اخبار ارز دیجیتال

کوین بیس برای فعال کردن معاملات فیوچرز اقداماتی انجام داد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) درخواست خود را برای عضویت در انجمن ملی معاملات آتی آمریکا (NFA) ارائه کرده تا بتواند به‌عنوان یک پذیرنده قانونی در حوزه معاملات فیوچرز فعالیت کند.

براساس گزارشات وبسایت NFA، در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ کوین بیس برای فعال کردن معاملات فیوچرز در خواست خود را با نام “Coinbase Global Inc” ارسال کرد.

این خبر نشان می‌دهد که صرافی به غیر از انجام معاملات لحظه‌ای، به دنبال معاملات پرسود مشتقات است که با استفاده از آن افراد می‌توانند روی قیمت‌های آینده پیش بینی کنند.

صرافی کوین بیس در ۱۶ سپتامبر این حرکت را از طریق توییتر اعلام کرد و گفت: “این گام بعدی برای گسترش پیشنهادات و ارائه معاملات فیوچرز و مشتقات در پلتفرم ماست. هدف ما از این کار رشد اقتصاد ارز‌های دیجیتال است. “

اگر کوین بیس به عنوان عضو قاونی تحت NFA تأیید شود، شرکت به عنوان تنظیم کننده بازار‌های مشتقات آمریکا در کمیسیون معاملات آتی کالا ثبت نام کند.

بازار مشتقات نمونه‌ای از بازار مالی برای معاملات مشتقه، همچون بازار معاملات فیوچرز یا اختیار معامله است که ارزش آن از ارزش دیگر دارایی‌ها مانند ارز دیجیتال، اوراق بهادار، نرخ بهره و شاخص اوراق بهادار، مشتق می‌شود.

مشتقات معمولی شامل قراردادهای آتی و اختیار معامله است. معاملات آتی به مردم امکان خرید و فروش قراردادهایی را می‌دهد که قیمت بیت کوین یا رمز ارز‌های دیگر را در یک تاریخ خاص در آینده تعیین می کنند. اگر فکر می‌کنید قیمت کاهش می‌یابد، می‌توانید دارایی را با قیمت بالاتری بفروشید و سود آن را دریافت کنید.. قراردادهای اخیار معامله یا آپشن به طور مشابه عمل می‌کنند، اما به معامله گران این امکان را می‌دهند که با قیمت از پیش تعیین شده خرید یا فروش کنند.

با وجود افزایش ترس، عدم اطمینان و تردید این بازار‌ها در سال ۲۰۲۱ محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. بر اساس داده‌ها، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ میلیارد دلار معامله در بازار مشتقات انجام شده است. از نظر سود صرافی ارز دیجیتال بایننس با ۱۰/۱ میلیارد دلار، صرافی FTX با ۶/۸ میلیارد دلار و Bybit با ۳/۸ میلیارد دلار در صدر لیست این بازار قرار گرفتند.

پس از آن که SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) در صورت راه اندازی سیستم وام دهی استیبل‌کوین‌ از کوین بیس شکایت خواهد کرد، این شرکت امیدوار است معاملات فیوچرز و مشتقات بسیار آسان تر از سیستم وام دهی استیبل‌کوین‌ها باشد.

بر اساس گزارش ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ از مجله اقتصادی تایمز، کوین بیس همچنین در این هفته ۲ میلیارد دلار اوراق قرضه به فروش رساند که در این گزارش ۷ میلیارد دلار سفارش برای اوراق قرضه ۷ و ۱۰ ساله ثبت شده است.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس امروز در تاریخِ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد که در انجمن ملی آینده ثبت نام کرده است تا به عنوان یک تاجر ثبت شده کمیسیون آتی شناخته شود.

در آمریکا، کسب و کار‌ و شرکت‌هایی که قصد دارند به صورت شخصی دارایی و محصولات مشتقه خود را بفروشند باید در کمیسیون معاملات آتی ثبت نام کنند. برای انجام این کار، آنها معمولاً ابتدا باید عضو NFA باشند که از طرف آژانس ثبت نام را انجام می‌دهد.

گفتنی است NFA یک سازمان خودتنظیم‌گر در صنعت مشتقات آمریکا است. کوین بیس در حساب توییتر خود این خبر را منتشر و جزئیات دیگری از آن را اعلام نکرده است.

طبق داده‌ها، کوین بیس پیش از این بررسی کرده است که رقبای این شرکت تقریبا ۱۵۰ میلیارد دلار برای معاملات مشتقات ارز دیجیتال ایجاد کرده‌اند. کوین بیس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در آمریکا است و بیان کرد که نمی‌تواند این جایگاه را به سایر رقبا واگذار کند؛ به همین دلیل این صرافی تصمیم گرفته است تا در معاملاتی آتی خود را ایجاد و ارئه کند.

تا به حال صرافی کوین بیس برنامه‌ای برای فعال کردن معاملات فیوچرز ثبت نکرده است و درخواست او برای عضویت در NFA اولین قدم برای انجام این کار است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *