اخبار ارز دیجیتال

ویژگی جدید کوین مارکت کپ با تعویض توکن‌های ERC20

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ویژگی جدید کوین مارکت کپ با امکان تعویض توکن‌های ERC20 راه اندازی شد.

خلاصه:

  • کاربران کوین مارکت کپ (CMC) می‌توانند توکن‌های ERC-20 را در صرافی یونی سواپ (Uniswap) تعویض کنند.
  • این اقدام می‌تواند برای درآمد صرافی‌های غیرمتمرکز صعودی باشد.
  • با ادامه روند نزولی قیمت‌ها، هیچ واکنشی از سوی توکن‌های UNI نشان داده نمی‌شود.

پلتفرم تجزیه و تحلیل CoinMarketCap با آخرین پیشنهاد خود در حال اضافه کردن ویژگی تعویض توکن در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) است.

در آخرین اعلامیه وبسایت صرافی ارز دیجیتال بایننس، کوین مارکت کپ از قابلیت تعویض توکن به وسیله صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ و پشتیبانی از صرافی‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های بیشتری در آینده خبر داده است.

این پلتفرم محبوب، ردیابی توکن‌های یونی سواپ را یکپارچه کرده تا امکان تعویض توکن‌های ERC-20 اتریوم را فراهم کند.

“در هر شبکه و توکن پشتیبانی شده، شما می‌توانید با استفاده از یک کیف پولی که از سوی کوین مارکت کپ پشتیبانی می‌شود، توکن‌های خود را به صورت امن و مطمئن در این شبکه تعویض کنید.”

این گزارش افزود که کیف پول‌های پشتیبانی شده از سوی یونی سواپ برای تعویض توکن کوین مارکت کپ نیز در دسترس خواهند بود. کیف پول‌ها شامل متامسک، WalletConnect ،Coinbase Wallet ،Fortmatic و Portis است.

تعویض توکن در کوین مارکت کپ

برای تعویض، کاربران باید به صفحه‌ای که توکن در آن وجود دارد بروند. آنها یک تبدیل کننده بین دو کوین را در سمت راست صفحه و گزینه “Swap on CoinMarketCap” مشاهده خواهند کرد.

با کلیک بر روی آن پلتفرم، توکن‌های قابل تعویض و اتصال به کیف پول را نشان می‌دهد.

نکته جالب این است که کوین مارکت‌کپ برای تبادل توکن یونی‌سواپ را نسبت به پنکیک‌سواپ ترجیح داده است، در حالی که پنکیک‌سواپ بر بستر بلاک چین خود بایننس اجرا می‌شود. یونی‌سواپ هم‌چنان محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز جهان با بیش از ۶۸ درصد سهم از این بازار است. این اقدام می‌تواند میلیون‌ها کاربر جدید را به سمت یونی‌سواپ بکشاند و جریان کسب کارمزد آن را ارتقا دهد.

هرچند، تبادل توکن و استفاده و یکپارچه‌سازی با یونی‌سواپ یک هدف به منظور افزایش پذیرش رمز ارزها بوده است.

کاربرانی که از تبادل توکن Coinmarketcap استفاده می‌کنند باید هم‌چنان کارمزد تراکنش یونی‌سواپ را پرداخت کنند. این موضوع، نکته بسیار مثبتی برای این صرافی غیر متمرکز است. نسخه سوم یونی‌سواپ در هفته گذشته به طور میانگین روزانه ۱/۷ میلیون دلار کارمزد کسب کرده است. این رقم برای نسخه دوم یونی‌سواپ برابر با ۱/۲ میلیون دلار بود. بنابراین کارمزد یونی‌سواپ از مجموع کارمزد شبکه‌های بیت کوین و بایننس اسمارت چین بیشتر بوده است.

واکنش قیمت توکن UNI به انتشار این خبر

UNI توکن بومی یونی‌سواپ در ۷ روز گذشته با کاهش قیمت ۱/۵٪ مواجه شده و اکنون قیمت آن ۱۸/۱۲ دلار است. طی یک ماه گذشته، قیمت UNI تقریبا ۳۰٪ کاهش یافته و اکنون نیز نسبت ارزش خود در تاریخ ۳ می ۲۰۲۱، ۶۰ درصد کاهش داشته است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *