوت هستند که می‌توانند برای امنیت شبکه بلاک چین استفاده شوند. بیت کوین و اتریوم هر دو روی سیستم‌های PoW کار می‌کنند که در آن ماینر‌ها الگوریتم‌های پیچیده ای را حل می‌کنند و با ارزهای دیجیتال پاداش می‌گیرند و به انرژی زیادی نیاز دارند.

مطلب مرتبط: مقایسه‌ی اثبات کار و اثبات سهام

PoS یک روش کم مصرف تر است که در آن اعتبارسنج‌ها ارز دیجیتال خود را برای امنیت شبکه قفل می‌کنند. اتریوم در حال حرکت به سمت PoS با اتریوم ۲٫۰ است و انتظار می‌رود که کل انرژی مصرفی آن حداقل ۹۹/۹۵٪ کاهش یابد.

قبل از شروع روند سقوط بازار در هفته گذشته، کاردانو در میان ارزهای دیجیتال برتر بازار قرار داشت. در زمان نوشتن این خبر با رشد ۳۳/۵ درصدی به ۱/۶۰ دلار رسیده و ارزش کل بازار آن معادل ۵۰/۹۲۲ میلیارد دلار است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *