اخبار ارز دیجیتال

دوج کوین؛ یک شوخی یا یک گوهر پنهان؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

دوج کوین در ابتدا برای سرگرمی و شوخی ایجاد شد. اخبار پیرامون این رمز ارز بسیار زیاد است. با حمایت ایلان ماسک قیمت این رمز ارز به شدت افزایش یافت. در حال حاضر اخبار و صحبت‌های بسیاری مبنی بر این که آیا واقعا دوج کوین یک شوخی است یا یک گوهر پنهان می‌شود.

با توجه به گفته‌های ایلان ماسک برخی عقیده دارند که قیمت این ارز دیجیتال به شدت افزایش یابد و به یک دارایی مردمی تبدیل شود.

دوج کوین شباهت زیادی به بیت کوین دارد اما ناشناخته تر از آن است.

این کوین میم از فریمورک Luckycoin استفاده می‌کند و ارز دیجیتال مبتنی بر لایت کوین (Litecoin) است.

نماد این ارز دیجیتال سگ است. دوج کوین در ۶ دسامبر ۲۰۱۳ راه اندازی شد و برگرفته از یک الگوی رفتاری معروف به “Shiba Inu” است.

اخبار و سر و صدا‌های مربوط به دوج کوین چیست؟

رشد عظیم دوج کوین و نماد آن سر و صدای زیادی دردنیای ارز دیجیتال ایجاد کرده است. از طرفی توییت‌های ایلان ماسک (Elon Musk) نیز به افزایش قیمت دوج کوین بسیار کمک کرد.

شایعاتی وجود دارد که دوج کوین در شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک استفاده خواهد شد. از این دارایی دیجیتال در تمامی خبر‌ها و توییت‌ها‌ی مربوط به آلت کوین‌ها صحبت شده است.

در مجموع ۱۲۵ میلیارد دوج در گردش است و در حال حاضر زیر ۵۰ سنت معامله می‌شود. این قیمت حتی در تاریخ ۵ می ۲۰۲۱ به بالاترین میزان خود یعنی ۸ سنت رسیده است، اما بیشتر ارزش آن پس از سود گسترده و فروش گسترده به دلیل وحشت در بازار از بین رفته است. از ۰/۰۰۰۸ دلار در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ تا قیمت فعلی این رمز ارز بیش از ۴۰۰ برابر شده است.

توییت ایلان ماسک چگونه بر دوج کوین تأثیر می‌گذارد؟

در چند روز اخیر، توییت‌های مدیر عامل شرکت تسلا نظرات و ادعاهای مختلفی را در رابطه با ارزهای دیجیتال مختلف نشان داده است، به ویژه پس از اطلاع از منبع استخراج ذغال سنگ بیت کوین و مضر دانستن آن برای محیط زیست که باعث افت شدید بازار رمز ارز‌ها شد.

ایلان ماسک دوباره با یک توییت گفت: در حال تعامل با ماینر‌های آمریکای شمالی است تا منابع تجدیدپذیر و سبز را برای استخراج انتخاب کند. این خبر نشان می‌دهد که او هنوز در رمز ارز‌ها سرمایه گذاری می‌کند. وی در این توییت اخیر خود حتی از توسعه دهندگان دوج کوین نیز نام برد.

توییت ایلان ماسک درمورد دوج کوین

تحلیل قیمت دوج کوین

نمودار قیمت دوج کوین

در حال حاضر دوج کوین در نزدیکی میانگین متحرک ۵۰ روزه قرار دارد و این یک سطح حمایت کوتاه مدت است. اگر موفق به عبور از این سطح شود، می‌تواند شاهد یک کاهش قیمت باشد و افزایش روند نزولی پس از عبور از سطح حمایت، می‌تواند فرصت کوتاه فروش خوبی را ایجاد کند.

دوج کوین پس از اصلاح تقریباً ۵۰٪ افت کرد. با توجه به پیش‌بینی‌های در مورد دوج کوین، به معامله گران توصیه می‌شود که پس از عبور از ۰/۵۰ دلار، لانگ پوزیشن ایجاد کنند. در حالی که سرمایه گذاران منتظر یک سیگنال آشکار هستند، به نظر می‌رسد دوج کوین در حدود سطح حمایت قریب الوقوع خود یعنی ۵۰ DMA در حال تحکیم قیمت است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *