اخبار ارز دیجیتال

آینده کاردانو در تابستان ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

کاردانو در حال رونق است. تنها دو هفته پیش ADA (توکن کاردانو) به بالاترین قیمت ۲/۵۰ دلار رسید. در ادامه روند قیمت و آینده کاردانو را بررسی می‌کنیم.

به علت سقوط قیمت بیت کوین، کاردانو به یک دلار رسید. با این حال، یک افزایش قیمت شدید باعث شد تا به ۱/۸۰ دلار برسد. با استفاده از قرارداد‌های هوشمند و هاردفورک آلونزو (Alonso)، علاقه زیادی به سوی ADA جلب شد و از این رو آینده‌ کاردانو روشن به نظر می‌رسد.

قرارداد هوشمند کاردانو

پیش‌بینی‌ها همچنان ادامه خواهد یافت؛ زیرا افزایش قیمت کاردانو در انتظار است.

قراردادهای هوشمند در شبکه اصلی در حال نزدیک شدن به بروز رسانی هستند و به گفته چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، در هارد فورک آلونزو همه چیز از جمله آینده کاردانو مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت که کاردانو به زودی شبکه Pioneer Test خود را راه اندازی می‌کند. این مدت حدود چهار تا شش هفته ادامه خواهد داشت و در پایان ژوئن ۲۰۲۱ “قابلیت فریز کردن دارایی” ایجاد می‌شود. در طول این دوره فریز، هارد فورک صورت خواهد گرفت و در نتیجه می‌توان قراردادهای هوشمند را برای شبکه اصلی اجرا کرد.

هاسکینسون همچنین اعلام کرد: کاردانو برنامه Plutus Pioneer را آغاز کرده است که بیش از ۱۰۰۰ توسعه دهنده را برای نوشتن برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) با استفاده از زبان برنامه نویسی Plutus آموزش می‌دهد.

تبادل توکن ERC-20 در کاردانو

مبدل ERC-20 کاردانو، به شبکه آزمایشی خود نزدیک می‌شود. کسانی که در حال توسعه روی بستر اتریوم هستند به راحتی می‌توانند پروژه‌های خود را به کاردانو منتقل کرده و توکن ERC-20 خود را مبادله کنند تا از این طریق در هزینه‌های دیگر صرفه جویی کنند.

لارک دیویس (Lark Davis)، کاربر فعال یوتیوب و تحلیل گر رمز ارز‌ها گفت:

“فکر می‌کنم بسیاری از پروژه ها را می‌بینید که برای ادغام با کاردانو عجله دارند، همان اندازه که ما برای ادغام با زنجیره هوشمند بایننس یا Polygon عجله کرده‌ایم.”

از نظر وی پروژه‌ها به دنبال این هستند که بر روی چندین بلاک چین کار کنند.

سود مؤسسات در استفاده از کاردانو

دیویس همچنین اظهار داشت که موسسات بیش از بیت کوین و اتریوم شروع به بررسی می‌کنند و او معتقد است که صندوق‌های پوشش ریسک (Hedge Fund) و غیره به دنبال انتخاب یک کوین سازگار با زیست محیط بلاک‌چین‌های اثبات سهام هستند.

طبق Coinshares:

“کاردانو بیشترین جریان ورودی سرمایه ۱۰ میلیون دلاری را به خود اختصاص داده است و سرمایه گذاران فعال توکن‌های الگوریتم اثبات سهام را براساس ملاحظات زیست محیطی انتخاب کنند.”

کاردانو هفته گذشته ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری جلب کرده است که بزرگترین جریان ورودی سرمایه بود و همه دارایی‌های دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین را شکست داد.

خبر خوب دیگر، بیش از ۱ میلیون کاربر از کیف پول ADA استفاده می‌کنند. همچنین، با بیش از ۷۰ درصد ADA که تقریباً در ۲۵۰۰ کیف پول فعال در سراسر جهان ذخیره شده و کاردانو را به یکی از غیر متمرکزترین بلاک چین‌ها تبدیل کرده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *