اخبار ارز دیجیتال

صرافی بایننس زیر ذره بین وزارت دادگستری و IRS آمریکا

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال تحت بررسی سرویس درآمد داخلی آمریکا (IRS) و همچنین وزارت دادگستری (DOJ) برای مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی قرار دارد.

Webp.net resizeimage 2 min 5

تحقیق فدرال محرمانه است، هر دو وزارت دادگستری و IRS “اطلاعات را از افراد آگاه در مورد معامله در صرافی بایننس جستجو کرده‌اند.” این گزارش بایننس را متهم کرد که بدون نظارت دولت که هیچ مالیاتی دریافت نمی‌کند، خدمات معاملاتی مجرمانه را ارائه می‌دهد.

وزارت دادگستری و IRS اعلام کردند:

“ما تعهدات قانونی خود را بسیار جدی می‌گیریم و به صورت مشارکتی با مؤسسات نظارتی و اجرای قانون درگیر می ‌ویم. ما سخت کار کرده‌ایم تا یک برنامه ضد پولشویی ایجاد کردیم که برای بررسی و شناسایی فعالیت‌های مشکوک موسسات مالی استفاده می‌شود. “

صرافی بایننس و بازار رمز ارز‌ها همچنان با قوانین نظارتی روبرو هستند

یکی از بزرگترین انتقادات به بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها، استفاده از آنها برای فعالیت‌های جنایی بوده است. در ژانویه ۲۰۲۱، ژانت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه داری آمریکا نگرانی‌های خود را در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال در تأمین مالی تروریسم و غیرقانونی مطرح كرد و سایر شخصیت‌های مهم مالی مانند چارلی مونگر (Charlie Munger) را با “آدم رباها” و “باجگیران” مرتبط دانستند.

Chainalysis، شرکت تجزیه و تحلیل داده مبتنی بر بلاک چین که از سوی آژانس‌های فدرال آمریکا استفاده می‌شود، در ۲۰۱۹ گزارش داد: صرافی بایننس در مقایسه با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال بر اساس تجزیه و تحلیل‌ معاملات، بودجه بیشتری را به فعالیت جنایی اختصاص است.

حجم معاملات صرافی بایننس

“صرافی بایننس و هوبی (Huobi) منجر به کلیه معاملات غیرقانونی در بیت کوین با ارائه معاملات مارجین هستند.

با توجه به اینکه این دو از بزرگترین صرافی‌های فعال و تابع مقررات KYC هستند، ممکن است تعجب آور باشد. چگونه می‌توانند این همه بیت کوین از منابع مجرمانه دریافت کنند؟ بیایید با بررسی حساب‌های خاص دریافت وجوه نامشروع در هر دو صرافی شروع کنیم. “

این مطمئناً اولین باری نیست که صرافی بایننس درگیر مشکلات حقوقی می‌شود. اخیراً، سرمایه گذاری در صرافی، شرکت را تحت بررسی قوانین نظاراتی اروپا از جمله سازمان رفتار مالی U.K (FCA) و BaFin آلمان قرار داد. در مارس۲۰۲۱، بایننس، سناتور سابق ایالات متحده، مکس باکسوس (Max Baucus) را به عنوان مشاور تنظیم مقررات استخدام کرد.

روند بایننس کوین در صرافی بایننس

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *