تحلیل تکنیکالتحلیل قیمت

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت پولکادات

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

قیمت پولکادات طی ۲۴ روز گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به سطح حمایت ۲۰ دلار رسیده است. این در حالی است که برخی از فعالان این صنعت به تداوم این رشد امید دارند.

پولکادات (DOT) یک پروتکل بلاکچین برای پشتیبانی از زنجیره‌های فردی یا “parachains” طراحی شده است. هر زنجیره در پولکادات “پاراچین” نامیده می‌شود. توسعه دهندگان می‌توانند پاراچین خود را با Substrate (چارچوبی برای ایجاد بلاک چین)، ایجاد کنند. این چارچوب روند توسعه شبکه را افزایش می‌دهد.

این رمز ارز در سال ۲۰۲۱ در مرکز توجه توسعه دهندگان و سرمایه گذاران بوده است، اما اصلاح شدید بازار در ۱۹ می ضربه سنگینی به قیمت DOT وارد کرد و این شبکه در دو ماه گذشته نسبتاً ثابت بود.

در ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۱، کارورا سواپ (Karura Swap)، اولین صرافی غیرمتمرکز در اکوسیستم پولکادات، راه اندازی شد. این پروژه توسط آکالا (Acala)، یک پروژه DeFi و با پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری کوین بیس ایجاد شده است.

عملکرد پولکادات در کوین بیس

پولکادات به کل اکوسیستم پاراچین اشاره می‌کند که به یک پلتفرم معروف به عنوان زنجیره رله (relay chain) متصل می‌شوند. این لایه امنیت را برای شبکه فراهم می‌کند.

از سوی دیگر، Kusama یک نسخه اولیه و ابتدایی پولکادات است که به عنوان یک شبکه “canary” برای آزمایش محاسبه و شاردینگ در شرایط واقعی اقتصادی طراحی شده است.

دیدگاه داده‌های مشتقات در مورد رشد ۱۰۰ درصدی قیمت پولکادات

نمودارهای تکینیکال ممکن است یک نقطه نظر صعودی را برای DOT در کوتاه مدت پیش بینی کنند، اما داده‌های مشتقات چه می‌گویند؟

کاهش حجم معاملات اسپات در سطح فعلی علاقه چندانی به افزایش قیمت نشان نمی‌دهد.

معاملات اسپات: معاملاتی که تریدر یا کاربر مشخص می‌کند معامله در چه تاریخی و با چه قیمتی انجام شود.

نمودار تکنیکال پولکادات

همچنین تجزیه و تحلیل سود باز برای قراردادهای آتی، دیدگاه فعلی سرمایه گذاران را در نظر می‌گیرد و به جای اندازه گیری تعداد معاملات روزانه، فقط موقعیت‌های باز را بررسی می‌کند.

در قرارداد آتی که بر پایه صلح می‌باشد، فروشنده در تاریخ مشخصی، مقدار رمز ارز مورد نظر را در ازای مبلغی که در هنگام ایجاد قراردادآتی توافق شده به خریدار می‌دهد.

سود باز به قرارداد آتی تسویه نشده یا بسته نشده گفته می‌شود.

معیار سود باز قرارداد‌های آتی پس از رسیدن به ۱/۲ میلیارد دلار در ۱۷ آوریل ۲۰۲۱، به ۳۴۰ میلیون دلار کاهش یافت. اگرچه در حال حاضر همان سطح اوایل فوریه (زمانی که DOT با ۲۰ دلار معامله می‌شد) را حفظ کرده است.

قیمت پولکادات در حال حاضر برای رسیدن به بالاترین قیمت این رمز ارز یعنی ۵۰ دلار باید ۵۸ درصد دیگر افزایش یابد. راه‌اندازی پروژه‌های جدید بر پلتفرم پولکادات و داده‌های مربوط به قرارداد‌های آتی بیانگر آن است که این ارز دیجیتال احتمالاً در کوتاه‌مدت به رشد خود ادامه دهد.

البته سرمایه‌گذاران از تداوم این روند صعودی اطمینان ندارند؛ زیرا محدوده ۲۲ دلار قبلاً مقاومت بسیاری از خود نشان داده بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *