اخبار ارز دیجیتال

کوین بیس بازار NFT را راه اندازی می‌کند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس آخرین صرافی است که به حوزه NFT وارد شده است. صرافی ارز دیجیتال یک لیست انتظار اولیه برای بازار NFT اعلام کرد. این پلتفرم که “Coinbase NFT” نامیده می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که مجموعه NFT خود را استخراج، خرید و ارائه کنند.

صرافی کوین بیس در حال راه اندازی یک بازار همتا به همتا برای توکن های NFT (توکن غیرمثلی) است. شرکت کوین بیس در که بورس نزدک نیز لیست شده اعلام کرد: استخراج، خرید، ارائه و یافتن توکن NFT آسان و سریع تر از قبل خواهد شد. این صرافی افزود: “ما قصد داریم جامعه سازندگان NFT را به صورت تصاعدی رشد دهیم و این یک پیروزی برای هنرمندان و طرفداران توکن‌ های غیرمثلی است.”

همانطور که توسط شبکه خبری NewsBTC گزارش شده است، این حرکت گام اولیه شرکت در اوایل سال با تمایل شرکت به راه اندازی فروشگاه برنامه کریپتو نشان دادند، است.

تأثیر کوین بیس بر رشد توکن های NFT

صرافی کوین بیس در روز سه شنبه در تاریخِ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد که در حال راه اندازی بازار برای توکن های NFT است. سانچان ساکسنا (Sanchan Saxena)، معاون خدمات و محصولات کوین بیس، نوشت:

امروز، ما Coinbase NFT را معرفی می‌کنیم، یک بازار همتا به همتا که استخراج، خرید، ارائه و دریافت NFT را آسان تر از همیشه می‌کند.

وی افزود:

“همانطور که کوین بیس دسترسی آسان و قابل اعتماد به بیت کوین را برای میلیون‌ها کاربر آسان کرد، این کار را برای NFT نیز انجام خواهد داد.

شرکت کوین بیس در ادامه توضیح داد: “همه NFT ها درون زنجیره هستند. راه اندازی اولیه از استانداردهای اتریوم ERC-721 و ERC-1155 پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی چند زنجیره ای نیز برنامه ریزی شده است. ما بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهیم، اما هرگز سازندگان را قفل نمی‌کنیم. ” کاربران علاقه مند می‌توانند برای دسترسی سریع ثبت نام کنند.

کوین بیس از NFT های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از آن به سایر بلاک چین‌ها از آنجا گسترش می‌یابد. بر اساس گزارشات اولیه، این پلتفرم از کیف‌های شخصی خود استفاده می‌کند و نیازی به تأیید KYC (قوانین شناخت مشتری) ندارد.

علاوه بر این، این خبر پس از اینکه صرافی‌های FTX و Gemini بازارهای مربوطه NFT خود را معرفی کردند، منتشر شد. در حالی که بزرگترین بازار NFT از آن OpenSea است.

صرافی کوین بیس با اشاره به اینکه “صنایعی مانند مد، بازی و موسیقی قدرت NFT را در بازکردن اشکال جدید خلاقیت و مالکیت می‌شناسند”، بیان کرد :اگر سعی کرده اید یک توکن NFT ایجاد یا خریداری کنید، احتمالاً پی برده‌اید که تنها تجربه‌ی کاربر کافی نیست.

کوین بیس قصد دارد این فرآیند را ساده تر کند و می گوید: “ما با ایجاد رابط‌های محبوب که پیچیدگی را در پشت صحنه قرار می‌دهند، NFT ها را قابل دسترس می‌کنیم. ما ویژگی های اجتماعی را اضافه می کنیم که راه های جدیدی را برای گفتگو و ارائه باز می‌کند. ” معاون رئیس شرکت تاکید کرد:

ما قصد داریم جامعه سازندگان را به صورت تصاعدی افزایش دهیم، این یک پیروزی برای هنرمندان و طرفداران است.

هدف بازار NFT این است که “ابتدا خلاق و خالق باشید”. به نظر می‌رسد کوین بیس با طراحی بازار برای مشارکت اجتماعی به خلاقیت دست پیدا می کند، حوزه‌ای که OpenSea معمولاً به آن توجهی نکرده است.

صرافی کوین بیس همچنان به طور جدی به ارائه محصولات جدید برای مصرف کنندگان توجه دارد. علاوه بر این، گروه‌های تحقیقاتی دریافتند که این شرکت در حال نزدیک شدن به ۷۰ میلیون کاربر تأیید شده است.

کوین بیس یک صرافی شناخته شده و قابل اعتماد به خصوص در ایالت متحده است. همین امر موجب شده تا وقتی این صرافی اقدام به راه اندازی بازار یا محصول جدیدی کند، مورد توجه کابران زیادی قرار گیرد. با افزایش توجهات کوین بیس به NFT بازار این توکن‌ها با رشد همراه خواهد بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *