اخبار ارز دیجیتال

کمک کاردانو به توئیتر برای غیرمتمرکزسازی

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

هوسکینسون از پروژه ی در حال انجام شبکه های اجتماعی در IOHK خبر داد.

نکات کلیدی

  • چارلز هوسکینسون گفته است که کاردانو قصد دارد به توییتر کمک کند تا استاندارد رسانه های اجتماعی با نوآوری باز را توسعه دهد.
  • IOHK و Twitter هر دو در حال کار بر روی یک پروژه در این راستا هستند.
  • هر دو پروژه در مراحل اولیه هستند و به جزئیات کمی دست یافته اند.

چارلز هوسکینسون، رئیس IOHK و کاردانو، علاقه ی خود را برای کمک به توییتر به منظور ایجاد یک استاندارد غیرمتمرکز در رسانه های اجتماعی نشان داده است.

مدیر عمال توییتر، استاندارد Bluesky تأیید کرد

توییتر در حال حاضر بر روی ساخت Bluesky کار می‌کند، یک استاندارد غیرمتمرکز در رسانه های اجتماعی که برای اولین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد. تاکنون، این شرکت در مورد برنامه ها و پیشرفت های حاصل شده چیز زیادی نگفته است.

با این حال مدیر عامل توییتر، جک دورسی، اوایل این هفته هنگام بحث در مورد تصمیم این شرکت برای تعلیق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده از توییتر، بار دیگر این برنامه ها را تکرار کرد. دورسی معتقد است که این ممنوعیت “تصمیم درستی بوده است، اما وی ارزشمندی چک ها و ترازنامه ها در توییتر را در گرو محقق شدن یک استاندارد با نوآوری باز می‌داند.

دورسی همچنین اشتیاق دیرینه خود به بیت کوین را بازگو کرد و گفت که بیت کوین را به عنوان یک فن‌آوری که “تحت کنترل هیچ فرد یا نهادی نیست” تحسین می‌کند. به این ترتیب، بیت کوین می‌تواند مدلی برای استاندارد رسانه های اجتماعی ارائه دهد که توییتر روی آن کار کند.

برنامه ی کاردانو برای شبکه های اجتماعی

کاردانو به طور رسمی برنامه های خود را برای یک پلتفرم یا استاندارد رسانه های اجتماعی اعلام نکرده است. هاسکینسون در پاسخ به توییت های دورسی در این هفته فقط به برنامه هایی اشاره داشت که در این راستا برنامه ریزی شده اند.

جک، ما در حال کار بر روی چیز هایی هستیم. شما آن را به یک پروژه منبع باز تبدیل کنید و صنعت ما هم می‌تواند در این امر سهیم باشد.

چارلز هوسکینسون (IIOK_Charles @) چهادهم ژانویه ۲۰۲۱

کاردانو از قراردادهای هوشمند تا زمانی که پروژه در ماه مارس وارد مرحله Goguen شود، پشتیبانی نخواهد کرد. این یک پشتیبانی ضروری برای هر نوعی از برنامه های بلاکچین از جمله یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. این موضوع نشان می‌دهد که ما فقط چندماه دیگر به محصولات رسانه های اجتماعی کاردانو دسترسی پیدا می‌کنیم.

با توجه به کمبود برنامه های دیگر برای کاردانو، یک پروژه رسانه ی اجتماعی می‌تواند به یک اپلیکیشن برجسته برای این بلاکچین تبدیل شود؛ فرض بر این است که این برنامه در تاریخ اولیه به پایان برسد.

هر پلتفرمی که کاردانو ایجاد کند با سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین مانند Hive ،Memo.cash ،Peepeth ،Block.one’s Voice و بسیاری دیگر رقابت خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *