اخبار ارز دیجیتال

امینم خواننده رپ Bored Ape NFT را به قیمت ۴۶۲ هزار دلار می‌خرد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

مارشال ماترز (Marshall Mathers)، ستاره مشهور هیپ هاپ و خواننده رپ، که بیشتر به خاطر نام هنری خود با عنوان امینم شناخته می‌شود، به جدیدترین فوق ستاره ای تبدیل شده است که یک Bored Ape NFT خریداری کرده است.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، NFT‌های مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) شاهد افزایش قیمت خود تا ۳۵ درصد بوده اند در حالی که قیمت سایر مجموعه های محبوب به نوبه خود کاهش یافته است.

بخشی از دلیل این امر ممکن است این واقعیت باشد که بسیاری از افراد مشهور برای عکس های پروفایل توییتر خود یک میمون Bored Ape خریداری کرده اند. در حال حاضر امینم ستاره مشهوره رپ آخرین نفری است که به این مجموعه پیوسته است. آخرین نفری که به این

کاربر توییتر که میمون را به امینم فروخت، با یک دسته توییتر GeeGazza، از این هنرمند تشکر کرد:

من در یک شبیه سازی زندگی می‌کنم. ممنون امینم که میمونم را خریدی و به این مجموعه ملحق شدی. اجازه بدهید در تک آهنگ بعدی شما یک غزل بنویسم.

امینم پنجشنبه شب در تاریخِ ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ یکی از میمون‌های مبتنی بر اتریوم را به قیمت ۱۲۳٫۴۵ اتر (۴۵۲۰۰۰ دلار) خریداری کرد و از آن زمان میمون را تصویر پروفایل خود در توییتر قرار داد. در همین حال، به نظر می‌رسد که او حداقل ۱۵ NFT تا کنون در OpenSea با نام Shady_Holdings جمع آوری کرده است.

امینم با فروش بیش از ۲۲۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران است. او همچنین تنها خواننده رپ است که تا به حال برنده جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب برای بهترین آهنگ اصلی شده است، که او برای “Lose Yourself” در فیلم “۸ مایل” برنده شد. او همچنین برنده جوایز موسیقی آمریکا و ۱۵ جایزه گرمی شده است.

یکی از اعضای BAYC، GeeGazza، میمون بلوند را به امینم فروخت و امروز اعلام کرد که تبدیل شدن به این فروش “دیوانگی” است و گفت: “من در یک شبیه سازی زندگی می کنم.” امینم هنوز به طور مستقیم در مورد فروش اظهار نظر نکرده است.

GeeGazza در حقیقت ماه ها امیدوار بود که این میمون را به امینم بفروشد. در ماه نوامبر ۲۰۲۱، او گفت: “هنوز فکر می‌کنم امینم قرار است روزی Bored Ape من را بخرد.” او همچنین اعتراف کرد: «شما نمی‌دانید چه مدت است که نشان می‌دهم امینم میمون من را می‌خرد.»

آژانس دیجیتال Six فروش BAYC NFT به امینم را بر عهده گرفته است و در توییتر نوشت که آژانس متمرکز بر خالق آنها به امنیت میمون کمک کرده است که آن را “EminApe” می‌نامند. (در واقع، میمون شبیه خواننده رپ است.) این آژانس قبلاً با گروه رپ Wu-Tang Clan و هنرمندان الکترونیک Tycho و Galantis در پروژه‌های دیگر کار کرده است.

امینم با EminApe جدید خود رسماً به دومین پروژه بزرگ NFT در OpenSea از نظر حجم تراکنش پیوست. بر اساس گزارشات توکن BAYC تاکنون ۲۸۴٫۷۶۵ اتر (۹۷۷٫۶ میلیون دلار) را در فروش ثانویه معامله کرده است و قیمت کف در حال حاضر روی ۶۰ اتر (۲۲۰,۰۰۰ دلار) قرار دارد.

امینم به بسیاری از سلبریتی‌های دیگر از جمله استفن کری، ستاره NBA و جیمی فالون، مجری برنامه گفتگو پیوسته است.

Bored Apes اخیراً از نظر قیمت از CryptoPunks پیشی گرفته است، یک دستاورد بزرگ برای پروژه ای که به تازگی در آوریل ۲۰۲۱ آغاز شده است. از نظر حجم معاملات سال ۲۰۲۱ سال خوبی برای توکن‌های NFT بوده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *